Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- KPRM informuje:
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
Zaszczep się – chroń siebie i swoich bliskich
"Urodziłem się 16 lutego 1923 roku. Młodość zabrała mi wojna" – tymi słowami rozpoczyna się najnowszy spot zachęcający do szczepień. W swoim mieszkaniu, spoglądając na stare zdjęcia i pamiątki, płk Witalis Skorupka ps. Orzeł przekonuje Polaków, szczególnie seniorów, do zaszczepienia się przeciw COVID-19: "Mam 98 lat. Mam dla kogo żyć. Ty również. Bądź bohaterem. Zaszczep się".
Witalis Skorupka ps. Orzeł walczył w Kedywie, był starszym sierżantem Armii Krajowej. Brał udział w Akcji "Burza". Za swoją działalność na rzecz kraju został aresztowany, był torturowany i skazany na śmierć. Ostatecznie wyrok śmierci został zmieniony na 10 lat więzienia. Podstawą do złagodzenia kary było zabicie przez Witalisa Skorupkę dwóch gestapowców. W 2016 roku został awansowany na stopień pułkownika.
Kampania informacyjna #SzczepimySię
Trwa kampania informacyjna pod hasłem #SzczepimySię, która jest szeroko komunikowana za pomocą wielu środków masowego przekazu. Do skorzystania ze szczepień zachęcamy w telewizji, radiu, Internecie oraz na ulicach miast w całym kraju.
Telewizja i Internet
To już kolejny spot w ramach kampanii informacyjnej Narodowego Programu Szczepień. Od 27 grudnia mogliśmy oglądać spoty z udziałem Mateusza i Stanisława Banasiuków, którzy ponownie wsparli walkę z koronawirusem. W styczniu na naszych ekranach oglądamy ambasadora akcji Cezarego Pazurę, który w spocie kolejny raz zachęca Polaków do szczepień.
Radio
Od 29 grudnia w przestrzeni radiowej można usłyszeć spoty czytane przez profesjonalnych lektorów, które były inspirowane kampanią telewizyjną z udziałem aktorów – ojca i syna, Stanisława i Mateusza Banasiuków. Na początku stycznia wystartowały również spoty z udziałem Cezarego Pazury. Znany aktor zachęca w nich do szczepień oraz wskazuje, gdzie szukać wiarygodnych źródeł informacji na ich temat. Od 12 stycznia słuchacze mogą usłyszeć spoty radiowe inspirowane najnowszym wideo z udziałem Cezarego Pazury.
Billboardy i animacje informacyjne
Na ulicach miast całego kraju zawisły billboardy. Animacje informacyjne na temat szczepień przeciw COVID-19 są już dostępne w mediach społecznościowych Kancelarii Premiera, a także na ekranach LED w całym kraju.
Media społecznościowe
Do kampanii #SzczepimySię dołączyli sportowcy – m.in. Piotr Małachowski, Paweł Fajdek, Maria Andrejczyk. Na swoich profilach w mediach społecznościowych promują rzetelne informacje o szczepieniach, a także zachęcają Polaków do skorzystania ze szczepionki przeciw COVID-19. Do kampanii przyłączyła się także PGE Ekstraliga oraz wszystkie kluby najlepszej żużlowej ligi świata. W mediach społecznościowych Kancelarii Premiera dostępne są infografiki z rzetelnymi informacjami na temat szczepień.
Spot do pobrania: https://we.tl/t-UFors6Nt3XSpot na Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=gvv1Ntv8k8A
Wyrażamy zgodę na publikację materiałów w telewizji, Internecie.
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Załączniki do komunikatów są dostępne za pośrednictwem nowej Platformy Serwisowej PAP: serwis.pap.com.pl. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy Prawo prasowe. (PAP)
kom/ mark/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.01.2021, 16:18 |
Źródło informacji | KPRM |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |