Newsletter

Część sieci spożywczych zmieniła czas pracy swoich sklepów

23.10.2020, 19:03aktualizacja: 23.10.2020, 19:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo


								sklep
sklep
W związku z rozwojem epidemii i wynikającymi z tego ograniczeniami w handlu, niektóre sieci spożywcze zmieniają czas pracy swoich placówek.

Biedronka już w piątek, 23 października wydłużyła godziny pracy kolejnych sklepów (w sumie 1200) do 2 w nocy. Ponadto liczba sklepów, które czynne są całodobowo przekroczy 600. Oznacza to, że łącznie ponad 2700 placówek sieci będzie w piątek funkcjonować w wydłużonych godzinach pracy, co najmniej do 23.30 lub dłużej - podała sieć.

Również sieć Auchan wprowadziła zmianę godzin wraz z wprowadzeniem godzin dla seniora, przyśpieszając otwarcie w godzinach rannych. Hipermarkety Auchan tym samym czynne są od 6.30 do 22.00

Sklepy sieci Lidl funkcjonują w kilku wariantach godzinowych, m.in.: od 6.00 do 22.00, od 6.00 do 23.00 od 6.00 do 24.00 oraz całodobowo. Obiekty otwarte całą dobę znajdują się np. w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie czy Jaworze.

Sieć Netto podała, że jej sklepy od poniedziałku do czwartku otwarte są od 6.00 do 21.00, a w piątki i soboty od 6.00 do 22.00

Markety sieci Dino w najbliższym czasie czynne będą od 6.00 do 23.00 - czytamy na stronie internetowej sieci.

Większość sklepów sieci Carrefour pracuje w godzinach od 6.00 do 22.00

W związku w rozwojem epidemii i rozszerzeniem od 24 października strefy czerwonej na cały kraj, szef rządu przypomniał o restrykcjach, jakie obowiązuje w handlu. Chodzi m.in. o limity osób w placówkach handlowych w zależności od ich wielkości. Dla sklepów o powierzchni do 100 mkw. przewidziano 5 osób na kasę, dla sklepów powyżej 100 m kw. powierzchni - 1 osoba na 15 mkw. (PAP)

autor: Longina Grzegórska-Szpyt

lgs/ je/

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.10.2020, 19:03
Źródło informacji PAP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ