Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SINGAPUR, 2 listopada 2020 r. /PRNewswire/ -- Po raz pierwszy w historii Dole Asia Holdings Pte. Ltd., powołano dyrektora Dole Ventures odpowiedzialnego za działy żywności zarówno paczkowanej, jak i świeżej. Będzie nim Barbara Guerpillon. To strategiczne dla światowej działalności stanowisko utworzone w Singapurze pozwoli na dochodowy rozwój przedsiębiorstwa poprzez innowacje opracowywane przez startupy oraz stworzenie ogólnoświatowej sieci przedsiębiorstw, która będzie wspierać realizację celów „Obietnicy Dole” odnoszących się do zapewniania właściwego żywienia, zrównoważonego rozwoju i tworzenia wspólnej wartości.
Pier Luigi Sigismondi, prezes Dole Packaged Foods, LLC twierdzi, że talent i doświadczenie pani Guerpillon przyczynią się do zintensyfikowania działań Dole w dążeniu do przekształcenia przedsiębiorstwa w oparciu o cele wyznaczone w „Obietnicy Dole”. „Dajemy sobie pięć lat na osiągnięcie ambitnych celów, które postawiliśmy przed naszym przedsiębiorstwem. Wśród celów tych znajduje się zobowiązanie do zapewnienia zrównoważonego żywienia miliardowi ludzi, wyeliminowanie z naszych produktów wysoko przetworzonego cukru, wyeliminowanie marnowania owoców pochodzących z naszych upraw, osiągnięcie zeroemisyjności oraz wyeliminowanie stosowania opakowań plastikowych powstałych w oparciu o paliwa kopalne”.
„Każdy z tych celów jest heroiczny, wierzymy jednak, że można zrealizować je wszystkie, o ile otworzymy oczy, uszy i nasze podwoje na ludzi pełnych inteligentnych pomysłów i innowacji, dzięki którym nasza firma będzie mogła szybciej się rozwijać. Barbara posiada wyjątkowy talent do łączenia unikatowych koncepcji i innowacyjnych przedsiębiorców w ramach zdyscyplinowanego systemu upowszechniania innowacji, jesteśmy zatem niezwykle szczęśliwi, że dołączyła do naszego zespołu i będzie szefowała naszej spółce Ventures”.
Christian Wiegele, prezes Dole Asia Fresh, powiedział: „To wydarzenie ma wyjątkowe znaczenie dla naszych działów żywności świeżej i paczkowanej, bo odzwierciedla nasze ambicje, aby nawiązać współpracę z innowatorami i stworzyć możliwości nieograniczonego rozwoju, ponieważ według nas, są to właściwe drogi do stworzenia przedsiębiorstwa, które stanie się siłą napędową zmiany na lepsze. Jednym z przedsięwzięć, z którego jestem niezwykle dumny, jest Agri-tech, które według mnie, może znacząco przyczynić się do spełniania ogłoszonej w tym roku +Obietnicy Dole+”.
„Wykonując swoje obowiązki Barbara będzie blisko współpracowała z Johannem Albano, którego niedawno awansowaliśmy na stanowisko dyrektora spółki Asia Fresh”.
Pani Guerpillon wnosi do Dole imponującą historię dokonań w Unilever Foundry, gdzie udało się jej połączyć innowacje korporacyjne, przedsiębiorczość i technologię i przyspieszyć realizację innowacji oraz skutecznie zrealizować programy pilotażowe odnoszące się do nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań w zakresie produktów. Podczas pracy w Unilever, pani Guerpillon zrealizowała we współpracy ze startupami 120 projektów, w których wyniku wdrożono 25 inicjatyw pilotażowych, w tym dziewięć programów odnoszących się do innowacji w zakresie produktów, trzy dotyczące innowacji w handlu detalicznym i cztery ukierunkowane na konsumentów.
Dyrektor Guerpillon twierdzi, że planując ustanowienie funduszu inwestycyjnego Sunshine for All Investment Fund, Dole daje jasny sygnał otwarcia się na innowacje i chęci nawiązania współpracy z innowatorami, startupami i przyszłymi partnerami, dzięki którym „Obietnica Dole” zostanie urzeczywistniona.
„Nasze przesłanie jest proste. Wierzymy w moc partnerstwa i jesteśmy przekonani, że nawiązanie współpracy ze startupami pozwoli nam na wprowadzenie w życie naszej Obietnicy. Zgadzam się, że wyznaczone cele są niezwykle ambitne, ale nie spotkałam jeszcze liderów, którym brakowałoby ambicji. Stoją za nami dziesięciolecia doświadczeń w zakresie produkcji żywności, żywienia, pakowania, logistyki łańcucha dostaw i szybko ewoluujących produktów konsumenckich, dlatego jestem głęboko przekonana, że nasze możliwości w dziedzinie finansowania, prowadzenia i oceny inicjatyw pilotażowych okażą się niezwykle atrakcyjne dla nowych pokoleń innowatorów. Musimy poznać zarówno opinie światowych inwestorów, jak i startupów" – powiedziała Guerpillon.
O „Obietnicy Dole”
W czerwcu 2020 r. Dole ogłosiło „Obietnicę Dole”, której filarami są cele wyznaczone w dziedzinie żywienia, zrównoważonego rozwoju i stworzenia wspólnej wartości.
Poprawa warunków życia: zapewnienie do roku 2025 zrównoważonej żywności 1 miliardowi ludzi, dążenie do wyeliminowania przetworzonego cukru ze wszystkich produktów Dole do roku 2025.
Poprawa kondycji planety: wyeliminowanie do roku 2025 marnowania owoców pochodzących z upraw własnych Dole i oferowanych handlowcom, wyeliminowanie stosowania opakowań plastikowych powstałych w oparciu o paliwa kopalne do roku 2025, osiągnięcie zeroemisyjności w działalności Dole do roku 2030.
Lepsze warunki dla interesariuszy: Dole nadal będzie dążyć do szerzenia pozytywnych zmian wśród wszystkich rolników, społeczności i osób pracujących dla Dole – poprzez działania na rzecz zapewnienia równych szans, godziwego wynagrodzenia i ciągłe zwiększanie poziomu bezpieczeństwa, żywienia i dobrostanu. Spółka dąży również do szerszego promowania praw człowieka w prowadzonej działalności oraz w łańcuchu dostaw poprzez stworzenie kultury przejrzystości i odpowiedzialności. Spółka zamierza również zwiększyć wartość przedsiębiorstwa o 50% do roku 2025.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1323248/Barbara_019.jpg.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/152677/dole_packaged_foods_logo.jpg.
Źródło: Dole Packaged Foods, LLC
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 03.11.2020, 08:31 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |