Newsletter

Vivre z nową identyfikacją wizualną

04.09.2020, 18:10aktualizacja: 04.09.2020, 18:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BUKARESZT, Rumunia, 4 września 2020 r. / PRNewswire/ -- Vivre, główny internetowy sprzedawca detaliczny mebli i dekoracji w Rumunii i Europie Wschodniej, ogłosił dziś wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej stanowiącej integralną część strategii rozwoju spółki.

Aby zbudować nową tożsamość, która będzie wspierać komunikację marki w nadchodzących latach, zespół Vivre podjął współpracę z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju (EBOR) we wszystkich dziewięciu krajach, w których obecna jest spółka.

Nowy wizerunek obejmuje cały wizualny język marki, z uwzględnieniem wszechstronnego logo i układu barw, który pozwala na dynamiczne podejście do wszystkich platform komunikacyjnych. Celem zmian w identyfikacji wizualnej jest zapewnienie klientowi nowego doświadczenia w każdym momencie interakcji z nim. Nowy wizerunek świadczy o uaktualnieniu wszystkich platform Vivre w aspekcie zarówno wizualnym, jak i funkcjonalnym.

„Vivre wciąż dąży do wzmocnienia swojej nowoczesnej wizji stanowiącej punkt odniesienia na internetowym rynku artykułów do dekoracji domu. Zmiana naszej identyfikacji wizualnej stanowi naturalną ewolucję, którą cały zespół przyjął z zainteresowaniem i otwartością. Cieszę się, że po wielu wspólnych staraniach i miesiącach ciężkiej pracy stworzyliśmy silniejszą i bardziej zwartą tożsamość naszej marki. Od samego początku zobowiązaliśmy się dostarczać naszym klientom oryginalne wrażenia zakupowe, dlatego mamy przekonanie, że cały ekosystem Vivre przyjmie tę zmianę z entuzjazmem i zaufaniem” - oświadczyła Monica Cadogan, dyrektor generalna i współzałożycielka Vivre.

Dyrektor regionalny EBOR w Rumunii i Bułgarii Mark Davis dodał: „Nowa identyfikacja wizualna Vivre powstała w ramach dwuletniej współpracy z międzynarodowym doradcą zapewnionej przez EBOR. Jesteśmy przekonani, że nowa identyfikacja marki pomoże firmie zrealizować swoje ambicje zostania czołową internetową platformą detaliczną w branży dekoracji domu.

EBOR jest ważnym inwestorem w Rumunii. Jak dotąd Bank zainwestował 8,8 mld euro w gospodarkę kraju w ramach 449 projektów. Dzięki usługom doradczym przyczynił się też do rozwoju ponad 900 spółek.

Vivre to główna platforma handlu elektronicznego w branży dekoracji domu w Europie Środkowo-Wschodniej, założona w 2012 r. przez rumuńskich przedsiębiorców, prowadząca sprzedaż w 9 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Rumunii, Bułgarii, Słowacji, Słowenii, Czechach, Chorwacji, Polsce, Grecji i na Węgrzech. Na witrynach i w aplikacjach mobilnych Vivre dostępnych jest ponad 150 tys. mebli, dekoracji, tekstyliów i akcesoriów zebranych od 1000 marek z całego świata.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1249209/VIVRE_New_identity.jpg

Źródło: Vivre

KONTAKT:

Ecaterina Micutaru

e-mail: ecaterina.micutaru@vivre.eu

tel. +40 757 01 97 84

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.09.2020, 18:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii