Newsletter

Polska sieć sklepów "Wyjątkowy Prezent" oraz litewska platforma bookingowa "NoriuNoriuNoriu" łączą siły, aby zaoferować swoim klientom więcej emocjonujących przeżyć

08.12.2020, 11:18aktualizacja: 08.12.2020, 16:01

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Jakub Matuszewski, "Wyjątkowy Prezent"
Jakub Matuszewski, "Wyjątkowy Prezent"
Polski portal internetowy i sieć sklepów "Wyjątkowy Prezent" i litewska platforma bookingowa "NoriuNoriuNoriu" będą wspólnie świadczyć usługi. Jeden z ich najważniejszych celów - rozwój lokalnej turystyki. Liderzy nowopowstałej Grupy obiecują szerszy wachlarz ofert na obu platformach i we wszystkich kanałach sprzedaży, umacniając pozycję lidera rynku w pięciu krajach: Litwie, Łotwie, Estonii, Polsce i Finlandii.

Polski portal internetowy i sieć sklepów "Wyjątkowy Prezent" - część największej w regionie bałtyckim grupy oferującej prezenty - rozpoczyna współpracę z liderem zakupów internetowych, litewskim "NoriuNoriuNoriu", jednym z największych portali bookingowych w krajach bałtyckich. Całkowity obrót nowo powstałej grupy "Emoti Group" wynosi ponad 24 miliony euro. Daje jej to pozycję lidera na pięciu rynkach: Litwy, Łotwy, Estonii, Polski i Finlandii.

Właściciel holdingu Linas Čeikus mówi, że wspólne cele i wartości są kluczem do rozwoju udanego biznesu.

"Połączyło nas pragnienie zaoferowania jeszcze większej ilości wyjątkowych przeżyć - powiedział. - Uważamy, że w wielu sytuacjach przeżycia są cenniejsze niż rzeczy namacalne. Faktycznie wpływają na życie ludzi, a nie stoją na półkach pokrywając się kurzem. Dlatego w przeciwieństwie do rzeczy warto gromadzić wspomnienia. Rozpoczynaliśmy ten biznes, wierząc, że jeśli ludzie dostaną dostęp do wyjątkowych przeżyć, chętniej będą przeznaczać na nie więcej swojego czasu. Ta wiara opłaciła się i teraz jesteśmy gotowi przedstawić szerszy wachlarz niezapomnianych wrażeń”.

W wyniku fuzji "Wyjątkowy Prezent" zaoferuje swoim klientom szerszą gamę przeżyć i znacznie rozwinie istniejącą kategorię ofert wyjazdowych i noclegów, bazując na doświadczeniu "NoriuNoriuNoriu".

"Nasze produkty pojawią się w ofercie >>Wyjątkowy Prezent<< i vice versa. Przyniosą korzyści odbiorcom obu firm - wyjaśnił Karolis Kurpis, prezes >>NoriuNoriuNoriu<<. Klienci >>Wyjątkowy Prezent<< to w większości ci, którzy chcą zaskoczyć i obdarować innych niezwykłym przeżyciem, a użytkownicy >>NoriuNoriuNoriu<< zazwyczaj szukają ofert dla siebie. Po fuzji użytkownicy obu sklepów będą mieli znacznie większy wybór. Dodatkowo zapewnimy konsekwentny rozwój biznesu, powiększając obie grupy odbiorców”.

Jednym z najważniejszych biznesowych kierunków rozwoju polsko-litewskiego porozumienia będzie rozwój turystyki krajowej. W wyniku pandemii oferta turystyki zagranicznej nie cieszy się zainteresowaniem, a na znaczeniu zyskała turystyka w kraju i w krajach ze sobą sąsiadujących. Zdaniem prezesa "NoriuNoriuNoriu" istnieje szansa, aby lokalna oferta turystyczna stała się jedną z najważniejszych kategorii produktowych nowo powstałej grupy.

Szeregi zespołu również zostały wzmocnione. "Emoti Group" połączy ponad 250 profesjonalistów z dużym doświadczeniem w sprzedaży, handlu i marketingu internetowym, komunikacji w sieciach społecznościowych oraz IT.

"Mamy silny zespół, który ciągle będzie się rozwijał - mówi Jakub Matuszewski, lider w >>Wyjątkowy Prezent<<. - Jesteśmy grupą młodych, kreatywnych i pełnych energii ludzi, którzy udowodnili, że potrafią rozwijać biznes z sukcesem. Połączenie sił tych dwóch firm to przygotowanie do jeszcze większego skoku. Nasz dalszy cel - umiędzynarodowienie istniejących konceptów biznesowych i wykorzystanie pomysłów na startupy, które mogą stać się ciekawym dopełnieniem rozwoju Grupy".

Przez te kilkanaście lat od powstania, zespół "Wyjątkowy Prezent" wykazał się prawdziwą kreatywnością w działaniu. Jako pierwsi rozpoczęli sprzedaż prezentów w formie przeżyć w Polsce i na pozostałych rynkach, na których są obecni. Również jako pierwsi przenieśli prezenty w formie przeżyć poza online na poziom sprzedaży detalicznej - m.in. obecnie prowadzą ponad 40 własnych sklepów z wyjątkowymi prezentami i oferują Vouchery na przeżycia w ponad stu partnerskich lokalizacjach detalicznych, głównie w sklepach spożywczych m.in. w “Auchan”. "Wyjątkowy Prezent" nie tylko pomógł swoim ponad ośmiuset partnerom-usługodawcom zwiększyć ich sprzedaż, ale także samodzielnie stworzył wyjątkowe projekty, takie jak ciesząca się niezwykłą popularnością ® Kolacja w Ciemności „Dine in the Dark”, schodzenie po fasadzie wieżowca "Walk in the Sky", czy "Podwodna Kolacja”, podczas której nad uczestnikami pływają rekiny i płaszczki.

Platforma "NoriuNoriuNoriu" zawsze wyróżniała się wszechstronnością i jakością usług. W przeciwieństwie do innych znanych serwisów, użytkownicy "NoriuNoriuNoriu" mogą nie tylko kupować oferty pobytu w hotelach i ośrodkach wypoczynkowych, ale także skorzystać z dedykowanej platformy online, aby zarezerwować wybrany przez siebie termin. W ciągu ponad 9 lat z serwisu rezerwacyjnego "NoriuNoriuNoriu" skorzystało ponad 200 tysięcy osób, 96% z nich oceniło zrealizowany przez siebie pobyt pozytywnie.

Informacje

"Wyjątkowy Prezent” - największa firma oferująca prezenty w formie przeżyć w Polsce, lider od początku istnienia branży. Więcej na www.wyjatkowyprezent.pl i stronach projektów, których jest pomysłodawcą (www.dineinthedark.pl, www.walkinthesky.pl, www.tajemniczakolacja.pl, www.podwodnakolacja.pl).

“NoriuNoriuNoriu” - jeden z największych portali rezerwacji hotelowych i SPA w krajach bałtyckich, posiadający w ofercie pobyty w hotelach i ośrodkach wypoczynkowych oraz umożliwiający rezerwację pobytu w wybranym przez Ciebie terminie. www.noriunoriunoriu.lt.

Źródło informacji: Wyjątkowy Prezent

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 08.12.2020, 11:18
Źródło informacji Wyjątkowy Prezent
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ