Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Mimo pandemii firmie Buchbinder Auktion udało się pozyskać ponad 650 nowych klientów w pierwszej połowie roku. Wśród nich największy udział mają dealerzy samochodów (513 firm, 79%). Kolejnych 19% to warsztaty (124 firmy), a pozostałe 2% oferentów (13 firm) reprezentuje inne branże, w tym hydrauliki, grzejnictwa czy transportu.
To głównie dzięki nowym klientom Buchbinder odnotował ponad 25-procentowy wzrost liczby uczestników na dzień aukcyjny w stosunku do okresu analogicznego w 2019 roku (rejestracja na Buchbinder Auctions dla danego dnia aukcyjnego). W 23 dniach aukcyjnych firmy w 2020 r. przeciętnie brało udział 349 uczestników. Dla porównania w 2019 r. odbyło się 18 dni aukcyjnych, dla których średnia uczestników wyniosła 244. Szczególnie duży wzrost pod tym względem odnotowano w kwietniu i maju. Marzec był jedynym miesiącem, w którym nastąpił spadek, ale był on nieznaczny.
„Pozyskanie tak dużej liczby nowych klientów mimo pandemii koronawirusa świadczy o tym, że coraz więcej dealerów samochodowych i warsztatów dostrzega korzyści płynące z naszych aukcji – powiedział Markus Utke, dyrektor marketingu Buchbinder. - Należy przy tym podkreślić, że nie pobieramy żadnej prowizji aukcyjnej, ponieważ pojazdy pochodzą z naszej własnej floty. Nie stosujemy też sprzedaży prowizyjnej ani renegocjowania, decyzja o sprzedaży podejmowana jest od razu po przyjęciu oferty. Ponadto widać zainteresowanie zakupami ze strony coraz większej liczby specjalistów, którzy przewidują wzrost popytu na pojazdy używane”.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.buchbinder-auktion.de
Zdjęcia prasowe: https://industrie-contact.de/buchbinder_auktion/press_pictures
Źródło: Buchbinder Auktion
KONTAKT:
Kontakt branżowy
Erik Biewendt
e-mail: erik.biewendt@ic-gruppe.com
tel. +49 40 899 666 0
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.09.2020, 16:58 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |