Newsletter

BOHOBOCO • PERFUME finalistą najbardziej uznanego konkursu perfumeryjnego na świecie

05.05.2020, 14:26aktualizacja: 05.05.2020, 14:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Kolejcja BOHOBOCO • PERFUME
Kolejcja BOHOBOCO • PERFUME
Kolekcja niszowych perfum BOHOBOCO • PERFUME polskiego projektanta Michała Gilberta Lacha została umieszczona na „shortliście” tegorocznej edycji jednego z najbardziej uznanych perfumeryjnych konkursów na świecie – The Fragrance Foundation UK Awards.

Perfumy zadebiutowały na polskim rynku jesienią 2016 roku. Osiem elektryzujących i nieoczywistych zapachów zamkniętych w minimalistycznych flakonach stworzył Michał Gilbert Lach. Od początku stały się sensacją wśród koneserów perfum szukających czegoś więcej niż zapachów dostępnych w masowej dystrybucji. „We flakonach umieszczam zapachy, które zapamiętałem z dzieciństwa. Już wtedy marzyłem o komponowaniu perfum” – mówi projektant.

W skład BOHOBOCO • PERFUME wchodzi osiem wyszukanych zapachów unisex:

1. VANILLA • BLACK PEPPER (bestseller),

2. SEA SALT • CARAMEL (bestseller),

3. SANDALWOOD • NEROLI,

4. EUCALYPTUS • PATCHOULI,

5. COFFEE • WHITE FLOWERS,

6. OLIBANUM • GARDENIA,

7. RED WINE • BROWN SUGAR,

8. GERANIUM • BALSAMIC NOTE.

Marka zdecydowała się na bardzo selektywną dystrybucję - poprzez butiki i stronę internetową BOHOBOCO.COM, sieć perfumerii Douglas oraz wybrane punkty beauty na lotniskach. Przemyślany koncept marki dostrzegł luksusowy londyński dom handlowy Harvey Nichols. Pod koniec zeszłego roku zakontraktował on markę na wyłączność i BOHOBOCO • PERFUME znalazło swoje miejsce we wszystkich butikach sieci.

Zainteresowanie zapachami polskiej marki zaowocowało nominacją do The Fragrance Foundation UK Awards. BOHOBOCO • PERFUME została wybrana jako jedna z sześciu marek w kategorii Newcomer (Debiutant). Oznacza to, że BOHOBOCO • PERFUME dołączyło do grona marek takich jak Killian, Jo Malone, Diptyque, Byredo czy Tom Ford, które były nagradzane na przestrzeni lat w tym konkursie.

„To zaszczyt, że nasza marka znalazła się na ‘shortliście’ konkursu określanego ‘Oscarami branży perfumeryjnej’. Ogromnie się ucieszyłem, że moja kolekcja, której zapachy traktuję jak własne dzieci, tworzy pierwszą w historii polską markę niszowych perfum w finale The Fragrance Foundation” – podkreśla Michał Gilbert Lach.

Obecnie perfumy są dostępne w pięciu krajach i nie jest to koniec ich ekspansji, są bowiem prowadzone zaawansowane rozmowy dystrybucyjne na nowych rynkach. Niszowe perfumy mają od kilku lat wyraźny trend rosnący, dlatego sprawdzone marki niosą duży potencjał wzrostu sprzedaży globalnej.

The Fragrance Foundation UK jest jednym z oddziałów The Fragrance Foundation z siedzibą w Nowym Jorku. Oddziały fundacji działają też w Austrii, Francji, Niemczech, Włoszech i Rosji.

Fundacja została założona w 1949 roku przez Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain i Helenę Rubinstein. Zrzesza producentów perfum, dystrybutorów, przedstawicieli mediów branżowych. Brytyjskie nagrody, do których nominowane zostały BOHOBOCO • PERFUME, wręczane są od 1992 roku. Rozstrzygnięcie tegorocznej edycji odbędzie 27 sierpnia.

Więcej informacji o BOHOBOCO • PERFUME:

www.bohoboco.com/kategoria/perfumy

www.instagram.com/bohoboco.perfume

Więcej informacji o The Fragrance Foundation UK i nagrodach:

www.fragrancefoundation.org.uk

Materiały prasowe:

https://bit.ly/PR_05052020_BOHOBOCO_PERFUME

KONTAKT:

Joanna Staniszewska

PR BOHOBOCO

e-mail: pr@bohoboco.com

tel. kom. +48 501 675 357

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.05.2020, 14:26
Źródło informacji BOHOBOCO • PERFUME
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ