Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- PGNiG informuje:
Ponad 1,7 mln użytkowników elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) PGNiG zyskuje nowe ułatwienie. Dzięki uruchomieniu elektronicznego „polecenia zapłaty” klient nie musi już pamiętać o konieczności każdorazowego opłacania otrzymanych faktur za gaz czy energię elektryczną. To pierwszy w Polsce eBOK, który wprowadza taką możliwość.
- Obserwujemy, jak dynamicznie zmienia się nasze otoczenie rynkowe i w jaki sposób kształtują się nawyki konsumenckie. Chcemy być krok przed konkurencją, a jednocześnie jak najbliżej naszych klientów. To już kolejna funkcjonalność oferowana przez PGNiG Obrót Detaliczny dla odbiorców gazu i prądu, która daje im większy komfort i wygodę w załatwianiu codziennych spraw – podkreśla Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG SA.
Drukowanie, wypełnianie i wysyłanie pocztą zgód na obciążenie rachunku to przeszłość dla klientów PGNiG Obrót Detaliczny. Dzięki funkcjonalności mojeID usługę polecenia zapłaty można aktywować na dowolnym urządzeniu, bez zbędnych formalności i konieczności wychodzenia z domu. Tożsamość klienta jest potwierdzana online, za pomocą systemu bankowości elektronicznej. Usługa jest aktualnie dostępna dla klientów banku PKO BP, używających iPKO lub Inteligo, a wkrótce dla klientów innych banków.
- Naszym klientom chcemy dostarczać coraz lepsze, ściśle dopasowane do ich potrzeb nowoczesne narzędzia, które umożliwiają wygodne korzystanie z naszych usług online. Nie zapominamy także o użytkownikach smartfonów czy tabletów, ponieważ samą aplikację mobilną zainstalowało już niemal 1 mln osób. Nowa funkcjonalność to także ochrona dla klientów przed ewentualnymi opóźnieniami w płatnościach – zwraca uwagę Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Bezgotówkowa, zautomatyzowana i bezpieczna forma płatności jest dostępna wraz
z narzędziem potwierdzania tożsamości online mojeID. Usługa mojeID opracowana została przez Krajową Izbę Rozliczeniową we współpracy z PKO Bankiem Polskim i pozwala
na zdalne potwierdzanie tożsamości, dzięki której użytkownik zyskuje łatwy dostęp do usług online. Wszystko bez konieczności zapamiętywania i wpisywania kolejnych loginów i haseł
do różnych serwisów.
Dzięki eBOK załatwienie wszelkich formalności związanych z umową na gaz lub energię elektryczną jest mniej czasochłonne – nie trzeba fatygować się do Biura Obsługi Klienta, czy dzwonić na infolinię. Założenie konta jest bardzo proste, a wszystkie sprawy można załatwić przez internet każdego dnia i o każdej porze, z dowolnego miejsca na świecie.
W ostatnim czasie, gdy mamy do czynienia z pandemią koronawirusa, klienci niemal masowo przenoszą się do sieci i z większości usług korzystają zdalnie. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zanotowało niedawno rekord nowych umów podpisanych online. Tylko w marcu z możliwości tej skorzystało blisko 2 tysiące 700 klientów, co oznacza wzrost o ponad 1000% w porównaniu do lutego 2020 r. Liczymy, że klientów online będzie coraz więcej. Na stronie www.ebok.pgnig.pl w strefie wideo podpowiadamy naszym klientom, jak najprościej zawrzeć umowę online.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ jml/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.04.2020, 13:40 |
Źródło informacji | PGNiG |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |