Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W 2020 r. spółka działająca obecnie pod marką Everli objęła swoimi usługami łącznie 13 miast: Bytom, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Sopot, Sosnowiec, Szczecin, Tychy, Warszawę, Wrocław, a także okolice Warszawy: Piaseczno, Piastów i jej dzielnicę Wawer. W zasięgu firmy jest ok. 7 milionów mieszkańców Polski.
Jedną z przyczyn szybszego poszerzenia usługi była pandemia koronawirusa - wielu Polaków zaczęło korzystać z zamawiania zakupów spożywczych online. Everli (dawniej Szopi) wsparło grupy najbardziej narażone na zachorowanie czy powikłania, wprowadzając darmową dostawę dla seniorów powyżej 65 roku życia czy dla mieszkańców Śląska. W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności.
„W czasie największych obostrzeń, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000%. Duża zmiana dotyczyła wielkości koszyków – w tym obszarze odnotowaliśmy wzrosty o 70-100%. Użytkownicy korzystający wcześniej z naszej usługi zwiększyli liczbę zakupów 2-4-krotnie w ciągu miesiąca. Zwiększyliśmy również liczbę szoperów i obecnie możemy obsłużyć znacznie większą liczbę klientów” – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli.
Obecnie dedykowani szoperzy Everli realizują zakupy spożywcze m.in. w sklepach stacjonarnych sieci takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Firma cały czas skupia się na nawiązywaniu współpracy z kolejnymi sklepami i sieciami handlowymi. Od tej pory, klienci Everli będą mogli korzystać z jeszcze bardziej wykwalifikowanych szoperów, wyposażonych w zestawy z torbami do przechowywania świeżych i mrożonych produktów. Zamówienie można zrealizować pod adresem: pl.everli.com/pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.07.2020, 11:10 |
Źródło informacji | Everli by Szopi |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PAP i Google będą współpracować na rzecz cyfrowej transformacji
Polska Agencja Prasowa i Google podjęły współpracę służącą wzmocnieniu procesów cyfrowej transformacji Agencji poprzez m.in. pełniejsze wykorzystanie w pracy redakcyjnej zaawansowanych narzędzi technologicznych, w tym rozwiązań sztucznej inteligencji. Partnerska umowa obejmuje też współdziałanie w organizacji wydarzeń istotnych dla środowiska polskich mediów.- 03.07.2025, 15:09
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP/Google
-
Image
Hisense przybliża fanów z całego świata do gry dzięki doświadczeniom „Own the Moment” w trakcie FIFA Club World Cup 2025™
- 03.07.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Debata: nie ma alternatywy dla odnawialnych źródeł energii PAP
Warunkiem bezpieczeństwa energetycznego Polski jest uniezależnienie się od dostaw energii, a także zabezpieczenie się przed zdarzeniami typu ataki cybernetyczne czy katastrofy - zgodzili się uczestnicy debaty w PAP „Bezpieczeństwo energetyczne”. Podkreślili, że w długiej perspektywie nie ma alternatywy dla odnawialnych źródeł energii (OZE).- 03.07.2025, 11:29
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ