Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Promocje to drugie imię sieci Biedronka. Pokazują to liczby: od 2017 r. do grudnia 2020 r. dzięki akcjom promocyjnym Biedronki polskie rodziny zaoszczędziły ponad 21 mld zł. W samym tylko okresie pandemii, od marca do lipca 2020 r., kiedy tego typu wsparcie było szczególnie ważne, oszczędności te wyniosły 2,4 mld zł. W całym 2020 roku liczba ta wyniosła aż 7,2 mld.
Teraz sieć chce jeszcze bardziej docenić swoich stałych klientów. Wszyscy ci, którzy posiadają kartę Moja Biedronka, od 1 lutego 2021 r. otrzymają voucher w wysokości 15 zł za każde zakupy powyżej 99 zł oraz voucher w wysokości 5 zł, kiedy wartość ich koszyka przekroczy 69 zł. Vouchery można wykorzystać w ciągu dwóch dni od momentu ich otrzymania ponawiając zakup na kwotę, która była podstawą otrzymania vouchera. Oferta obowiązuje od 1 do 28 lutego, a z promocji można skorzystać każdego dnia, maksymalnie raz dziennie. Co ważne, klienci mogą skorzystać z promocji każdego dnia, przez cały miesiąc. Promocja przygotowana przez sieć jest doskonałą okazja aby przystąpić do programu i zacząć oszczędzanie przy okazji codziennych zakupów w sieci sklepów Biedronka.
„Z karty Moja Biedronka korzysta już prawie 10 mln klientów. Pokazuje to, że kupujący wysoko cenią możliwość oszczędności z kartą Moja Biedronka. My zaś doceniamy ich lojalność, oferując w tym miesiącu promocje jakiej jeszcze w naszej sieci nie było. Mamy nadzieję, że dzięki temu jeszcze więcej osób zechce dołączyć do grona użytkowników karty Moja Biedronka” - Maciej Łukowski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu w sieci Biedronka
Regulamin akcji dostępny jest na stronie www.biedronka.pl
Źródło informacji: Jeronimo Martins Polska S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.02.2021, 13:39 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT