Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- MKiDN informuje:
Rusza ogólnopolska kampania społeczna „Kino to emocje”. W ramach projektu duże sieci oraz kina studyjne i lokalne, wspierane przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego i Polski Instytut Sztuki Filmowej, po raz pierwszy w historii będą wspólnie zachęcać do powrotu przed duży ekran.
„Kino to emocje” to wyjątkowa inicjatywa: pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji. W kampanię zaangażowały się sieci: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce. Jej głównym elementem są spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, które będzie można zobaczyć w kinach, telewizji i Internecie. Oprócz emisji spotów, przewidziano także szereg działań w mediach społecznościowych, m.in. aktywności z aktorkami i aktorami za pośrednictwem ich kanałów. Wszystkie elementy łączyć będzie wspólny hasztag: #ChodźDoKina.
Projekt współfinansowany jest przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Polski Instytut Sztuki Filmowej. Wsparcia udzielili także: Polska Gildia Producentów oraz Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych.
Oglądanie filmów na dużym ekranie cieszy się ogromną popularnością, co potwierdzają liczby: w 2019 r. w polskich kinach sprzedano ponad 60,2 mln biletów. 2020 rok zapowiadał się podobnie, jednak pandemia i czasowe zamknięcie kin znacząco ograniczyły liczbę widzów.
Więcej informacji o kampanii na www.chodzdokina.pl
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ jml/ pat/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 04.09.2020, 15:27 |
Źródło informacji | MKiDN |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |