Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportu bieżącego nr 27 z dnia 11 maja br. w sprawie ujawniania wszelkich istotnych informacji o wpływie koronawirusa COVID-19 na działalność Emitenta, Zarząd INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie ("Spółka", "INTERSPORT") informuje, że:
• W I połowie ubiegłego miesiąca br. tj. w okresie od 4 do 17 maja br. Spółka odnotowała rok do roku
w sklepach porównywalnych 39% spadek obrotów oraz o 41% mniejszy traffic. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 145%.
• W II połowie ubiegłego miesiąca tj. w okresie od 18 do 31 maja br. trend sprzedaży uległ stopniowej poprawie. Spółka odnotowała rok do roku w sklepach porównywalnych 34% spadek obrotów oraz o 36% mniejszy traffic - co oznacza wzrost parametrów sprzedaży o 5 pp. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 99%.
Analizując cztery pełne tygodnie maja br. tj od 19 do 22 tygodnia bieżącego roku, Spółka odnotowała w sklepach stacjonarnych spadek obrotów o 36% i mniejszy o 39% traffic w porównaniu do analogicznych tygodni ubiegłego roku. Dynamika sprzedaży za pośrednictwem kanału e-commerce wzrosła w tym okresie o 120%.
Łącznie w pierwszych czterech tygodniach maja br. dynamika obrotów w sklepach stacjonarnych
i e-commerce była o 23% mniejsza rok do roku.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.06.2020, 19:28 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |