Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Na podstawie wyników przeprowadzonych przez KRRiT monitoringów i kontroli organizatorzy zaprezentowali efekty samoregulacji rynku mediów w zakresie ochrony dzieci w następujących obszarach:
1. Reklamy żywności w programach dla dzieci.
Stopień realizacji postanowień przyjętych w Porozumieniu nadawców telewizyjnych.
2. Ochrona małoletnich w audiowizualnych usługach medialnych na żądanie (VoD).
Regulacje prawne, kontrola i ocena skuteczności zabezpieczeń technicznych przed nieodpowiednimi treściami.
3. Karta ochrony dzieci w reklamie.
Efektywność przestrzegania przyjętych zobowiązań – wyniki monitoringu.
Paneliści:
Witold Kołodziejski, Agnieszka Kępińska-Sadowska, dr Agnieszka Wąsowska, dr Andrzej Gantner, prof. Janusz Kawecki, Włodzimierz Schmidt.
Źródło informacji: Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 18.01.2021, 16:57 |
Źródło informacji | Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |