Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W nawiązaniu do raportów bieżących nr 17/2020 z 27 marca 2020 roku oraz nr 25/2020 z 15 kwietnia 2020 roku, Zarząd ING Banku Śląskiego S.A. ("Bank") informuje o zaktualizowanych wstępnych szacunkach dotyczących wpływu na działalność finansową Grupy Kapitałowej Banku negatywnych efektów związanych z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa COVID-19.
Zarząd Banku szacuje, że decyzje Rady Polityki Pieniężnej z 17 marca 2020 roku, 8 kwietnia 2020 roku oraz 28 maja 2020 roku związane ze zmianą stóp procentowych (w szczególności obniżenie stopy referencyjnej z 1,5% do 0,1%) będą miały negatywny wpływ na wynik odsetkowy Grupy Kapitałowej Banku za 2020 rok w przedziale 255-305 mln zł. Faktyczny wpływ będzie uzależniony od kształtu krzywej dochodowości oraz realizacji założeń biznesowych.
Zarówno powyższe szacunki, jak i założenia mogą podlegać zmianom. Zostały one przygotowane w oparciu o najlepszą wiedzę Zarządu Banku na moment publikacji tego raportu bieżącego. Zarząd Banku przedstawi zaktualizowaną informację dotyczącą wpływu rozprzestrzeniania się epidemii koronawirusa COVID-19 na działalność Banku i jego spółek zależnych w raporcie finansowym za I półrocze 2020 roku.
Podstawa prawna: art. 17 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 596/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 roku (Rozporządzenie MAR).
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.06.2020, 19:33 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |