Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![FCA](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/2020-08/20200825/36954412_Fot.FCA.jpg?itok=Nnuk_paF)
Nowy Fiat 500, symbol „Made in Italy” i ożywienia gospodarczego, pojawił się na uroczystej inauguracji nowego mostu św. Jerzego w Genui, dzieła światowej sławy architekta, Renzo Piano.
Nowa 500, w pełni elektryczny samochód Grupy FCA, przejechała odległość 1067 m nowo zainaugurowanym mostem w Genui, przed jego otwarciem dla ruchu samochodowego.
Wizerunek nowej 500 „la Prima” cabrio z powiewającymi flagami Włoch i gminy Genua, to symbol odradzających się na nowo Włoch. To świadectwo tego, jak możemy wspólnie podążać ścieżką odnowy, łącząc nasze siły i umiejętności.
Podobnie jak na pożółkłych zdjęciach Fiata 500 pokonującego dystans 760 kilometrów nowo wybudowaną Autostradą Słońca (Autostrada del Sole) z północy na południe Półwyspu Apenińskiego i z powrotem, tak i teraz, Fiat 500 jest synonimem innowacji i odrodzenia, prowadzi nas drogą restartu i pozytywnie inspiruje, będąc symbolem typowo włoskiego designu i elegancji także poza granicami Włoch.
Podczas gdy to najnowsze dzieło marki Fiat reprezentuje przyszłość zrównoważonej i technologicznej mobilności, most na rzece Polcevera, zbudowany w rekordowym czasie, jest dla stolicy regionu Liguria w północnych Włoszech przykładem niezwykłego dzieła inżynieryjnego, które ma stać się nowym symbolem Genui jutra.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 25.08.2020, 11:04 |
Źródło informacji | FCA Polska |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Firma Robertshaw ogłasza zamknięcie fabryki w słowackiej Trnawie. Majątek zakładu zostanie wystawiony na sprzedaż
- 02.07.2024, 13:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Nie każde oznakowanie produktu „eko” oznacza, że produkt jest naprawdę ekologiczny PAP
„Przestaw się na eko - szukaj Euroliścia 2” - to drugi etap kampanii edukacyjnej Polskiej Izby Żywności Ekologicznej (PIŻE), której celem jest m.in. promocja ekologicznej żywności certyfikowanej, ponieważ na rynku dostępne są również produkty, które nie spełniają odpowiednich kryteriów, chociaż sprzedawane są jako ekologiczne. Wartość certyfikowanego rynku eko w Polsce PIŻE szacuje na 2 mld zł.- 02.07.2024, 11:59
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom