Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Jak wskazano w komunikacie, w okresie przedświątecznym tygodniowo pocztowcy doręczą o 50–70 proc. więcej paczek, niż średnio w innych tygodniach roku. "W tym roku Spółka planuje zatrudnić co najmniej 1200 dodatkowych kierowców, pracowników sortowni i kurierów" - wskazano.
"Spodziewamy się, że w ramach tegorocznego szczytu przedświątecznego doręczymy rekordową liczbę przesyłek. Wynika to z faktu, że coraz więcej Polaków robi zakupy świąteczne w e-sklepach" - wskazał cytowany w komunikacie Marek Makuch, dyrektor Pionu Kapitału Ludzkiego w Poczcie Polskiej.
Przypomniano, że w ubiegłym roku w rekordowym tygodniu grudnia klienci Poczty nadali o ponad 75 proc. więcej przesyłek niż średnio tygodniowo w innych okresach roku. "W tym sezonie może być podobnie, a w grudniu pocztowcy spodziewają się dni, kiedy liczba paczek może przekroczyć nawet milion" - oceniono.
Poczta szuka przede wszystkim osób zainteresowanych współpracą na umowy zlecenia do pracy w sortowniach, doręczania przesyłek oraz kierowców z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów o ładowności do 3,5 t oraz pow. 3,5 t. "Szczególnie poszukiwane są osoby, które chcą dorobić m.in. w sortowniach w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu" - wyjaśniono. Dodano, że kierowcy dodatkową pracę mogą znaleźć przede wszystkim w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Grudziądzu, Olsztynie, Ostródzie, Białymstoku, Łomży, Ełku, Gdańsku, Katowicach i Łodzi. Z kolei na terenie całego kraju pracę mogą dostać osoby, które będą zajmowały się doręczaniem przesyłek. (PAP)
autor: Magdalena Jarco
maja/ drag/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 12.10.2020, 13:02 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |