Pobierz materiał i Publikuj za darmo
<p>- „Easter Eggs” zwiększają pozytywne odczucia klienta w odkrywaniu nowego samochodu.
<p>- Ten dowód kreatywnej pasji stylistów potwierdza, że projektowanie modeli Jeepa jest również dobrą zabawą.
W okresie wielkanocnym powszechną tradycją jest dekorowanie jajek („Easter eggs”) i ukrywanie ich w najbardziej nieoczekiwanych zakątkach domu, by dzieci mogły przyłączyć się do ekscytujących poszukiwań skarbów. W ten sposób, dom i jego otoczenie ożywiają małe, atrakcyjne niespodzianki, które dostrzegą tylko najbardziej uważne oczy.
Podobną tradycję ma marka Jeep. „Easter Eggs” to nieodłączny element w procesie tworzenia każdego samochodu i wyjątkowa, wyróżniająca się cecha konstrukcyjna. „Easter Eggs” to motywy dekoracyjne, które styliści Jeepa ukrywają w projektowanych samochodach tak, by ich właściciele mogli cały czas je odnajdywać.
Projektanci „Easter Eggs” dodają element zaskoczenia w poznawaniu nowego auta, dodatkowo zwiększając przyjemność jego odkrywania. Są dowodem kreatywnej pasji i potwierdzają, że tworzenie samochodów marki Jeep może być również dobrą zabawą.
Te ukryte stylistyczne perełki są wyjątkowe i nieoczekiwane, zmieniają się w zależności od modelu i mogą znajdować się zarówno na nadwoziu, jak i we wnętrzu. Początkowo „Easter Eggs” były dodatkiem do grafiki umieszczanej na wybranej części pojazdu, ale z czasem stały się wyjątkowym elementem designu marki.
Często, dla podkreślenia korzeni w projektowaniu Jeepa, są to stylistyczne elementy przywołujące dziedzictwo Jeepa, na przykład siedmioszczelinową kratę wlotu powietrza lub kultowe modele, jak Wrangler. Innym razem „Easter Eggs” czerpią inspirację z natury lub z ducha przygody. Nierzadko można je znaleźć w praktycznych miejscach, jak schowki, gdzie klienci mogą odkrywać je podczas codziennego użytkowania samochodu.
Obecnie tradycja ta jest kontynuowana w odniesieniu do każdego nowego modelu Jeepa. Już wkrótce klienci będą mieli okazję znaleźć „Easter Eggs” ukryte w modelach Jeep Renegade i Compass 4xe, które w najbliższym czasie zastaną wprowadzone na rynek.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 10.04.2020, 14:57 |
| Źródło informacji | FCA Polska |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ