Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Począwszy od stycznia 2021 roku firma RCP zajmująca się dzierżawą lokomotyw, w swojej ofercie będzie posiadać 5 sześcioosiowych lokomotyw elektrycznych DRAGON 2 produkcji NEWAG. Kolejne dwie zamówione lokomotywy wyjadą do zamawiającego w listopadzie br., natomiast zakończenie kontraktu nastąpi przed końcem roku, zgodnie z ustalonym harmonogramem.
Dragon 2 to sprawdzona lokomotywa o bardzo dobrych parametrach trakcyjnych. Zakup tych pojazdów wpisuje się w realizację strategii rozwoju spółki Rail Capital Partners, zgodnie z którą w okresie kilku najbliższych lat liczba lokomotyw, którymi ma dysponować RCP sięgnie 50 sztuk.
Lokomotywy DRAGON 2 wykorzystują najnowocześniejsze, niezawodne technologie oraz zapewniają wysoki komfort pracy maszynisty. Głównym atutem Dragona 2 jest bardzo wysoka siła pociągowa, która w połączeniu z dużą masą lokomotywy, efektywnym systemem antypoślizgowym oraz napędem na każdą oś, umożliwia prowadzenie ciężkich składów towarowych.
Wartość zawartych umów indywidualnych sięga blisko 78 mln zł netto.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.10.2020, 14:09 |
Źródło informacji | NEWAG |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
„Hydrate for Great Moments” - nowa kampania OSHEE z Igą Świątek
OSHEE, lider w segmencie napojów funkcjonalnych - rozpoczyna nowy rozdział w swojej komunikacji. Marka właśnie wystartowała z nową kampanią „Hydrate for Great Moments” z udziałem globalnej ambasadorki Igi Świątek. To odpowiedź na zmieniający się styl życia konsumentów - dynamiczny, pełen osobistych ambicji i codziennych momentów, które zasługują na uwagę.- 20.05.2025, 11:55
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OSHEE
-
Tegoroczni maturzyści kończą szkołę i chcą zacząć pracę - raport OLX
Tegoroczni maturzyści są ambitni i pragmatyczni - planują łączyć naukę z pracą. Jak wynika z badania zrealizowanego na zlecenie OLX, plany takie ma prawie 84% ankietowanych. Decydują się na ten model, aby zdobywać doświadczenie zawodowe oraz uniezależnić się od rodziców.- 20.05.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: OLX
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ