Newsletter

Centrum Handlu Zagranicznego Chin podpisuje nowe umowy o współpracę z przedstawicielami licznych krajów podczas 127. edycji targów kantońskich

18.06.2020, 17:46aktualizacja: 18.06.2020, 17:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

GUANGZHOU, Chiny, 18 czerwca 2020 /PRNewswire/ -- Podczas 127. Chińskich Targów Importowo-Eksportowych („targi kantońskie" lub „targi") odbyło się kilka uroczystości online z okazji zawarcia umów, podczas których Centrum Handlu Zagranicznego Chin („CFTC") podpisało wiele umów o współpracę z Federacją Egipskich Izb Przemysłowo-Handlowych, Irańsko-Chińską Izbą Przemysłowo-Handlową i z Czeskim Instytutem Zarządzania.

Ta przełomowa współpraca jest częścią globalnej inicjatywy na rzecz partnerstwa uruchomionej w ramach wirtualnych targów kantońskich w celu promowania rozwoju handlu międzynarodowego.

Wejdź na stronę https://buyer.cantonfair.org.cn/en/register/selectiveId i odkryj nieograniczone możliwości!

Podczas uroczystości podpisywania umowy, Li Jinqi, sekretarz generalny Chińskich Targów Importowo-Eksportowych i dyrektor generalny CFTC powiedział: „Targi kantońskie pełnią funkcję platformy otwierania się Chin na świat od sześćdziesięciu trzech lat i pokazują nasze wysiłki na rzecz umocnienia relacji gospodarczych pomiędzy Chinami a pozostałymi krajami świata”.

Podkreślił również, że 127. targi kantońskie online ukierunkowane są na zapewnienie międzynarodowym firmom możliwości pokazania nowych produktów i innowacyjnych technologii i stanowią nowy bodziec do rozwoju handlu międzynarodowego i stabilizacji łańcucha dostaw.

„Targi kantońskie przyciągają nabywców z całego świata. W 126. Tragach kantońskich uczestniczyło 2400 nabywców z Egiptu. 127. wirtualne targi kantońskie są kolejnym krokiem milowym pod względem innowacji i pomysłowości. Cieszę się na zawarcie umowy partnerskiej z CFTC za pośrednictwem platformy wykorzystującej technologię chmury, co z pewnością wprowadzi nas w nową erę współpracy" - powiedział Ezz Alaa, pierwszy sekretarz Federacji Egipskich Izb Przemysłowo-Handlowych.

Majidreza Hariri, prezes Irańsko-Chińskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, stwierdził, że umowa partnerska „podkreśla osiągnięcia 127. wirtualnej edycji targów kantońskich w zakresie pokonywania barier geograficznych w celu pozyskania nowych możliwości handlowych dla Iranu i Chin". „Jestem przekonany, że ta edycja targów kantońskich umocni nasze powiązania gospodarcze i przyjacielskie relacje" - dodał.

Jiri Vancura, przewodniczący Czeskiego Instytutu Zarządzania powiedział, że targi kantońskie stanowią skuteczną platformę komunikacji dla tych dwóch krajów, przynoszącą konkretne korzyści dla firm z Chin i Republiki Czeskiej. Ma nadzieję, że targi kantońskie skierują więcej zasobów handlowych na rynki Europy Środkowo-Wschodniej poprzez partnerstwo z Czeskim Instytutem Zarządzania.

W celu zaoferowania lepszych usług swoim partnerom i nabywców, CFTC zainaugurowało „Globalny Program Partnerstwa w Ramach Targów Kantońskich". Do chwili obecnej, CFTC ustanowiło partnerstwa ze 133 instytucjami w 75 krajach, w tym z 36 instytucjami z 56 krajów objętych inicjatywą „Jeden pas i jedna droga" (Belt and Road Initiative, BRI). Celem inicjatywy jest nawiązanie współpracy z wiodącymi instytucjami przemysłowymi i handlowymi w celu stworzenia ekosystemu handlu przynoszącego korzyści każdej ze stron, gdzie przedsiębiorstwa mogą dzielić się zasobami handlowymi i kanałami sprzedaży. Opracowano ją również z myślą o usprawnieniu procesów biznesowych i promowaniu rozwoju gospodarki światowej i relacji handlowych.

Więcej informacji znajduje się na stronie https://www.cantonfair.org.cn/en/.

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1193019/666_0719.jpg

Źródło: Canton Fair

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.06.2020, 17:46
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii