Newsletter

TOJOY, gigant modelu działalności „platform + sharing" zamierza osiągnąć wartość rynkową biliarda dolarów

28.08.2020, 18:23aktualizacja: 28.08.2020, 18:23

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 28 sierpnia 2020 r. /PRNewswire/ - Podczas niedawnego „Chińskiego karnawału firm-jednorożców 2020" (ang. China Unicorn Carnival 2020), sponsorowanego przez China Business News i The China Business Federation, zaproszeni eksperci byli zgodni co do tego, że wycena spółek takich jak Bytedance, SpaceX, Alibaba, Didi, WhatsApp, Airbnb czy TOJOY Sharing może osiągnąć pułap biliarda dolarów, a konkurencja o to, której z nich uda się osiągnąć ten cel jako pierwszej, będzie zaciekła.

Ge Jun, dyrektor generalny spółki TOJOY, wyraził przekonanie, że to właśnie ona może być kolejnym podmiotem, który osiągnie ten próg. Ge wskazał na podobieństwa pomiędzy modelami TOJOY i Apple, gdzie przepracował wiele lat na stanowisku dyrektorskim w okresie, gdy gigant stał się pierwszym na świecie podmiotem, którego wycena dobiła do poziomu biliarda dolarów.

Według Ge sukces Apple wynikał z połączenia największego na świecie potencjału produkcyjnego ze światowej klasy oprogramowaniem oraz charakterystycznym wyglądem i ergonomiczną budową urządzeń. W jego ocenie TOJOY działa według podobnego schematu, gromadząc na swojej platformie zasoby ponad 800 tys. przedsiębiorców, dzięki czemu mogą oni przyspieszyć rozwój działalności. Na całym świecie istnieją miliony przedsiębiorców gotowych do inwestycji w obiecujące modele biznesowe, tak więc rynek jest ogromny.

Ge wyjaśnił również, dlaczego jego zdaniem TOJOY osiągnie pułap biliarda dolarów.

„TOJOY uczestniczyła w akceleracji 229 projektów, zapewniając szybszy wzrost w zamian za udziały w kapitale" – powiedział Ge.

W perspektywie kolejnych 5 lat TOJOY ma szansę przyczynić się do akceleracji 2-3 tys. spółek. Biorąc pod uwagę wzrost ich wartości, można zakładać, że wartość rynkowa TOJOY wzrośnie do biliarda dolarów".

W opinii Ge zapotrzebowanie na usługi dla przedsiębiorstw świadczone przez podmioty takie jak TOJOY będzie rosnąć w perspektywie kolejnych 20 lat. Według niego nie istnieje drugi ekosystem biznesowy porównywalny do tego, który stworzyła TOJOY, przypominającego, jak to określił pan Li, las.

Model „platform + sharing" daje nadzieję na stworzenie kolejnego super-jednorożca

Nieprzerwany wzrost obrotów TOJOY mimo pandemii COVID-19 stanowi dowód na dużą siłę platformy. Firma jeszcze przed pandemią dysponowała cyfrową platformą do współpracy o zasięgu globalnym, dzięki czemu wraz z pojawieniem się kryzysu była w stanie szybko przenieść całość działalności do internetu. Pozwoliło to nie tylko na zorganizowanie konferencji online pt. „Unicorn Business Opportunity Sharing Conference", ale również zapewnienie warunków do pracy zdalnej dla 7 tys. pracowników.

Jeszcze zanim Chiny uporały się z pandemią za pośrednictwem aplikacji TOJOY Entrepreneur Cloud odbyło się prawie 30 tego typu konferencji, a także zrealizowano przeszło 100 wysokiej klasy projektów.

Podczas 2020 China Unicorn Carnival – pierwszego wydarzenia zorganizowanego po pandemii w modelu łączącym uczestnictwo offline i online – TOJOY ogłosiła, że 34 projekty inkubowane na jej platformie zamierzają wspólnie wejść na giełdę. Tym samym spółka przybliża się do osiągnięcia celu wyceny rynkowej na poziomie biliarda dolarów.

TOJOY planuje w dalszym ciągu pomagać innowacyjnym spółkom w wyrastaniu na, jak to określa, „duże drzewa", budując ekosystem przypominający „bujny las". Spółka liczy, że ekosystem ten pozwoli jej na wejście do grona super-jednorożców o wycenie biliarda dolarów.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1245160/ToJoy.jpg

Źródło: ToJoy Shared Holding Group Co., Ltd.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.08.2020, 18:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ