Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak napisano w komunikacie, do tej pory pocztowcy otrzymali milion maseczek wielokrotnego użytku z możliwością prania, ponad 600 tys. maseczek jednorazowych oraz ponad 80 tys. przyłbic plastikowych. Ponadto spółka zakupiła około 775 tys. żeli do dezynfekcji rąk w podręcznych opakowaniach oraz blisko 60 tys. szt. płynów do dezynfekcji rąk i powierzchni oraz prawie 11,5 mln par rękawiczek jednorazowego użytku. Dodatkowo, aby zmniejszyć ryzyko zakażenia w pocztowych placówkach zostały zainstalowane przesłony oddzielające obsługę od klientów.
"Dbamy o bezpieczeństwo klientów i pracowników, dlatego niezmiennie apelujemy do wszystkich, by zachowywać bezpieczny dystans i przestrzegać wszystkich rygorów sanitarnych. Klienci korzystający z usług w naszych placówkach powinni zachować bezpieczną odległość, a także mieć zasłonięte nos i usta. To bardzo ważne z uwagi na bezpieczeństwo zdrowotne nas wszystkich. Poczta Polska dba, by pracownicy byli wyposażeni w środki ochrony osobistej oraz wiedzę, jak należy bezpiecznie obsługiwać klientów – mówi cytowany w informacji wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej Andrzej Bodziony.
Wskazano, że od kwietnia br. prowadzone są również prewencyjne dezynfekcje w sortowaniach Poczty Polskiej. Działania te chociaż nie są obligatoryjne, Poczta realizuje cyklicznie. Dotychczas przeprowadzono w sumie aż 270 dezynfekcji w 15 centrach Poczty. Dezynfekcji poddawane są przede wszystkim szatnie, węzły sanitarne, pomieszczenia socjalne, techniczne i porządkowe, w których przebywają na co dzień duże grupy pracowników.(PAP)
autor: Ewa Wesołowska
ewes/ drag/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 24.08.2020, 18:30 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |