Newsletter

Prestiżowe targi instrumentów muzycznych Music China 2020 napędzają relacje biznesowe

24.08.2020, 12:24aktualizacja: 24.08.2020, 12:24

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SHANGHAI, 7 września 2020 r. /PRNewswire/ -- Targi Music China organizowane wspólnie przez CMIA, Shanghai INTEX i Messe Frankfurt, odbędą się ponownie w Shanghai New International Expo Centre w dniach 28-31 października 2020 r. Mimo napiętej sytuacji spowodowanej pandemią COVID-19 Szanghaj - miasto będące chińskim centrum wystawienniczym, gościło od lipca już wiele imprez, jak chociażby China Joy czy Szanghajskie Targi Książki.

Targi Music China, będące jednymi z największych na świecie targów instrumentów muzycznych, odgrywają istotną rolę w globalnym przemyśle muzycznym. W zeszłym roku impreza zgromadziła ponad 2,4 tys. wystawców z ponad 34 krajów i regionów, przy łącznej liczbie 122519 uczestników z 78 krajów i regionów świata. Targi te stanowią bez wątpienia doskonałą okazję, by uzyskać istotne dla rynku instrumentów informacje z pierwszej ręki.

W ramach dziewiętnastej edycji imprezy targi Music China po raz kolejny uwydatnią swoje kluczowe zalety, stanowiąc platformę nawiązywania relacji biznesowych. Wśród marek, jakie pojawią się podczas tegorocznych targów Music China 2020, znalazły się: AKG, Aria, AXL, Bechstein, Buffet, Casio, Conn-Selmer, Dunhuang, Fengling, Hsinghai, JBL, Jinyin, JOYO, Kawai, Levy's, NUX, Parsons, Pearl River, PianoDisc, Pioneer DJ, Saga, Samick, Schimmel, Seiler Steinway, Taylor, Yamaha i Yanagisawa. Wystawcy niewątpliwie zachwycą odwiedzających wyjątkowymi kolekcjami produktów.

Z myślą o osobach, które nie będą mogły wziąć osobistego udziału w imprezie z powodu pandemii, organizatorzy Music China uruchomią platformę internetową „cloud expo”, która umożliwi im wirtualny udział w imprezie i prowadzenie transakcji z domu. Odwiedzający będą mogli zdalnie skorzystać z tych samych funkcji, co osoby obecne na miejscu, m.in. obejrzeć wystawiany produkt, nawiązać kontakt z wystawcą czy zrealizować plany zakupowe.

Jak wynika z informacji podanych na oficjalnej stronie wydarzenia, wystawa udostępniona przez internet obejmie najważniejsze produkty i stoiska wystawców. W razie zainteresowania określonym produktem lub firmą odwiedzający będą mogli „zarezerwować” termin i porozmawiać z wystawcą na osobności. Wystawcy będą także prowadzić transmisje na żywo w specjalnych pokojach uszeregowanych według katalogu produktów, gdzie przedstawią swoje wyroby i nawiążą kontakt z odwiedzającymi.

Pomimo trwającej epidemii świat wraca do życia, a kolejne kraje i regiony podejmują działania, by przywrócić normalność. W tych niełatwych okolicznościach Music China ma być platformą, która pozwoli markom zaistnieć na rynku globalnym, zaś odwiedzającym umożliwi wyszukiwanie potencjalnych możliwości biznesowych.

Więcej informacji o Music China 2020 na stronie: www.musicchina-expo.com.

Źródło: Shanghai INTEX

KONTAKT:

Arlene Zhu

tel. +86-21-6295-5609

e-mail: zhuliwen@shanghai-intex.com

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.08.2020, 12:24
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ