Pobierz materiał i Publikuj za darmo
GUANGZHOU, Chiny, 9 lutego 2021 r. /PRNewswire/ -- Chińskie Międzynarodowe Targi Mebli w Guangzhou (China International Furniture Fair – CIFF Guangzhou) ogłosiły repozycjonowanie marki osadzone w „trendach wzornictwa, globalnym handlu i kompleksowym łańcuchu dostaw” w odpowiedzi na dynamiczną sytuację w kraju i na świecie oraz aktualny stan branży. Dzięki nowemu pozycjonowaniu CIFF Guangzhou będą mogły dalej kształtować innowacje we wzornictwie, równoważąc działalność eksportową poprzez kładzenie większego nacisku na wzrost sprzedaży w kraju.
Targi CIFF Guangzhou działają na rzecz przekształcenia branży w oparciu o oryginalne wzornictwo. W ramach 45. edycji CIFF Guangzhou w lipcu 2020 r. odbyły się pierwsze Chińskie Targi Współczesnego Wzornictwa Meblowego (Contemporary Chinese Furniture Design Fair) „Design Spring”, których tematem przewodnim były sposoby integracji sztuki, wzornictwa i życia w celu dokonania oceny i odkrycia wyjątkowych walorów kulturowych, artystycznych, wzorniczych i marki współczesnego wzornictwa meblowego w Chinach. Wydarzenie to, wraz z innymi działaniami, takimi jak inauguracyjne 2030+ International Future Office, w którego centrum zainteresowania znajdą się stylowe i wyznaczające trendy meble, potwierdza przyjęcie przez CIFF Guangzhou nowego kierunku pozycjonowania marki.
W 2021 r. CIFF Guangzhou skupi się także na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju, w pełni funkcjonalnej platformy mającej na celu zwiększenie sprzedaży w kraju i za granicą, przy czym oba te strumienie biznesowe mają się uzupełniać tak, by zaprowadzić nową erę działalności gospodarczej w Chinach. W kraju działania te wzmocnią funkcję biznesową CIFF, skupiając czołowe marki, określając nowe trendy branżowe i cechy rynku, łącząc różne wystawy i sklepy, a także zapewniając dotarcie do większej liczby konsumentów poprzez marketing precyzyjny. CIFF Guangzhou skupi się na realizacji trzech dużych planów mających na celu promowanie światowego handlu: ponadgranicznego e-handlu, programu partnerskiego CIFF Global Partners oraz platformy wystawiennictwa online.
Jako jedyne na świecie targi meblowe uwzględniające cały łańcuch branży CIFF Guangzhou będą dalej korzystać ze swojej wyjątkowej pozycji w celu integrowania początkowych i końcowych ogniw łańcucha dostaw, realizując plany uruchomienia sieci łączących salony i sklepy meblowe, dystrybutorów mebli oraz wystawców w większej liczbie miast, łącząc zaplecze odbiorców i kanałów, wzmacniając potencjał twórczy, prowadząc objazdowe akcje reklamowe i wydarzenia mające na celu tworzenie sieci kontaktów pomiędzy projektantami i instytucjami, a także zwiększanie ekspozycji w branży nieruchomości.
Na 47. edycji targów CIFF Guangzhou zaprezentuje się ponad 4,3 tys. wysokiej klasy marek, a w wydarzeniu weźmie udział 300 tys. specjalistów z całej branży. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18-21 marca i 28-31 marca 2021 r. w kompleksie wystawienniczym Canton Fair Complex i PWTC Expo w Guangzhou. Głównym założeniem targów jest promocja walorów wzornictwa i zgromadzenie w jednym miejscu całego łańcucha dostaw w celu wzmocnienia pozycji branży i stworzenia korzystniejszych warunków do rozwoju krajowych przedsiębiorstw w popandemicznej rzeczywistości.
Rejestracja na wydarzenie prowadzona jest tutaj: https://www.ciff-gz.com/en/visitors/pre-register
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1433681/CIFF_2021__2.jpg
Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1433682/CIFF_2021__1.jpg
Źródło: China International Furniture Fair (Guangzhou)
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.02.2021, 08:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |