Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Trudno jest być wszędzie i zadbać o wszystko – od sportowego rozwoju, przez sprawy organizacyjne po finansowe bezpieczeństwo. Mam nadzieję, że wsparcie solidnego partnera, jakim jest PZU, będzie dla Igi swoistą polisą, która zapewni jej spokój i stabilizację pozwalające całkowicie skoncentrować się na grze. Wtedy łącząc swój talent z pracowitością, będzie nie do zatrzymania” - mówi dr hab. Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU.
Po raz pierwszy Iga Świątek wystąpi w stroju z logo PZU na australijskim korcie już 1 lutego podczas turnieju WTA500. Przez najbliższe trzy lata tenisistka będzie reprezentować PZU podczas meczy Wielkiego Szlema i WTA Tour oraz Igrzysk Olimpijskich, zwiększając na świecie rozpoznawalność polskiego ubezpieczyciela.
„Jestem szczęśliwa, że mam wsparcie tak poważnej firmy jak PZU. Dzięki temu będę mogła skupić się na pracy na korcie, by dostarczyć kibicom wielu wspaniałych sportowych emocji. Za tydzień zagram w wielkoszlemowym turnieju Australian Open i już czuję wsparcie fanów z Polski” - mówi Iga Świątek.
Iga Świątek to aktualnie najlepsza polska tenisistka. Po spektakularnym zwycięstwie, jakie odniosła jesienią 2020 roku na paryskich kortach Rolanda Garrosa, awansowała na 17. miejsce w klasyfikacji najlepszych rakiet świata. Zdobycie przez nią pucharu Suzanne-Lenglen było jednocześnie pierwszym w historii zwycięstwem polskich tenisistek i tenisistów w turnieju Wielkiego Szlema. Sukces ten nie był przypadkowy. Iga Świątek już w wieku 17 lat wygrała rywalizację juniorek w wielkoszlemowym turnieju w Wimbledonie, tytuł w deblu dziewcząt podczas juniorskiego turnieju French Open oraz złoty medal na Młodzieżowych Igrzyskach Olimpijskich w 2018 w Buenos Aires. W styczniu tego roku, w ramach organizowanego przez „Przegląd Sportowy” plebiscytu na Najlepszego Sportowca Polski 2020 roku, głosami kibiców zajęła 2. miejsce, tuż za najlepszym piłkarzem świata, a przed trzykrotnym złotym olimpijczykiem – Kamilem Stochem.
„Ta współpraca to dla nas przyjemność wspierania talentu obiecującego sportowca i realizacja społecznej odpowiedzialności jako polskiej firmy, lidera rynku finansowego w tej części Europy. To także korzystne biznesowo przedsięwzięcie, budujące rozpoznawalność marki PZU na świecie” – podkreśla Marcin Stefaniak, Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU.
Grupa PZU to największa instytucja finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej, która cieszy się zaufaniem ponad 22 mln klientów w pięciu krajach. Na czele Grupy stoi PZU, polska firma ubezpieczeniowa, której tradycje sięgają początków XIX wieku. PZU od lat mocno angażuje się w promocję sportu, m.in. jako mecenas wydarzeń popularyzujących amatorską aktywność fizyczną i zdrowy tryb życia.
Źródło informacji: Biuro Prasowe PZU
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 29.01.2021, 12:58 |
Źródło informacji | Biuro Prasowe PZU |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Medycyna estetyczna nie tylko dla celebrytek. Raport Kliniki.pl: już 4 miliony dorosłych Polek i Polaków zdecydowało się na zabieg, a wiele osób zrobiło to pod wpływem social mediów
Nowy film „Brzydka siostra” od kilku dni wyświetlany w polskich kinach pokazuje gotycką opowieść o obsesji piękna, filtrach i ciele jako przestrzeni przemocy. To fikcja - w formie baśniowego horroru. Ale jak pokazuje najnowszy raport Kliniki.pl „Polska za filtrem 2025”, wiele z przedstawionych tam emocji i decyzji znajduje swoje odbicie w rzeczywistości. Choć bez nożyc, strzykawek z kwasem i dramatycznych zwrotów akcji - to równie poważne i intymne wybory.- 09.07.2025, 15:35
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
72% festiwalowiczów dba o styl. Allegro prezentuje limitowaną kolekcję ubrań zaprojektowaną przez artystów
- Ponad 70% respondentów dba o wygląd podczas festiwali muzycznych; 37% przyznaje, że ich otoczenie również zwraca na to uwagę.
- Najczęściej styl festiwalowy opisujemy jako „wygodny” (32%), sportowy/streetwear (11%) i zgodny z trendami (10%).
- Co piąty festiwalowicz do 24 r.ż. planuje swoje stylizacje z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Młodzi chętnie wybierają kolorowy makijaż, styl Y2K i kupują festiwalowy merch oraz ubrania z limitowanych kolekcji.
- Z myślą o koneserach muzyki i mody Allegro stworzyło limitowaną kolekcję ubrań z braćmi Kacperczyk oraz Pauliną Przybysz. Merch trafi do sprzedaży w drugiej połowie lipca.- 09.07.2025, 14:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Allegro
-
Image
Kantar: Wiosna przyniosła wzrost ilości konsumentów jabłek
Sadownicy zatrzymali wieloletni trend spadku ilości konsumentów jabłek. Comiesięczny monitoring pokazuje, że coraz więcej Polaków ma na nie ochotę. Już zima 2024/2025 przyniosła wypłaszczenie wieloletniego trendu spadkowego. Porównując „styczeń do stycznia” po raz pierwszy ilość konsumentów nie spadła. Ale wiosna to już duże wzrosty ilości konsumentów jabłek. Historyczne wyniki komentują sadownicy.- 09.07.2025, 12:42
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ