Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zgodnie z zaleceniami Europejskiego Urzędu Nadzoru Giełd i Papierów Wartościowych (ESMA), oraz Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) w sprawie ujawniania wszelkich istotnych informacji o wpływie koronawirusa COVID-19 na fundamentalne parametry Emitentów, Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka", "INTERSPORT") informuje, że w pierwszym tygodniu po re-otwarciu sklepów w galeriach handlowych tj. w okresie od 4 do 9 maja br. Spółka odnotowała rok do roku w sklepach porównywalnych 46% spadek obrotów oraz o 45% mniejszy traffic. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału eCommerce wyniosła w tym okresie 107%, dzięki czemu łączne obroty Spółki odnotowane w pierwszym tygodniu wznowienia działalności spadły o 31% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Powyższe wyniki wskazują, że pomimo szybkiej próby odbudowania sprzedaży w salonach, działalność INTERSPORT prowadzona w centrach handlowych nie powróciła do pełnej normalności. Nadal widoczny jest trend przekierowania tradycyjnej sprzedaży w sklepach, na sprzedaż ecommerce prowadzoną za pośrednictwem Internetu.
Szczegółowa podstawa prawna:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie nadużyć na rynku oraz uchylającego dyrektywę 2003/6/WE Parlamentu Europejskiego i Rady i dyrektywę Komisji 2003/124/WE, 2003/125/WE i 2004/72/WE (Dz. Urz. UE L 173 z 12.06.2014 r. str. 1 z późn. zm.)
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.05.2020, 19:16 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |