Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Pojemniki zostały ustawione w czterech punktach: przed wejściem do sklepu Decathlon przy ul. Objazdowej, na parkingach przy marketach Lidl na osiedlu Piekary ul. Śląska i osiedlu Kopernika ul. Moniuszki oraz w Rynku przy fontannie Neptuna.
Pojemniki z sercem są wspólną inicjatywa Centrum Wolontariatu Miejskiego #TEAMLegnica oraz sieci Decathlon Legnica. Akcja ma dwa wymiary – ekologiczny i społeczny. Sprzedając te, nakrętki zdobywamy środki np. na rehabilitację i leczeniu osób potrzebujących.
Nakrętki zbierane teraz w pojemnikach z sercem będą przeznaczone na leczenie Franka Zabłotnego, u którego po urodzeniu zdiagnozowano chorobę genetyczną Osteogenesis Imperfekta- wrodzoną łamliwość kości. Choroba ta jest niestety nieuleczalna, ale co dwa miesiące rodzice jeżdżą do szpitala w Łodzi, gdzie Franek podawany ma lek na wzmocnienie kości. Franek potrzebuje codziennej rehabilitacji, która w przyszłości pomoże mu być na ile to możliwe samodzielnym.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.11.2020, 07:57 |
Źródło informacji | Legnica |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Czytanie łączy. Wystartowała trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta2025
Dlaczego mężczyźni czytają mniej niż kobiety i jak to zmienić? To pytanie, które stawiają sobie organizatorzy ogólnopolskiej kampanii #TataTeżCzyta, która po raz trzeci zaprasza ojców, opiekunów, a także pozostałych członków rodziny do wspólnego czytania dzieciom. Dlaczego warto? Odpowiedź jest prosta: bo czytanie łączy.- 15.05.2025, 13:54
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Fundacja powszechnego czytania
-
The Whole World is Dancing to “Chicken Banana”
- 15.05.2025, 12:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Nowe logo, nowa strategia: PWN przechodzi rebranding
Wydawnictwo Naukowe PWN przechodzi największą od lat metamorfozę wizerunkową. Nowe logo, odświeżona identyfikacja wizualna i cyfrowa transformacja to pierwsze efekty rebrandingu, który ma na nowo zdefiniować pozycję PWN w cyfrowej rzeczywistości. Za nową kreację odpowiada White Cat Studio, znane z pracy dla największych polskich marek.- 15.05.2025, 10:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PWN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ