Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Perfumy zadebiutowały na polskim rynku jesienią 2016 roku. Osiem elektryzujących i nieoczywistych zapachów zamkniętych w minimalistycznych flakonach stworzył Michał Gilbert Lach. Od początku stały się sensacją wśród koneserów perfum szukających czegoś więcej niż zapachów dostępnych w masowej dystrybucji. „We flakonach umieszczam zapachy, które zapamiętałem z dzieciństwa. Już wtedy marzyłem o komponowaniu perfum” – mówi projektant.
W skład BOHOBOCO • PERFUME wchodzi osiem wyszukanych zapachów unisex:
1. VANILLA • BLACK PEPPER (bestseller),
2. SEA SALT • CARAMEL (bestseller),
3. SANDALWOOD • NEROLI,
4. EUCALYPTUS • PATCHOULI,
5. COFFEE • WHITE FLOWERS,
6. OLIBANUM • GARDENIA,
7. RED WINE • BROWN SUGAR,
8. GERANIUM • BALSAMIC NOTE.
Marka zdecydowała się na bardzo selektywną dystrybucję - poprzez butiki i stronę internetową BOHOBOCO.COM, sieć perfumerii Douglas oraz wybrane punkty beauty na lotniskach. Przemyślany koncept marki dostrzegł luksusowy londyński dom handlowy Harvey Nichols. Pod koniec zeszłego roku zakontraktował on markę na wyłączność i BOHOBOCO • PERFUME znalazło swoje miejsce we wszystkich butikach sieci.
Zainteresowanie zapachami polskiej marki zaowocowało nominacją do The Fragrance Foundation UK Awards. BOHOBOCO • PERFUME została wybrana jako jedna z sześciu marek w kategorii Newcomer (Debiutant). Oznacza to, że BOHOBOCO • PERFUME dołączyło do grona marek takich jak Killian, Jo Malone, Diptyque, Byredo czy Tom Ford, które były nagradzane na przestrzeni lat w tym konkursie.
„To zaszczyt, że nasza marka znalazła się na ‘shortliście’ konkursu określanego ‘Oscarami branży perfumeryjnej’. Ogromnie się ucieszyłem, że moja kolekcja, której zapachy traktuję jak własne dzieci, tworzy pierwszą w historii polską markę niszowych perfum w finale The Fragrance Foundation” – podkreśla Michał Gilbert Lach.
Obecnie perfumy są dostępne w pięciu krajach i nie jest to koniec ich ekspansji, są bowiem prowadzone zaawansowane rozmowy dystrybucyjne na nowych rynkach. Niszowe perfumy mają od kilku lat wyraźny trend rosnący, dlatego sprawdzone marki niosą duży potencjał wzrostu sprzedaży globalnej.
The Fragrance Foundation UK jest jednym z oddziałów The Fragrance Foundation z siedzibą w Nowym Jorku. Oddziały fundacji działają też w Austrii, Francji, Niemczech, Włoszech i Rosji.
Fundacja została założona w 1949 roku przez Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain i Helenę Rubinstein. Zrzesza producentów perfum, dystrybutorów, przedstawicieli mediów branżowych. Brytyjskie nagrody, do których nominowane zostały BOHOBOCO • PERFUME, wręczane są od 1992 roku. Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji odbędzie 27 sierpnia.
Więcej informacji o BOHOBOCO • PERFUME:
www.bohoboco.com/kategoria/perfumy
www.instagram.com/bohoboco.perfume
Więcej informacji o The Fragrance Foundation UK i nagrodach:
www.fragrancefoundation.org.uk
Materiały prasowe:
https://bit.ly/PR_05052020_BOHOBOCO_PERFUME
KONTAKT:
Joanna Staniszewska
PR BOHOBOCO
e-mail: pr@bohoboco.com
tel. kom. +48 501 675 357
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.05.2020, 14:26 |
Źródło informacji | BOHOBOCO • PERFUME |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ