Newsletter

Wymiary Dobrostanu: firma Kohler łączy higienę z projektowaniem

09.11.2020, 13:20aktualizacja: 09.11.2020, 13:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Perspektywa Roczna marki areną dla globalnego dialogu.

KOHLER, Wisconsin, 9 listopada 2020 r. /PRNewswire/ -- Kohler Co., ogólnoświatowy lider w projektowaniu i innowacjach w zakresie produktów kuchennych i łazienkowych po raz pierwszy ogłosiła inicjatywę zatytułowaną Perspektywa Roczna: Wymiary Dobrostanu, stanowiącą rozszerzenie skłaniających do myślenia wizji marki. W tym kontekście, zagadnienie dobrostanu przedstawiono z punktu widzenia wpływu, jaki projektowanie może wywierać na szeroko rozumiany dobrostan, a zwłaszcza na tak istotne jego aspekty, jak zdrowe nawyki, czyste środowisko czy higiena osobista.

Interaktywne wielokanałowe komunikaty prasowe: https://www.multivu.com/players/English/8730451-kohler-dimensions-of-wellbeing-and-studiokohler/

„Istnieje wiele istotnych aspektów i wymiarów dobrostanu - mówi Lun Cheak Tan, wiceprezes firmy Kohler ds. projektów przemysłowych. - Najbardziej elementarnym wymiarem dobrostanu jest spełnianie podstawowych potrzeb zdrowotnych poprzez oferowanie ekologicznych materiałów i produktów zgodnych z koncepcją stanowiącą, że każde, nawet najdrobniejsze doświadczenie może wpływać na stan naszego umysłu, a także na nasze zdrowie psychiczne i duchowe".

Perspektywa Roczna firmy Kohler ustanawia ramy dialogu między architektami, projektantami, markami i podmiotami wywierającymi wpływ na branżę, zachęcając do wymiany doświadczeń w zakresie wzbogacających innowacji, kreatywności i introspekcji. Ponadto perspektywa ta kwestionuje obowiązujące konwencje, skłania do dyskusji i pokazuje, jak zmieniające się trendy w modzie, biznesie, stylu życia i kulturze wpływają na przyszłość branży architektury i projektowania. Pokazuje również, jak branża architektury i projektowania reaguje na przemiany społeczno-gospodarcze kształtujące nowe, indywidualne i wspólne rytuały i zwyczaje.

„Perspektywę Roczną opracowaliśmy po to, aby rozpocząć dialog. Badamy obszary na styku projektowania i kultury. Marka Kohler oferuje szeroką gamę produktów odpowiadających potrzebom klientów poszukujących dobrostanu w wielu jego aspektach" - mówi Casey Flanagan, dyrektor firmy KOHLER ds. strategii marki i preferencji klientów.

Dzięki wykorzystaniu ogólnoświatowych prognoz dotyczących tendencji w branży projektowania, w połączeniu z analizami preferencji klientów, Wymiary Dobrostanu pozwalają zobaczyć jak zmienia się i ewoluuje styl życia i indywidualne zwyczaje w odpowiedzi na wydarzenia globalne, jednocześnie zachęcając do ważnej, dotyczącej przyszłości debaty na temat istotnych, współistniejących powiązań między środowiskiem a dobrostanem.

„Łazienka to centrum dobrostanu. To tu doświadczamy swoistego odrodzenia w ramach swoich rutynowych zabiegów higienicznych. To również przestrzeń, gdzie możemy cieszyć się prywatnością i wyłączyć się. Jest to przestrzeń, w której wykonujemy konkretne czynności, ale także nasza przestrzeń życiowa - mówi Erin Lilly, kierownik Studia wystroju wnętrz firmy Kohler. - Dobrostan, jakiego doświadczamy w naszej przestrzeni towarzyszy nam podczas całego dnia, przenosimy go na innych, z którymi nawiązujemy kontakt. Właśnie dlatego rola architekta i projektanta w budowaniu kondycji zdrowotnej i szczęścia naszych społeczeństw jest dla nas kluczowa".

Kluczowe zagadnienia, jakie zostaną poruszone w ramach omawianego dialogu to związek higieny i projektowania, funkcja łazienki jako sanktuarium higieny osobistej i samopielęgnacji, zdrowy stosunek klientów do technologii, społeczności. infrastruktura oraz dobrostan środowiska. Wymiary Dobrostanu dotyczą przestrzeni stanowiących źródło zdrowia fizycznego, psychicznego i duchowego.

Debata zapoczątkowana Perspektywą Roczną firmy Kohler skupia się wokół kilku wpływowych kategorii produktów, w tym inteligentnych toalet, desek bidetowych, kranów bezdotykowych oraz matowego wykończenia w kolorze czarnym, które pozwalają zaakcentować elementy wspomagające osiągnięcie dobrostanu w danej przestrzeni.

Kohler Co

Firma Kohler Co., założona w roku 1873 z siedzibą w mieście Kohler w stanie Wisconsin, jest jednym najstarszych i największych przedsiębiorstw prywatnych w Ameryce i posiada ponad 35000 oddziałów. Posiadając ponad 50 zakładów produkcyjnych, Kohler jest światowym liderem w dziedzinie projektowania, innowacji i produkcji wyposażenia kuchni i łazienek; silników i jednostek napędowych; luksusowych szafek i płytek; oraz właścicielem i zarządcą dwóch, pięciogwiazdkowych ośrodków wypoczynkowych i golfowych znajdujących się w mieście Kohler w stanie Wisconsin, a także w mieście St. Andrews w Szkocji. W roku 2021, na polu golfowym Kohler's Whistling Straits rozegrane zostaną zawody Ryder Cup. Firma zajmuje się również tworzeniem rozwiązań dla najbardziej palących problemów, takich jak zapewnienie czystej wody i godnych warunków sanitarnych społecznościom w zaniedbanych rejonach na całym świecie, w celu podwyższenia jakości życia obecnych i przyszłych pokoleń. Więcej informacji dostępnych jest pod adresem: kohlercompany.com.

Źródło: Kohler

KONTAKT:

Vicki Valdez Hafenstein

e-mail: Victoria.valdezhafenstein@kohler.com

tel. +1 920 457 4441, wew. 70519

Obie Ameryki (region lub państwo)

-

Kaye Nathaphat Asavathanachart

e-mail: Nathaphat.asavathanachart@kohler.com

tel. +662 258 1101

Poza terytorium Ameryk

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.11.2020, 13:20
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ