Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KANTON, Chiny, 21 września 21 2020 r. /PRNewswire/ -- Jak ogłoszono dzisiaj, chińskie targi importu i eksportu (targi kantońskie) odbędą się w wersji online w terminie 15-24 października. Podczas tej dziesięciodniowej wystawy wirtualnej zastosowanie znajdą cyfrowe funkcje interaktywne, aby stworzyć przedsiębiorstwom globalnym możliwości pozyskiwania produktów i nawiązywania współpracy handlowej.
„Prowadzenie edycji online targów przyczynia się do spełniania przez nie roli kompleksowej, otwartej platformy handlu zagranicznego, promowania stabilnego i zdrowego rozwoju handlu zagranicznego w czasie znormalizowanego zapobiegania i kontroli epidemii i zapewnienia ciągłości sieci handlu zagranicznego i łańcucha dostaw. Będziemy podejmować wzmożone działania w celu dostarczania lepszych i wygodniejszych usług dla wystawców i kupujących. Zapraszamy chińskie i zagraniczne przedsiębiorstwa i nabywców do aktywnego udziału w targach i prowadzeniu transakcji” - powiedział Gao Feng, rzecznik prasowy chińskiego ministerstwa handlu.
Na 128. wirtualne targi kantońskie będzie składać się 50 stref wystawienniczych w 16 kategoriach produktów z transgraniczną strefą e-handlu służącą wspieraniu zintegrowanych stref pilotażowych w celu poszerzenia współpracy między podmiotami biznesowymi w ramach transgranicznych platform e-handlu.
Platforma cyfrowa wirtualnych targów handlowych jest wyposażona w ulepszone funkcje i zoptymalizowany proces rejestracji globalnych nabywców. Nowa ulepszona strona internetowa umożliwia łatwiejszą nawigację, co usprawnia proces handlowy zarówno dla nabywców, jak i sprzedawców dzięki bardziej kompleksowym funkcjom wyszukiwania i bardziej intuicyjnemu interfejsowi. Wśród udogodnień mających na celu wspieranie procesów biznesowych znajdą się innowacyjna technologia oparta na chmurze, narzędzia internetowe do usług takich jak demonstracje produktów w formie streamingu na żywo, narzędzia do natychmiastowej komunikacji, umawianie spotkań biznesowych i nawiązywanie relacji z partnerami biznesowymi.
Promocja handlu globalnego za pośrednictwem nowych kanałów
Targi kantońskie stanowią przykład najnowszych innowacyjnych rozwiązań Chin w zakresie stabilizacji globalnego przemysłu i łańcuchów dostaw. W sytuacji, gdy chiński import i eksport wykazują silną tendencję do odnowy, Targi stawiają sobie za cel wspieranie handlu globalnego poprzez otwieranie nowych kanałów z myślą o wzmocnieniu międzynarodowej współpracy gospodarczej i handlowej.
Dzięki nowemu trendowi konsumpcyjnemu podyktowanemu zaleceniom pozostawania w domu targi kantońskie pomogą przedsiębiorstwom dostosować się do nowej sytuacji gospodarczej dzięki budowaniu platformy wprowadzania na rynek wysokiej jakości produktów użytku domowego, w tym sprzętu gospodarstwa domowego, sprzętu kuchennego i przenośnych urządzeń do ćwiczeń w pomieszczeniach.
Jesienna edycja targów kantońskich będzie obejmowała wydarzenia promocyjne w chmurze pod nazwą „Promotion Cloud", nawiązanie współpracy z nowymi partnerami globalnymi i uruchomienie programów dodatkowych stworzonych z myślą o pomocy nabywcom w lepszym dostosowaniu się do rzeczywistości targów online.
https://www.cantonfair.org.cn/en/
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1276982/Canton_Fair.jpg
Źródło: Canton Fair
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.09.2020, 10:46 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |