Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W 2020 r. spółka działająca obecnie pod marką Everli objęła swoimi usługami łącznie 13 miast: Bytom, Gdańsk, Gdynię, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Sopot, Sosnowiec, Szczecin, Tychy, Warszawę, Wrocław, a także okolice Warszawy: Piaseczno, Piastów i jej dzielnicę Wawer. W zasięgu firmy jest ok. 7 milionów mieszkańców Polski.
Jedną z przyczyn szybszego poszerzenia usługi była pandemia koronawirusa - wielu Polaków zaczęło korzystać z zamawiania zakupów spożywczych online. Everli (dawniej Szopi) wsparło grupy najbardziej narażone na zachorowanie czy powikłania, wprowadzając darmową dostawę dla seniorów powyżej 65 roku życia czy dla mieszkańców Śląska. W ciągu kilku miesięcy kwarantanny firma odnotowała większą liczbę nowych rejestracji, niż przez 3 lata działalności.
„W czasie największych obostrzeń, wzrost nowych klientów sięgał nawet 1000%. Duża zmiana dotyczyła wielkości koszyków – w tym obszarze odnotowaliśmy wzrosty o 70-100%. Użytkownicy korzystający wcześniej z naszej usługi zwiększyli liczbę zakupów 2-4-krotnie w ciągu miesiąca. Zwiększyliśmy również liczbę szoperów i obecnie możemy obsłużyć znacznie większą liczbę klientów” – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, dyrektor generalna Everli.
Obecnie dedykowani szoperzy Everli realizują zakupy spożywcze m.in. w sklepach stacjonarnych sieci takich jak Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka. Firma cały czas skupia się na nawiązywaniu współpracy z kolejnymi sklepami i sieciami handlowymi. Od tej pory, klienci Everli będą mogli korzystać z jeszcze bardziej wykwalifikowanych szoperów, wyposażonych w zestawy z torbami do przechowywania świeżych i mrożonych produktów. Zamówienie można zrealizować pod adresem: pl.everli.com/pl.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.07.2020, 11:10 |
Źródło informacji | Everli by Szopi |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
KingSmith świętuje 10 lat innowacji globalną kampanią „One Endless Journey”
- 19.09.2025, 13:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
KNM 2025: Porozumienie Sektorowe - przełom w sektorze infrastruktury ładowania
Branża infrastruktury ładowania (PSNM), operatorzy systemu dystrybucyjnego (PTPiREE) oraz eksperci Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad pracują nad Porozumieniem Sektorowym, adresującym niektóre z największych wyzwań związanych z procedurami przyłączeniowymi stacji ładowania do sieci elektroenergetycznej. Dokument powstaje pod nadzorem Urzędu Regulacji Energetyki (URE). Ogłoszenie i uroczyste podpisanie Porozumienia odbędzie się już 24 września podczas KNM 2025!- 19.09.2025, 11:40
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ