Newsletter

Mary Kay Inc. nieprzerwanie wspiera piękno, modę i design w ramach wydarzeń odbywających się w Azji, Europie i USA

08.07.2020, 16:04aktualizacja: 08.07.2020, 16:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc. i Mary Kay Global Design Studio sponsorowały ostatnio szereg wydarzeń z dziedziny pielęgnacji urody, mody i designu na całym świecie. Wydarzenia z ich udziałem miały na celu promowanie sztuki indywidualnego i wyjątkowego piękna i wspieranie tych, którzy o to piękno dbają. W ten sposób nakreślone zostały trendy na nadchodzący sezon.

Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200707005913/en/.

Glamhive Live I Glamhive Digital Summer Bazaar

Mary Kay była sponsorem inauguracyjnego szczytu Glamhive Live Digital Summit, który odbył się 9 maja. Glamhive, cyfrowy startup modowy założony przez stylistkę celebrytów Stephanie Sprangers, pozwala użytkowniczkom korzystać z bezpośrednich wirtualnych porad fachowych stylistów na całym świecie. Do stylistek i stylistów Glamhive należą: Tara Swennen, Ilaria Urbinati, Nicole Chavez, Jeanne Yang, Samantha McMillen, Sonia Young, Micah Schifman i Jason Bolden, a także szereg wschodzących gwiazd świetnie zorientowanych w trendach modowych.

Cyfrowy szczyt obejmował wiele tematów, w tym m.in. ekologiczne podejście do mody i pielęgnacji urody oraz sposoby realizacji marzeń poprzez prowadzenie własnej działalności. Zaproszeni prelegenci z branży mody, designu, telewizji i akcesoriów opowiadali także o pokonywaniu przeszkód i przełamywaniu barier. Wśród moderatorów i mówców znaleźli się: Livia Firth, Louise Roe, Rebecca Minkoff, Kendra Scott, Jezlan Moyet, Jessica Paster, Cindy Eckert, Lela Rose, Anita Patrickson, Jenny Packham, Olivier Theyskens, Babi Ahluwalia, Sonia Young, Erica Cloud, Cynthia Rowley, Ilaria Urbinati, Jennifer Fisher i Lisa Levinson - a to tylko niektóre nazwiska.

Główną prelegentką Glamhive Live była Martelle, wizażystka i ambasadorka Mary Kay Ukraine oraz wizażystka telewizyjna. Podczas dyskusji przy okrągłym stole pod nazwą „Beauty x Fashion”, Martelle podkreśliła znaczenie współpracy i klarownej komunikacji z projektantami i stylistami przy wykonywaniu makijaży dla modelek, klientek lub celebrytek do sesji fotograficznych na okładki magazynów, na duże imprezy modowe, występy na czerwonym dywanie itd.

15% zysków z Glamhive Live Digital Summit przekazano na organizację charytatywną Feeding America wspierającą działania na rzecz łagodzenia skutków COVID-19. Sieć Feeding America jest największą organizacją w USA zajmującą się pomocą głodującym w kraju.

Mary Kay i Mary Kay Global Design Studio będą również sponsorować wydarzenie Glamhive Digital Summer Bazaar, które odbędzie się 11 lipca. Ta nowa wirtualna impreza będzie po raz pierwszy dostępna na całym świecie i posłuży za globalny punkt spotkań fachowców z branży oraz entuzjastów pielęgnacji urody i stylizacji. Prelegenci i moderatorzy pochodzą z różnych rejonów świata, m.in. z Kanady, Wielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Włoch, Indii, Wietnamu i RPA.

Najlepsze stylistki, wizażystki i fryzjerki sław takich jak Kristen Stewart, Lupita Nyong’o, czy Tom Brady oraz wielu innych, podzielą się swoimi doświadczeniami, wiedzą i wskazówkami online w ramach Glamhive Digital Summer Bazaar.

Całodzienne biletowane wydarzenie zostanie podzielone na trzy kategorie i 32 panele. Weźmie w nim udział ponad 100 różnych prelegentek i prelegentów, którzy zaoferują swoiste „kursy mistrzowskie” na konkretne tematy i możliwość udziału w pogłębionych, osobistych rozmowach z ekspertkami i ekspertami o światowej renomie. Więcej informacji na stronie internetowej https://www.glamhive.com/live. Glamhive przekaże 15 procent przychodów ze sprzedaży biletów na rzecz NAACP.

Ukraine Fashion Week

Ukraiński Tydzień Mody (UFW) odbył się w dniach 1-5 lutego w stolicy kraju, Kijowie. Przeszło 16 tys. uczestników rozpływało się w zachwytach na temat kreacji ukraińskich projektantów mody, a wisienką na torcie były modne stylizacje wykonane przez główną wizażystkę Mary Kay Ukraine, Martelle. Ta ostatnia, wraz z ekspertami pielęgnacji urody Mary Kay, nadała ostateczny kształt stylizacjom ponad 50 modelek prezentujących najnowsze kreacje przygotowane przez Elenę Bureninę, Irynę Dil, Przhonskayę, Ksenię Schnaider, Sonyę Moninę, Chuprinę, A\Raise, Kass, Kami Kami i innych.

Mary Kay Ukraine nawiązała także współpracę z marką mody ulicznej Dastish Fantastish w celu stworzenia kapsułowej kolekcji dla ekspertów Mary Kay. Kolekcja Mary Kay Dastish Fantastish obejmowała osiem garderób łączących w sobie klasyczny styl biznesowy kojarzony z marką Mary Kay z najświeższymi trendami w świecie mody, futuryzmem i modą uliczną. Główne kolory kolekcji to odcienie różu fuksjowego i klasycznej czerwieni. Wśród akcentów limitowanej kolekcji znalazły się hafty, formy oversize i elementy skórzane.

New York Fashion Week

New York Fashion Week (NYFW) odbył się w dniach 6-9 lutego 2020 r. w centrum Angel Orensanz Foundation na Manhattanie. Mary Kay była oficjalnym partnerem makijażowym dwóch pokazów, wspólnie z luksusowymi markami modowymi Monse (w dystrykcie finansowym) i Adam Lippes (w restauracji Veronika na piętrze muzeum Fotografiska). Głównym wizażystą obu pokazów był Luis Casco, światowy ambasador piękna marki Mary Kay. Luis ściśle współpracował z projektantami, opracowując kreacje, które pasowały do każdej kolekcji i pomógł zespołom wizażystów wcielić je w życie.

Czeskie Lwy

Jako firma od lat wspierająca modę i sztukę, Mary Kay została również sponsorem Czeskich Lwów – corocznej gali celebrującej osiągnięcia czeskiej kinematografii odbywającej się w Pradze. Czeskie Lwy, których historia sięga 1993 r., są krajowym odpowiednikiem amerykańskich Oskarów.

27. Gala Czeskich Lwów transmitowana była na żywo w czeskiej telewizji publicznej 7 marca z zabytkowego hotelu Rudolphinum. Wydarzenie zgromadziło ponad 1200 gości. Cała śmietanka czeskich artystów z zapartym tchem śledziła ogłoszenie zwycięzców tegorocznych Lwów. Mary Kay była oficjalnym partnerem wizażowym wydarzenia, a jej oddelegowany zespół ekspertów zajął się makijażem przybyłych sław.

#Shero Style Fashion Trends z Mary Kay China

3 maja, w ramach obchodów 25. rocznicy swojej działalności, Mary Kay China prowadziła transmisję na żywo z wydarzenia #Shero Style Fashion Trends: Power of Beauty, Power of Technology, Power of Health, and Power of Shine. Wirtualny pokaz mody sponsorowany był m.in. przez Mary Kay Global Design Studio, magazyn Baazar i markę Swarovski.

The Mary Kay Foundation(SM) i Kendra Scott

W tym roku The Mary Kay Foundation(SM) nawiązała współpracę z Kendrą Scott, aby zaoferować wspaniałe kolczyki dla niezależnych dyrektorek sprzedaży. Wszystkie zyski ze sprzedaży kolczyków trafiły do The Mary Kay Foundation(SM) i zostaną wykorzystane na rzecz upodmiotowienia, zdrowia i bezpieczeństwa kobiet Całe przedsięwzięcie pozwoliło zebrać niemal 200 tys. dolarów.

Mary Kay nawiązuje współpracę ze wschodzącymi projektantami w zakresie mody służbowej i akcesoriów

Od ponad 55 lat Mary Kay współpracuje z czołowymi projektantami w zakresie mody służbowej – kostiumów i akcesoriów oferowanych niezależnym konsultantkom kosmetycznym na różnych szczeblach kariery. Najnowsze partnerstwa Mary Kay:

- St. John x Mary Kay/NSD Suit Option Unveil - US Leadership,

- Nicole Miller x Mary Kay/2021-22 Suit Unveil,

- Ted Baker x Mary Kay US / Star 2020 Prize Collection,

- Kate Spade x Mary Kay US/Kendra Scott X Mary Kay US – Gifting,

- Kendra Scott x Mary Kay/Rock it in Red Jacket Challenge 2020.

Zmiany w wydarzeniach spowodowane pandemią COVID-19

W związku z pandemią koronawirusa przełożonych lub odwołanych zostało wiele sponsorowanych przez Mary Kay wydarzeń związanych z pielęgnacją urody, modą i designem. Wśród nich znalazły się:

Anulowane

- Mercedes-Benz Fashion Week Russia, wiosna 2020, pokazy jesień/zima 20/21,

- GLOW Beauty Convention, Niemcy,

- Bratislava Fashion Days by Mercedes-Benz - wiosna 2020 pokazy jesień/zima 2021,

Przełożone

- Anketa OTO 2020 - informacje o nowym terminie zostaną podane później.

Ważne wydarzenia w historii Mary Kay

- 25 lat temu/1995: Mary Kay otrzymuje pierwszą nagrodę Programu Narodów Zjednoczonych ds. Ochrony Środowiska w kategorii Moda i Środowisko.

- 30 lat temu/1990: Niezwykła popularność odzieży służbowej wśród członków organizacji Mary Kay znajduje odzwierciedlenie także poza firmą. Kostiumy dyrektor sprzedaży Mary Kay® wygrywają cenioną nagrodę dla „Stroju służbowego dekady” za lata 80.

- 40 lat temu/1980: W 1973 r. powstaje program Red Jacket (czerwony żakiet). Najlepsze rekruterki Mary Kay (Star Recruiters) zakładają czerwone żakiety, aby uczcić drużynę baseballową St. Louis Cardinals podczas pierwszej „Nocy Mary Kay”. W 1980 r. firma uznaje czerwony żakiet za oficjalny strój na tym etapie kariery.

- 55 lat temu/1965: Pojawia się pierwszy kostium niezależnego dyrektora sprzedaży - dwuczęściowy, czarny wełniany strój z kapeluszem kowbojskim w stylu teksańskim.

Mary Kay

Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, ponad 56 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Firma Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, zapachów i suplementów diety. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy. Więcej informacji znajduje się na stronie MaryKay.com.

Fundacja The Mary Kay Foundation(SM)

Fundacja The Mary Kay Foundation(SM), której przyświeca cel ubogacania życia kobiet na całym świecie obrany niegdyś przez Mary Kay Ash, zajmuje się zbieraniem i przyznawaniem środków na finansowanie przełomowych badań nad rakiem mających na celu znalezienie leku na nowotwory występujące u kobiet. Celem fundacji jest również walka z przemocą domową wobec kobiet. Od 1996 r. The Mary Kay Foundation(SM) przekazała ponad 80 mln dolarów organizacjom działającym w tych dwóch obszarach. Ponadto fundacja wspiera inicjatywy polegające na szerzeniu wiedzy i docieraniu do społeczności lokalnych oraz popiera działania ustawodawcze na rzecz zdrowia i bezpieczeństwa kobiet. Wspólnie można sprawić, że kobietom będzie się żyło lepiej. Aby dowiedzieć się, jak wziąć udział w działaniach edukacyjnych, wspieraniu inicjatyw, wolontariacie albo przekazać środki oraz aby dołączyć do działań, które ratują życie i upodmiotawiają kobiety, należy odwiedzić stronę marykayfoundation.org lub śledzić profile fundacji na Facebooku i Instagramie albo Twitterze.

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200707005913/en/

Źródło: Mary Kay Inc.

KONTAKT:

Dział komunikacji korporacyjnej Mary Kay Inc.

marykay.com/newsroom

tel. 972.687.5332

e-mail: media@mkcorp.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.07.2020, 16:04
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ