Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Specjalna platforma internetowa, dająca pierwszym klientom na wybranych rynkach europejskich szansę zamówienia w przedsprzedaży do 30 kwietnia br. ekskluzywnego Jeep® Renegade’a i Compassa 4xe First Edition, okazała się ogromnym sukcesem. Teraz czas oczekiwania dobiega końca, a marka Jeep otwiera możliwość składania zamówień na samochód każdemu chętnemu.
Aby poradzić sobie z obecną trudną sytuacją, salony Jeepa są otwarte dla klientów za pośrednictwem aplikacji Google Hangouts Meet, co umożliwia zdalne prowadzenie działalności. Bez wychodzenia z domu klienci mogą odkrywać nowe modele z gamy, porozmawiać na czacie z konsultantem ds. sprzedaży i złożyć zamówienie na samochód. Włochy są pierwszym rynkiem stosującym tę technologię „zdalnego” kontaktu, która zostanie rozszerzona na inne kraje.
Wszystko jest już gotowe na nadejście tych premierowych edycji samochodów, zwiastujących nową erę dla marki Jeep.
By to uczcić, marka Jeep złożyła hołd technikom i inżynierom, którzy się temu przysłużyli, tworząc sugestywny film o tym, jak nowe modele kończyły jazdę testową o długości 3800 km, od fabryki Mirafiori w Turynie do centrum testowego w szwedzkim Arjeplog w Laponii.
W ciągu jednego emocjonującego tygodnia, pierwsze w regionie EMEA hybrydowe elektryczne modele Jeepa typu plug-in zostały przetestowane w rzeczywistych sytuacjach, w jakich mogą się znaleźć klienci, gdy zaawansowane systemy hybrydowe w samochodach poddawane są maksymalnej próbie.
Aby dowiedzieć się więcej, warto obejrzeć film będący hołdem dla codziennego zaangażowania techników i inżynierów, którzy dzień po dniu w bardzo zróżnicowanych sytuacjach przeprowadzają testy, kontrole, zatwierdzenia i badania wytrzymałościowe.
Tak jak wszystkie SUV-y Jeepa, nowy Renegade i Compass 4xe zostały poddane szerokiej gamie złożonych procesów, by zagwarantować klientom jakość, bezpieczeństwo, niezawodność i komfort w każdych warunkach.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Jeepa Renegade’a i Compassa 4xe First Edition, kliknij tutaj.
Wideo z testów nowych modeli Jeep dostępne jest pod linkiem.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 31.03.2020, 16:17 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ