Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Po dwóch miesiącach zamknięcia spowodowanych epidemią koronawirusa, 15 maja 2020 r., wiedeńskie restauracje zostały ponownie otwarte. Aby przyspieszyć nowy start kawiarni, pubów i restauracji, miasto Wiedeń przyznaje wszystkim wiedeńskim gospodarstwom domowy bony gastronomiczne o wartości 25 lub 50 euro - w zależności od wielkości gospodarstwa. "Nasza wysoko ceniona wiedeńska scena gastronomiczna obejmuje 6.500 przedsiębiorstw, co z kolei zapewnia około 60.000 miejsc pracy w Wiedniu i generuje obrót na poziomie 1,4 mld euro", powiedział burmistrz Wiednia, Michael Ludwig.
W czerwcu b.r. rozpocznie się dystrybucja bonów gastronomicznych w Wiedniu. Wszystkie 950.000 wiedeńskich gospodarstw domowych otrzyma pocztą voucher na 25 euro dla gospodarstw jednoosobowych lub 50 euro dla wieloosobowych, który można zrealizować w uczestniczących w programie restauracjach w Wiedniu do końca września. Akcja miasta Wiedeń i Wiedeńskiej Izby Gospodarczej ma na celu pomoc lokalnej gastronomii w wyjściu z kryzysu spowodowanego koronawirusem, a jednocześnie przywrócenie wiedeńczykom jakości życia po drastycznych początkowych ograniczeniach. "Jako miasto, zapewniamy 40 milionów euro na tę akcję. Wiedeńska gastronomia jest warta tego wsparcia", powiedział członek zarządu miasta ds. finansów, Peter Hanke.
Akcja jest też formą podziękowania dla wiedeńczyków za odpowiedzialną postawę, spójność i "prawdziwy wiedeński spokój", który mieszkańcy miasta wykazali podczas epidemii koronawirusa i związanych z nim ograniczeń w życiu codziennym.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.05.2020, 13:44 |
Źródło informacji | Eurocomm-PR |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Odzyskiwanie należności w sektorze ubezpieczeń
Nieuregulowane płatności stanowią istotny problem w sektorze ubezpieczeniowym oraz czynnik, który może mieć negatywny wpływ na cash flow. Dlatego warto zapoznać się z możliwymi narzędziami windykacji miękkiej - tak, aby zwiększyć odzyskiwalność zaległych kwot, a jednocześnie zoptymalizować ten proces. Oto możliwe rozwiązania.- 20.05.2025, 15:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
-
Image
„Hydrate for Great Moments” - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.- 20.05.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ