Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, bezpośrednia obsługa w Urzędzie Miejskim w Grudziądzu i jednostkach podległych zostaje ograniczona do realizacji spraw niezbędnych. Takim wyjątkiem są sytuacje, w których zapewnianie pomocy klientom jest konieczne, w szczególności w zakresie załatwienia spraw dotyczących m.in. ewidencji ludności. Zgłoszenia zgonów oraz narodzin (wyłącznie w przypadku konieczności złożenia oświadczenia ojcostwa) realizowane będą w godzinach pracy Urzędu Stanu Cywilnego. Termin na zgłoszenie urodzenia wynosi 21 dni. Zachęcamy jednak do rejestracji narodzin dziecka online. Komplet dokumentów zostanie wysłany do rodziców pocztą tradycyjną. Śluby już zaplanowane odbędą się w ustalonych terminach. Nowe terminy ślubów oraz wydawanie zaświadczeń do ślubów konkordatowych, będą ustalane po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym. Więcej informacji pod numerem telefonu 56 4510 371.
Sprawy związane z dowodami osobistymi oraz sprawy meldunkowe załatwiane będą po przesłaniu wniosku drogą elektroniczną (ePUAP) i po umówieniu telefonicznym pod numerem telefonu 56 4510 380. Aby załatwić kwestie związane z działalnością gospodarczą również należy umówić się na spotkanie – 56 45 10 266.
Prawa jazdy można będzie odbierać wyłącznie po wcześniejszym złożeniu wniosku, a przy rejestracji pojazdów pierwszeństwo będą miały auta fabrycznie nowe oraz te, które zostały sprowadzone z zagranicy bez tablic. Kontakt telefoniczny pod numerem 56 4510 402.
Wszelkie opłaty, w tym podatek od nieruchomości, dokonywać można w kasach Urzędu lub przez bankowość elektroniczną. Możliwa jest także płatność w bankach na indywidualne rachunki bankowe wskazane w dokumentach lub na stronie internetowej.
Przypominamy, że większość spraw urzędowych mieszkańcy mogą załatwić elektronicznie (e-mail, ePUAP), telefonicznie, poprzez wrzucenie dokumentów do urny oraz za pośrednictwem poczty tradycyjnej. Pozostałe sprawy można również załatwić po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie.
Kontakt z UM: boi@um.grudziadz.pl, bip@um.grudziadz.pl, 56 45 10 200 lub 56 45 10 225.
Od 9 listopada awizowana korespondencja dla mieszkańców Grudziądza jest wydawana w pomieszczeniu kasowym w Przyziemiu Ratusza. Punkt odbioru poczty będzie czynny w godzinach pracy Urzędu Miejskiego. Osoby przychodzące do Urzędu zobowiązane są do noszenia maseczki lub chusty zakrywającej usta i nos.
Jednocześnie informujemy, że od 10 do 29 listopada punkt sprzedaży biletów komunikacji miejskiej w CH Alfa będzie nieczynny. Prosimy pasażerów o korzystanie z automatów biletowych oraz z punktu sprzedaży biletów na pętli przy ul. Legionów w Tarpnie. Lokalizacja biletomatów znajduje się tutaj.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.11.2020, 09:01 |
Źródło informacji | Grudziądz |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ