Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zarząd CCC S.A. z siedzibą w Polkowicach (dalej: "Emitent"), informuje, iż zgodnie z aktualną na dzień 13 marca 2020 roku oceną, Emitent spodziewa się, iż skutki ogłoszonej przez Światową Organizację Zdrowia WHO pandemią koronowirusa COVID-19 i związane z tym działania podjęte w dniu dzisiejszym przez administrację rządową w zakresie ograniczenia działalności centrów handlowych, będą miały istotny wpływ na przyszłe wyniki finansowe Grupy Kapitałowej Emitenta.
Emitent nie jest w stanie na moment publikacji niniejszego raportu oszacować pełnych skutków pandemii koronowirusa na wyniki finansowe.
W szczególności Emitent wskazuje, iż wprowadzone ograniczenia w działaniu galerii handlowych, w których znajdują się salony CCC, będą miały z dużym prawdopodobieństwem negatywny wpływ na wyniki finansowe pierwszego kwartału.
Należy nadmienić, że Grupa intensywnie rozwija sprzedaż w kanałach e-commerce, która stanowiła
w strukturze przychodów ze sprzedaży odpowiednio 25% w roku 2019 i blisko 45% w marcu 2020 roku.
Emitent wskazuje przy tym, iż powyższa ocena została sporządzona zgodnie z najlepszą wiedzą Emitenta na dzień sporządzenia niniejszego raportu bieżącego, przy czym rozmiar wpływu jest nieznany i niemożliwy do oszacowania oraz uzależniony jest od czynników, które pozostają poza wpływem lub kontrolą ze strony Emitenta.
Zarząd Spółki będzie na bieżąco analizował sytuację Spółki i jej Grupy Kapitałowej w związku z rozprzestrzenianiem się choroby COVID-19.
Ewentualne nowe uwarunkowania, istotnie wpływające na generowane wyniki finansowe i sytuację gospodarczą Emitenta, zostaną zakomunikowane w trybie przewidzianym do przekazywania tego rodzaju informacji.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 13.03.2020, 23:48 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |