Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak poinformowała spółka, to efekt wdrożenia umowy zawartej w grudniu 2019 r. między Pocztą Polską, Integrated Solutions i Orange Polska. Jej wartość sięga ponad 116 mln zł w ciągu 3 lat.
"Umowa przewiduje nie tylko zakup nowoczesnego sprzętu z zestawem akcesoriów, ale również zapewnia Poczcie Polskiej pełen dostęp do pakietu usług serwisowych, transmisji danych i licencji" – powiedział, cytowany w komunikacie prezes Poczty Polskiej Tomasz Zdzikot. Dodał, że to największy tego typu program wdrożeniowy w Europie w ostatnich latach.
Zaznaczył, że dzięki temu znacząco poprawi się komfort pracy listonoszy i jakość obsługi klientów.
Spółka podała, że Poczta dostarcza średnio miesięcznie około 5 mln przesyłek z elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO) dla sądów, prokuratur oraz innych instytucji i firm, które wolą elektroniczną formę potwierdzenia.
Projekt Mobilny Listonosz, a także zakup sprzętu wraz z usługami są szczególnie ważne w związku ze zwiększającą się co roku liczbą przesyłek z Elektronicznym Potwierdzeniem Odbioru. Nowy sprzęt umożliwi Poczcie Polskiej obsługę tego typu doręczeń przez kolejne 3 lata - czytamy. (PAP)
lgs/ amac/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.08.2020, 14:04 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |