Newsletter

Fiat 500 przejechał nowym mostem św. Jerzego w Genui

25.08.2020, 11:04aktualizacja: 25.08.2020, 11:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FCA
FCA
- Nowa 500, pierwszy w pełni elektryczny samochód FCA, przejechał przez nowy most św. Jerzego w Genui w dniu jego otwarcia dla ruchu samochodowego; - Włoska ikona i światowy ambasador „Made in Italy”, nowa 500, staje się dziś symbolem odrodzenia Włoch, które odważnie patrzą w przyszłość.

Nowy Fiat 500, symbol „Made in Italy” i ożywienia gospodarczego, pojawił się na uroczystej inauguracji nowego mostu św. Jerzego w Genui, dzieła światowej sławy architekta, Renzo Piano.

Nowa 500, w pełni elektryczny samochód Grupy FCA, przejechała odległość 1067 m nowo zainaugurowanym mostem w Genui, przed jego otwarciem dla ruchu samochodowego.

Wizerunek nowej 500 „la Prima” cabrio z powiewającymi flagami Włoch i gminy Genua, to symbol odradzających się na nowo Włoch. To świadectwo tego, jak możemy wspólnie podążać ścieżką odnowy, łącząc nasze siły i umiejętności.

Podobnie jak na pożółkłych zdjęciach Fiata 500 pokonującego dystans 760 kilometrów nowo wybudowaną Autostradą Słońca (Autostrada del Sole) z północy na południe Półwyspu Apenińskiego i z powrotem, tak i teraz, Fiat 500 jest synonimem innowacji i odrodzenia, prowadzi nas drogą restartu i pozytywnie inspiruje, będąc symbolem typowo włoskiego designu i elegancji także poza granicami Włoch.

Podczas gdy to najnowsze dzieło marki Fiat reprezentuje przyszłość zrównoważonej i technologicznej mobilności, most na rzece Polcevera, zbudowany w rekordowym czasie, jest dla stolicy regionu Liguria w północnych Włoszech przykładem niezwykłego dzieła inżynieryjnego, które ma stać się nowym symbolem Genui jutra.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 25.08.2020, 11:04
Źródło informacji FCA Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ