Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Superbet jest obecny jako operator zakładów online w Polsce od 2020 roku, a debiut w internecie poprzedził rozwojem sieci punktów naziemnych. Ambasadorem marki od momentu wejścia na nasz rynek jest Jerzy Dudek. Dla Superbetu nadszedł jednak czas wzmocnień i działań ofensywnych. Bukmacher od zawsze stawia na innowacje technologiczne i produktowe, którymi teraz chce zainteresować szersze grono graczy w myśl hasła „Jesteś Super. Postaw na Superbet!”.
Jan Błachowicz to obecnie jeden z najpopularniejszych i najlepszych polskich sportowców, który dzięki ciężkiej pracy i determinacji zdobył najwyższe laury MMA, czyli tytuł mistrza świata wagi półciężkiej federacji UFC.
„Dołączam do SuperTeamu! To dla mnie kolejny w ostatnim czasie sukces. Cieszę się na rozpoczęcie współpracy z bukmacherem Superbet. Tak jak ja, startuje z pozycji pretendenta, aby wkrótce dołączyć do liderów. Znam tę drogę i mam nadzieję, że pomogę ją przejść mojemu nowemu sponsorowi” - mówi Błachowicz.
Sławomir Peszko zawsze wyróżniał się na boisku szybkością i nieustępliwością, a poza nim jest dobrym duchem zespołu, który dba o tak ważną w sportach drużynowych atmosferę. O dobre wrażenia z gry na platformie Superbetu jest natomiast wyjątkowo łatwo dzięki SuperSpin, czyli codziennej dawce nagród - niespodzianek dla graczy, także SuperGame - gdzie za darmo można grać co tydzień w prosty sposób o okazałe pule nagród.
„Superbet przekonał mnie do siebie wizją i realnym traktowaniem zakładów bukmacherskich jako dobrej zabawy. Ja zawsze starałem się czerpać radość z gry w piłkę. Tak jest do tej pory i uważam, że podobnych emocji ma dostarczać ludziom rozrywka u bukmachera. Gdy gracie, to grajcie dla pozytywnych wrażeń” - komentuje Peszko.
Izabela Koprowiak i Konrad Szymański, z którymi bukmacher rozszerza dotychczasową współpracę, oraz Jolanta Zasępa, jako ambasadorzy wywodzący się z mediów i social mediów wiedzą, jak zapewnić zasięg swoich treści w różnych grupach docelowych, nie tylko tych najmocniej zainteresowanych sportem. Celem Superbetu jest, aby równie popularna wśród sympatyków zakładów stała się funkcjonalność SuperSocial, czyli wbudowana w aplikację własna społeczność typerska, dająca możliwość dzielenia się zagraniami, wrażeniami i sukcesami z innymi członkami biało-czerwonej drużyny bukmachera.
Duet Koprowiak i Zasępa poprowadzi wspólnie jedną z serii na kanale YouTube Superbet, gdzie pojawi się nowy, różnorodny kontent produkowany właśnie przez Zasępę.
Nawiązanie współpracy z tak szerokim gronem popularnych influencerów i rozwój kanału YouTube to oczywiście dopiero początek starań bukmachera o względy wśród fanów sportu:
„Cieszy nas, że do Jerzego Dudka dołączają kolejne znane kibicom postacie. Praca naszego zespołu nad wizerunkiem i popularyzacją marki Superbet w Polsce dopiero się rozpoczyna. W ostatnich miesiącach 2020 roku wprowadziliśmy szereg innowacyjnych rozwiązań produktowych - SuperSocial, SuperSpin i SuperGame, z czego pierwsza to umożliwienie tworzenia własnych społeczności i grup w ramach aplikacji Superbet, a dwie kolejne to gry >>Free to Play<< dające naszym klientom rozrywkę bez ryzyka. Kolejne innowacje są w trakcie prac i pokażemy w roku 2021 wiele nowości. Dzięki tym rozwiązaniom każdy, kto stawia na pozytywne emocje i rozrywkę, może zagrać w naszej drużynie i na naszej aplikacji inaczej, prościej, lepiej. Także skorzystać z bogatego wyboru streamowanych transmisji sportowych i oferty SuperMecz - czyli najważniejszych wydarzeń dnia z kursami o marży 0%.” - zdradza Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.
Bukmachera Superbet i jego superekipę można znaleźć tutaj: https://lp.superbet.pl/brand_influencers.
Superbet
Superbet to operator zakładów bukmacherskich wywodzący się z Rumunii i będący tamtejszym liderem rynku. Mniejszościowym udziałowcem jest amerykański fundusz inwestycyjny Blackstone. Marka jest dostępna dla polskich graczy od 2017 roku jako podmiot posiadający zezwolenia Ministerstwa Finansów i od tego czasu rozwija sieć punktów stacjonarnych. W 2020 roku firma uruchomiła możliwość przyjmowania zakładów online na stronie https://www.superbet.pl/, od początku stawiając na produktowe i technologiczne innowacje, dające emocje z gry jako rozrywki. Głównymi ambasadorami marki w Polsce są Jerzy Dudek, Jan Błachowicz oraz Sławomir Peszko. Superbet jest także sponsorem Ruchu Chorzów oraz koszykarskiej Wisły Kraków.
KONTAKT:
Mariusz Rzeczkowski
tel. 509 243 641
e-mail: m.rzeczkowski@mahalomedia.pl
Źródło informacji: Mahalo Media Sp. z o. o. Sp.k.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.01.2021, 15:14 |
Źródło informacji | Mahalo Media Sp. z o. o. Sp.k. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
PKP Intercity: w 2025 roku 38 nowych lokomotyw i 119 wagonów
W 2024 roku PKP Intercity odebrało 40 nowych lokomotyw i 77 zmodernizowanych wagonów, które zostały wdrożone do rozkładu jazdy i kursują z pasażerami na pokładzie. Zamówiony został też tabor o wartości 11,8 mld zł brutto. W 2025 roku przewoźnik planuje odbiór 38 nowych lokomotyw i 119 zmodernizowanych wagonów, w tym 95 COMBO. W 2025 roku Spółka zainwestuje także 292 mln zł netto w rozwój infrastruktury własnej.- 07.02.2025, 10:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PKP Intercity
-
Image
Rimini Street świętuje 10. rocznicę swojej fundacji, ogłaszając granty dla organizacji charytatywnych w łącznej wysokości 100 000 USD w ramach programu RMNI LOVE
W ramach finansowanego ze środków własnych firmy programu charytatywnego certyfikowane organizacje charytatywne w wybranych miastach mogą ubiegać się o jedną z dziesięciu dotacji na kwotę 10 000 USD.- 07.02.2025, 09:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Mohawk Industries Reports Q4 Results
- 07.02.2025, 09:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GlobeNewswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ