Newsletter

Foot Locker, Inc. wybiera Adyen do obsługi płatności w sklepach i online na całym świecie

06.10.2020, 16:50aktualizacja: 06.10.2020, 16:50

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

AMSTERDAM, 6 października 2020 r. /PRNewswire/ -- Adyen (AMS: ADYEN), globalna platforma płatnicza popularna wśród wielu czołowych spółek na świecie, ogłosiła dzisiaj, że została wybrana przez Foot Locker Inc., sprzedawcę specjalistycznej odzieży, obuwia, akcesoriów i sprzętu sportowego z siedzibą w Nowym Jorku, do obsługi płatności na różnych rynkach i kanałach sprzedaży na świecie. Foot Locker i Adyen współpracują od 2018 r.

„Zintegrowana platforma i globalny zasięg Adyen umożliwiają Foot Locker zapewnienie wzorcowej jakości obsługi płatności dostosowanej do potrzeb naszych klientów na wielu rynkach Ameryki Północnej, Europy oraz Azji i Pacyfiku” – powiedział John Wompey, wiceprezes Foot Locker ds. łączności z klientami. „Zdolność Adyen do przyspieszenia i uproszczenia procesu wdrażania miała kluczowe znaczenie dla naszych dalszych sukcesów na tych rynkach".

„Jak zawsze naszym celem jest umożliwienie sprzedawcom zapewnienia ich klientom najwyższej jakości. Cieszymy się z dalszego rozwoju współpracy z Foot Locker i możliwości wspierania spółki w tym zakresie” – oświadczył Kamran Zaki, dyrektor Adyen ds. operacyjnych. „Foot Locker znajduje się w idealnej pozycji, aby oferować to co najlepsze, jeśli chodzi o obuwie sportowe, i przyciągać klientów z całego świata, dlatego jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tą spółką”.

Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.adyen.com.

Adyen

Adyen (AMS: ADYEN) jest platformą płatniczą wybieraną przez wiele czołowych spółek na świecie. Zapewnia ona kompleksową infrastrukturę do bezpośrednich połączeń z Visa, Mastercard oraz metodami płatniczymi preferowanymi przez klientów na świecie. Adyen obsługuje płatności bezdotykowe w ramach kanałów internetowych, mobilnych i sprzedaży sklepowej. Za pośrednictwem oddziałów na całym świecie Adyen świadczy usługi m.in. na rzecz takich klientów jak Facebook, Uber, Spotify, Casper, Bonobos i L'Oréal. Współpraca z Foot Locker Inc., o której mowa w niniejszej informacji handlowej, uwydatnia ciągły rozwój relacji z dotychczasowymi i nowymi sprzedawcami na przestrzeni lat.

Foot Locker Inc.

Spółka Foot Locker, Inc. jest liderem, jeśli chodzi o celebrację kultury sneakersów i kultury młodzieżowej na świecie, dysponującym portfolio marek, do których należą Foot Locker, Lady Foot Locker, Kids Foot Locker, Champs Sports, Eastbay, Footaction, Runners Point i Sidestep. Firma prowadzi sprzedaż w 3,1 tys. sklepach w 27 krajach w Ameryce Północnej, Europie, Azji, Australii i Nowej Zelandii, a także za pośrednictwem stron internetowych i aplikacji na urządzenia mobilne. Celem Foot Locker, Inc. jest inspirowanie i wzmacnianie pozycji kultury młodzieżowej na całym świecie dzięki podsycaniu wspólnej pasji do autoekspresji i zapewnianiu niezrównanych wrażeń, pozostając w samym sercu globalnej społeczności entuzjastów obuwia sportowego. Foot Locker, Inc. ma siedzibę główną w Nowym Jorku. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.footlocker-inc.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/432569/Adyen_Logo.jpg

Źródło: Adyen

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.10.2020, 16:50
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ