Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Walutomat to największa społecznościowa platforma wymiany walut w Polsce. To także prekursor wymiany walut w internecie nie tylko w Polsce, ale na świecie. Do tej pory działania marketingowe nie obejmowały stricte kanałów telewizyjnych. Serwis zdecydował się jednak pójść tą drogą.
„Kampania w TV ma na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości naszej marki, zachęcenie nowych użytkowników do skorzystania z serwisu. Walutomat ma ugruntowaną pozycję w branży kantorów internetowych, ale chcemy poszerzyć krąg naszych klientów. Telewizja jest najlepszym medium, by dotrzeć do masowego odbiorcy” - mówi Magdalena Jasnoch, kierownik działu marketingu i PR Walutomatu.
Spot to pełna wieloklatkowa animacja utrzymana w popularnym stylu flat. Ilustracje i animowane elementy korespondują z aktualnym key visualem oraz komunikacją marki Walutomat. Za koncept kreatywny spotu odpowiada dział marketingu i PR Walutomatu, natomiast realizacją zajął się poznański dom produkcji Oversee.
Poza kampanią w telewizji, równolegle uruchomiona zostaje kampania digital bazująca na zjawisku multi-screeningu (social media, programmatic, YouTube, kanały VOD i duże portale newsowe). Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą działania PR content, e-mail marketing oraz kampania w radiu online.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=SSN513566iY
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 16.04.2020, 16:59 |
Źródło informacji | Currency One |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
MG COMMERCIAL debiutuje na targach BusWorld Brussels premierą w pełni elektrycznego autobusu iEV12 oraz podwozia B12E
- 06.10.2025, 16:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Prawnik: system kaucyjny jest kosztowo neutralny dla konsumenta PAP
Finansowanie systemu kaucyjnego w Polsce jest tak skonstruowane, aby nie obciążać portfeli konsumentów. Główny ciężar kosztów operacyjnych spoczywa na przedsiębiorcach wprowadzających napoje na rynek - podkreśla mec. Wojciech Kulczyk, radca prawny WKB.- 06.10.2025, 16:12
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Deloitte na EKF Ubezpieczenia: prywatne i publiczne systemy ochrony zdrowia mogą się doskonale uzupełniać z korzyścią dla wszystkich pacjentów PAP
„W najbliższych latach nie będziemy mieli problemu z brakiem zasobów czy lekarzy w ochronie zdrowia. Z tym, z czym już dzisiaj się mierzymy, to optymalne zaprojektowanie tego systemu, tak aby pacjent mógł jak najszybciej umówić się na wizytę: niezależnie od tego, czy ma abonament, ubezpieczenie, czy też przychodzi w ramach ubezpieczenia z NFZ. Produkty oferowane przez ubezpieczycieli mogą być świetnym uzupełnieniem systemu publicznego. Zresztą w bardzo wielu krajach ten mechanizm tak właśnie funkcjonuje” - podkreśla Władysław Mizia, consulting healthcare sector leader for Poland, Deloitte.- 06.10.2025, 15:33
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ