Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Poczta Polska od początku wystąpienia zagrożenia koronawirusem realizuje na zalecenie ministerstwa zdrowia szereg zadań, m.in. w zakresie magazynowania, konfekcjonowania, transportu paletowego oraz usług paczkowych. Wykonuje dostawy do szpitali, w tym szpitali zakaźnych, placówek POZ, stacji sanitarno-epidemiologicznych, siedzib NFZ oraz aptek, policji czy straży granicznej. Poczta Polska dostarczała również środki dezynfekujące dla szkół i przedszkoli - czytamy w komunikacie.
Jak wskazał, cytowany w komunikacie wiceprezes Poczty Polskiej Andrzej Bodziony, operator wykorzystuje swoją infrastrukturę logistyczną i doświadczenie w obsłudze różnorodnych przesyłek, zarówno standardowych paczek jak i przesyłek paletowych.
Dotychczas na zlecenie resortu zdrowia, spółka doręczyła ponad 36 tys. paczek.
Poczta dodała, że w ostatnim czasie zrealizowała dostawy do szpitali zawierające m.in. łóżka, respiratory czy kardiomonitory, w tym sześć transportów do Katowic, cztery transporty do Krakowa oraz dwa transporty do Krynicy i do Płocka.
"Łącznie spółka przetransportowała blisko 40 tys. palet z łóżkami i sprzętem medycznym zarówno do składnic Agencji Rezerw Materiałowych, jak i z tych składnic do magazynów wojewodów i innych instytucji, z których jest prowadzona dystrybucja sprzętu i środków potrzebnych medykom oraz pacjentom" - podano.
Dodano, że Poczta Polska zrealizowała blisko 1200 takich transportów o łącznej długości tras ponad 230 tys. km. Przewozy realizowane były w trybie całodobowym, także w weekendy.(PAP)
lgs/ skr/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.12.2020, 21:41 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ