Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie członków Kas przygotowane zostały następujące informacje:
- jeśli masz problem ze spłatą swoich zobowiązań zadzwoń do swojej Kasy - w wielu przypadkach wystarczy rozmowa telefoniczna bez konieczności wizyty w oddziale;
- Kasy oferują różne formy odroczenia płatności, nawet do 3 miesięcy tzw. wakacji kredytowych;
- pamiętaj, że w każdym momencie masz zapewniony swobodny i bezpieczny dostęp do swoich środków przez internet, aplikację mobilną oraz przy użyciu karty płatniczej;
- najlepiej zapoznać się z bieżącymi informacjami na stronie internetowej Twojej Kasy, tam również znajdują się numery telefonów i adresy mailowe;
- pamiętaj że w każdej sytuacji możesz liczyć na pomoc ze strony SKOK.
Kasa Krajowa w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną podkreśla, że sektor SKOK w Polsce, podobnie jak sektor bankowy, z całą starannością przygotowuje się na scenariusze kryzysowe i kieruje się przede wszystkim potrzebą zapewnienia bezpieczeństwa członkom SKOK-ów. Spółdzielcze kasy wdrażają procedury bezpieczeństwa w placówkach, zapewniają dostęp do środków finansowych i ciągłość funkcjonowania.
https://www.skok.pl/komunikat-kasy-krajowej-w-sprawie-dzialan-podejmowanych-przez-skok-i-w-celu-udzielenia-pomocy-swoim-czlonkom/
KONTAKT:
Biuro rzecznika prasowego
e-mail: rzecznik@skok.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.03.2020, 11:38 |
Źródło informacji | Krajowa Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |