Newsletter

Tommy Hilfiger przyspiesza tempo podróży ku zrównoważonemu rozwojowi dzięki wdrożeniu ambitnego programu Make it Possible

01.09.2020, 11:51aktualizacja: 01.09.2020, 11:51

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zgodnie z wizją marki realizowaną pod hasłem: „Waste Nothing and Welcome All” /Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność/, Tommy Hilfiger wdraża program na rzecz promowania zrównoważonego rozwoju o nazwie Make it Possible, obejmujący 24 śmiałe cele związane z gospodarką o obiegu zamkniętym i integracją, których wypełnienie ma nastąpić do roku 2030.
<p> 
<p>• Poprzez program Make it Possible, skupiający się na gospodarce o obiegu zamkniętym i integracji społecznej, marka Tommy Hilfiger dąży do zrealizowania celów zrównoważonego rozwoju, zarówno w kontekście ochrony środowiska, jak i w kontekście społecznym.
<p>• Misją programu Make it Possible jest stworzenie świata mody będącego ucieleśnieniem hasła „Wastes Nothing and Welcomes All” /Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność/.
<p>• Program przewiduje osiągnięcie, do roku 2030, 24 celów odnoszących się do czterech filarów zrównoważonego rozwoju.
<p>• www.sustainability.tommy.com
<p>• #TommyHilfiger

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE:PVH] ogłasza inaugurację programu Make it Possible, śmiałe podejście do zrównoważonego rozwoju w kontekście środowiskowym i społecznym, potwierdzając zaangażowanie marki w stworzenie świata mody będącego ucieleśnieniem hasła „Wastes Nothing and Welcomes All” /Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność/. Poprzez program Make it Possible, marka Tommy Hilfiger podejmuje zobowiązanie do osiągnięcia, do roku 2030, pierwszych 24, ambitnych celów w czterech filarach zrównoważonego rozwoju, związanych z gospodarką o obiegu zamkniętym i integracją społeczną:

Niniejsza notatka prasowa obejmuje materiały multimedialne. Pełna wersja notatki dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/.

• Circle Round /Bądź częścią gospodarki o obiegu zamkniętym/: postaw na produkcję w ramach gospodarki o obiegu zamkniętym, niech Twoje wyroby staną się częścią zrównoważonego obiegu.

• Made for Life /Na całe życie/: od zakupu surowców po produkt końcowy, działaj z wrażliwością dla ograniczeń planety związanych, między innymi, ze zmianą klimatu, gospodarowaniem gruntami, dostępem do wody pitnej i zanieczyszczeniami chemicznymi.

• Everyone Welcome /Otwórz się na różnorodność/: stań się marką przynoszącą korzyści każdemu wielbicielowi marki TOMMY – dbaj o włączenie społeczne i bądź dostępny dla wszystkich.

• Opportunity for All /Szansa dla każdego/: stwórz równe szanse dla każdego – W Tommy Hilfiger nie stawiamy barier wobec możliwości odniesienia sukcesu w pracy.

Program, uruchamiany przez markę Tommy Hilfiger cieszy się wsparciem spółki dominującej PVH Corp., co znajduje swoje odzwierciedlenie w strategii realizowanej przez spółkę macierzystą o nazwie Forward Fashion, w której ramach określono 15 priorytetów prowadzących do ograniczenia szkodliwego wpływu na środowisko do zera, zwiększenia działań pozytywnych do 100% oraz poprawy bytu ponad 1 miliona osób z całego świata, należących do łańcucha wartości spółki.

„Pierwszy sklep, People’s Place, otworzyłem w 1969 r., w moim rodzinnym mieście, Elmirze, z myślą o tym, aby osoby ze wszystkich warstw społecznych mogły współdzielić ekscytujące doświadczenia oferowane przez kulturę pop - powiedział Tommy Hilfiger. - Wraz z rozwojem naszej marki na przestrzeni lat, któremu przyświecał głównie duch włączenia społecznego, ewoluowało również nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój obejmujący kwestie społeczne i środowiskowe. Dzięki programowi Make it Possible zaangażowanie to będzie jeszcze większe. Wszyscy w naszej firmie są skoncentrowani na realizacji naszej wizji, opartej na tych dwóch obszarach i choć jeszcze nie dotarliśmy do wyznaczonego celu, nie ustajemy w wysiłkach, aby do niego dotrzeć”.

„W dzisiejszej dobie kryzysu zdrowia, człowieczeństwa, środowiska i gospodarki, wszyscy ponosimy odpowiedzialność za tworzenie nowatorskich rozwiązań sprzyjających włączeniu społecznemu i budowaniu bardziej cyrkularnej przyszłości - powiedział Martijn Hagman, dyrektor naczelny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. - Wprowadzanie zmian, nawet w najtrudniejszych czasach leży w naszej naturze, dlatego właśnie ogłaszamy nasz ambitny program zrównoważonego rozwoju o nazwie Make it Possible, przewidujący osiągnięcie 24 celów do roku 2030. Tommy Hilfiger to marka o udokumentowanej, dziesięcioletniej tradycji dążenia do zbudowania bardziej zrównoważonej przyszłości, w tym podejmowania pionierskich inicjatyw odnoszących się do ograniczenia szkodliwych skutków produkcji wyrobów dżinsowych do minimum, a także opowiadania się za oszczędzaniem zasobów wody i tworzeniem kolekcji adresowanych do wszystkich grup społecznych. Program Make it Possible to jedna z metod, jakie będziemy wspólnie wykorzystywać, aby wnieść znaczący i długoterminowy wkład w skierowanie branży modowej na nowe tory”.

Make it Possible to kamień milowy w podróży marki Tommy Hilfiger ku zrównoważonemu rozwojowi. Główne osiągnięcia marki na tej drodze to wprowadzenie na rynek kolekcji ubrań „Tommy Hilfiger Adaptive”, zaprojektowanych z myślą o ułatwieniu samodzielnego ubierania się osobom dorosłym i dzieciom z niepełnosprawnościami oraz „Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge”, ogólnoświatowy program ukierunkowany na wsparcie startupów i firm w kolejnej fazie rozwoju (scale-up), opracowujących rozwiązania sprzyjające włączeniu społecznemu i zrównoważonemu rozwojowi w branży modowej. Niedawno Tommy Hilfiger uruchomił program People’s Place mający na celu zwiększenie reprezentacji społeczności osób ciemnoskórych, pochodzenia autochtonicznego i osób o kolorze skóry innym niż biały (BIPOC) w przemyśle modowym i branży kreatywnej. Do dziś, ponad 80% projektantów marki Tommy Hilfiger przeszkolono w zakresie strategii projektowania w duchu gospodarki o obiegu zamkniętym, a w roku 2019, 72% surowców bawełnianych, wykorzystywanych w produkcji globalnej, pochodziło z upraw zrównoważonych. Ponadto, 2 miliony ubrań dżinsowych wyprodukowano zgodnie z zasadą eliminowania szkodliwych skutków produkcji, ograniczając ilość zużytej w jej toku wody i energii. Każda, sezonowa kolekcja marki TOMMY HILFIGER uwzględnia stylizacje sprzyjające zrównoważonemu rozwojowi, przy czym w kolekcji zaplanowanej na wiosnę 2021 r. udział tych stylizacji wzrośnie o 50%, co stanowi dwukrotny wzrost w tym zakresie, w porównaniu do kolekcji wiosna 2020.

Mając świadomość, że żadna spółka samodzielnie nie zdoła wpłynąć na zmianę otoczenia zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, marka Tommy Hilfiger, będąca częścią PVH Corp., połączyła siły z partnerami branżowymi podpisując w sierpniu 2019 r. Pakt o Modzie, a także przystąpiła do inicjatyw prowadzonych przez Fundację Ellen MacArthur: Make Fashion Circular i Jeans Redesign. Przez ostatnie kilka lat, marka Tommy Hilfiger współpracowała z WWF na rzecz przeciwdziałania wyczerpaniu zasobów wody w strategicznych lokalizacjach łańcucha dostaw. W ramach tej współpracy przeprowadzono szkolenia w zakresie oszczędzania zasobów wody, adresowane do dostawców i parków przemysłowych mieszczących się w dorzeczu chińskiej rzeki Taihu, a także, jako marka założycielska, Tommy Hilfiger został partnerem nowego programu zarządzania zasobami wodnymi realizowanego w Wietnamie, w dorzeczu rzeki Mekong.

Marka Tommy Hilfiger będzie informowała o postępach w tej podróży. Aby uzyskać dalsze informacje na temat programu Make it Possible oraz pełnej liście osiągnięć, jakie nastąpiły do dnia dzisiejszego, zapraszamy do odwiedzenia strony: http://sustainability.tommy.com.

O marce Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak „TOMMY HILFIGER” czy „TOMMY JEANS”. Zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, drobna galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego, walizki, plecaki i torby podróżne. Linia produktów „TOMMY JEANS” obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki „TOMMY HILFIGER” i „TOMMY JEANS” można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych „TOMMY HILFIGER” i „TOMMY JEANS”, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.

O PVH Corp.

PHV jest jedną z najbardziej podziwianych na świecie firm modowych i lifestyle’owych. Posiadamy marki, które wyznaczają kierunki rozwoju mody. Wspieramy marki wynoszące przemysł modowy na wyższy poziom – raz na zawsze. W skład naszego portfela wchodzą takie kultowe marki jak CALVIN KLEIN, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD , ARROW, Warner’s, Olga, a także marki Geoffrey Beene czy cyfrowa marka bielizny True & Co.. Posiadamy szeroką ofertę produktów sprzedawanych pod tymi i innymi markami uznawanymi i licencjonowanymi na arenie międzynarodowej i lokalnej. PVH zatrudnia ponad 40 tys. pracowników w ponad 40 państwach na całym świecie, a jej roczny przychód wynosi niespełna 9,9 mld dolarów. W tym tkwi nasza siła. W tym tkwi siła PVH.

Śledź nas na Facebooku, Instagramie, Twitterze i LinkedIn.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20200830005002/en/

Źródło: Tommy Hilfiger

KONTAKT:

Tommy Hilfiger

Baptiste Blanc

Dyrektor ds. Komunikacji i Mediów

e-mail: Baptiste.Blanc@tommy.com

tel. +31 62904 2334

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 01.09.2020, 11:51
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ