Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Perfumy zadebiutowały na polskim rynku jesienią 2016 roku. Osiem elektryzujących i nieoczywistych zapachów zamkniętych w minimalistycznych flakonach stworzył Michał Gilbert Lach. Od początku stały się sensacją wśród koneserów perfum szukających czegoś więcej niż zapachów dostępnych w masowej dystrybucji. „We flakonach umieszczam zapachy, które zapamiętałem z dzieciństwa. Już wtedy marzyłem o komponowaniu perfum” – mówi projektant.
W skład BOHOBOCO • PERFUME wchodzi osiem wyszukanych zapachów unisex:
1. VANILLA • BLACK PEPPER (bestseller),
2. SEA SALT • CARAMEL (bestseller),
3. SANDALWOOD • NEROLI,
4. EUCALYPTUS • PATCHOULI,
5. COFFEE • WHITE FLOWERS,
6. OLIBANUM • GARDENIA,
7. RED WINE • BROWN SUGAR,
8. GERANIUM • BALSAMIC NOTE.
Marka zdecydowała się na bardzo selektywną dystrybucję - poprzez butiki i stronę internetową BOHOBOCO.COM, sieć perfumerii Douglas oraz wybrane punkty beauty na lotniskach. Przemyślany koncept marki dostrzegł luksusowy londyński dom handlowy Harvey Nichols. Pod koniec zeszłego roku zakontraktował on markę na wyłączność i BOHOBOCO • PERFUME znalazło swoje miejsce we wszystkich butikach sieci.
Zainteresowanie zapachami polskiej marki zaowocowało nominacją do The Fragrance Foundation UK Awards. BOHOBOCO • PERFUME została wybrana jako jedna z sześciu marek w kategorii Newcomer (Debiutant). Oznacza to, że BOHOBOCO • PERFUME dołączyło do grona marek takich jak Killian, Jo Malone, Diptyque, Byredo czy Tom Ford, które były nagradzane na przestrzeni lat w tym konkursie.
„To zaszczyt, że nasza marka znalazła się na ‘shortliście’ konkursu określanego ‘Oscarami branży perfumeryjnej’. Ogromnie się ucieszyłem, że moja kolekcja, której zapachy traktuję jak własne dzieci, tworzy pierwszą w historii polską markę niszowych perfum w finale The Fragrance Foundation” – podkreśla Michał Gilbert Lach.
Obecnie perfumy są dostępne w pięciu krajach i nie jest to koniec ich ekspansji, są bowiem prowadzone zaawansowane rozmowy dystrybucyjne na nowych rynkach. Niszowe perfumy mają od kilku lat wyraźny trend rosnący, dlatego sprawdzone marki niosą duży potencjał wzrostu sprzedaży globalnej.
The Fragrance Foundation UK jest jednym z oddziałów The Fragrance Foundation z siedzibą w Nowym Jorku. Oddziały fundacji działają też w Austrii, Francji, Niemczech, Włoszech i Rosji.
Fundacja została założona w 1949 roku przez Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain i Helenę Rubinstein. Zrzesza producentów perfum, dystrybutorów, przedstawicieli mediów branżowych. Brytyjskie nagrody, do których nominowane zostały BOHOBOCO • PERFUME, wręczane są od 1992 roku. Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji odbędzie 27 sierpnia.
Więcej informacji o BOHOBOCO • PERFUME:
www.bohoboco.com/kategoria/perfumy
www.instagram.com/bohoboco.perfume
Więcej informacji o The Fragrance Foundation UK i nagrodach:
www.fragrancefoundation.org.uk
Materiały prasowe:
https://bit.ly/PR_05052020_BOHOBOCO_PERFUME
KONTAKT:
Joanna Staniszewska
PR BOHOBOCO
e-mail: pr@bohoboco.com
tel. kom. +48 501 675 357
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
| Data publikacji | 05.05.2020, 14:26 |
| Źródło informacji | BOHOBOCO • PERFUME |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Cyfryzacja usług finansowych to ogromne wyzwanie dla sektora Consumer Finance
Sektor usług finansowych stoi przed ogromnymi wyzwaniami. Są to wyzwania płynące z dynamicznie postępującej cyfryzacji. Mówimy również o konieczności zapewnienia wystarczającej edukacji, wiedzy i działań w kierunku podnoszenia świadomości konsumenta - powiedział Daniel Mańkowski, wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podczas XXI edycji Kongresu Consumer Finance w Warszawie.- 01.12.2025, 15:50
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
„Włączmy Silnik Wzrostu”. Instytut Sobieskiego prezentuje kompleksowy plan modernizacji systemu wsparcia inwestycji po 2026 roku
Instytut Sobieskiego wraz z ekspertami kancelarii Olesiński & Wspólnicy wydał raport na temat stanu polskiej polityki inwestycyjnej i konieczności jej głębokiej modernizacji w obliczu spowalniających inwestycji i rosnącej konkurencji międzynarodowej. Raport powstał w 30. rocznicę powstania pierwszej specjalnej strefy ekonomicznej w Polsce w Mielcu.- 01.12.2025, 15:21
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Instytut Sobieskiego
-
Holcim Polska zaprasza studentów do kształtowania przyszłości budownictwa w nowym konkursie innowacji PAP
Holcim Polska S.A., lider innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych, ogłasza rozpoczęcie ogólnopolskiego konkursu dla studentów pod hasłem „Dekarbonizacja, cyrkularność i innowacje w technologii betonu". Celem inicjatywy jest zachęcenie młodych talentów do aktywnego współtworzenia przyszłości budownictwa oraz udziału w zielonej transformacji tej kluczowej dla gospodarki branży.- 01.12.2025, 14:58
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ