Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO, 31 lipca 2020 /PRNewswire/ -- Rihanna, we współpracy z Kendo Brands, producentem kosmetyków należącym do LVMH, przedstawia swoją drugą globalną markę kosmetyczną, Fenty Skin, po przełomowej w 2017 roku premierze Fenty Beauty.
Firma zaprasza do zapoznania się z interaktywną, informacją prasową publikowaną na wielu kanałach: https://www.multivu.com/players/English/8756451-rihanna-fenty-skin
Oczekiwana z dużym zainteresowaniem marka kosmetyków do pielęgnacji skóry Rihanny jest zwieńczeniem jej ogólnych doświadczeń, osobistej podróży w zakresie pielęgnacji skóry i niezachwianej misji dostarczania prostych rozwiązań dla wszystkich odcieni i typów skóry. W rezultacie Fenty Skin dostarcza czyste, wartościowe produkty spełniające wiele funkcji, które doskonale współgrają z makijażem i szanują naszą planetę dzięki świadomym opakowaniu i formule.
Po wielu latach, przez które kobiety czuły się przytłoczone licznym wyborem kosmetyków pielęgnacyjnych i złym doświadczeniem z produktem, który przebarwił skórę jeszcze w młodym wieku, Rihanna marzyła o stworzeniu linii, która byłaby łatwa i skuteczna. Teraz stworzyła przystępną markę kosmetyków do pielęgnacji skóry, zbudowaną w oparciu o lata niezrównanego doświadczenia, dostępu i edukacji, reprezentującą wszystko to, co chciała wiedzieć, kiedy była młodsza. Rihanna dzieli się poprzez Fenty Skin prawdziwą rutyną swojego życia, w której dąży do osiągnięcia jasnej, zdrowej cery. Seria znana jako „Fenty Skin Start'rs” obejmuje trzy produkty 2 w 1:
- Total Cleans'r Remove-It-All Cleanser (25 USD), płyn do demakijażu - środek do usuwania makijażu z kremową pianą do usuwania brudu, tłuszczu i długookresowego makijażu bez wysuszania skóry;
- Fat Water Pore-Refining Toner Serum (28 USD), przełomowy toner i serum, który oczyszcza pory, poprawia wygląd ciemnych plam, rozjaśnia, wygładza i likwiduje błyszczącą cerę - wszystko to bez pozbawiania cery bariery ochronnej.;
- Hydra Vizor Invisible Moisturizer Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen (35 USD), krem nawilżający z filtrem ochronnym, lekki, nie zawiera tłuszczu i jest naprawdę niewidoczny na wszystkich odcieniach skóry, o subtelnym różowym odcieniu. Przylega do skóry przy odwodnieniu, przebarwieniach i ciemnych plamach, jest przyjazny dla makijażu - nie roluje się i nie powoduje efektu flashback. Dodatkowo pojemnik z możliwością powtórnego napełnienia.
Fenty Skin zawiera czyste, wegańskie, bezglutenowe i beztłuszczowe formuły i łączy w sobie składniki pochodzące z całego świata, takie jak bogata w witaminę C wiśnia z Barbados, ze składnikami o najlepszej jakości do pielęgnacji skóry, takimi jak kwas hialuronowy i niacynamid. Rihanna chciała, aby Fenty Skin było w pełni zmysłowym przeżyciem, dlatego też produkty te charakteryzują się ciepłymi, tropikalnymi zapachami inspirowane ich składnikami, takimi jak wiśnia z Barbados, kokos i świeży arbuz kolokwinta. Kluczowym dla Rihanny było upewnienie się, że każdy może go używać i widzieć widoczne rezultaty, dlatego każdy produkt Fenty Skin został przetestowany na wszystkich odcieniach, teksturach i rodzajach cery.
Opakowanie Fenty Skin jest eleganckie, nowoczesne i bezpieczne dla środowiska. Marka wyeliminowała pudełka, wprowadziła materiały pochodzące z recyklingu i stworzyła systemy napełniania tam, gdzie było to możliwe.
Rihanna zaprosiła również eksperta w dziedzinie pielęgnacji skóry i wykwalifikowanego kosmetologa Seana Garrette’a jako ambasadora Fenty Skin.
Produkty Fenty Skin dostępne wyłącznie na FentySkin.com od 31 lipca z możliwością przesyłki międzynarodowej.
Źródło: Kendo
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.08.2020, 10:50 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |