Newsletter

Targi CIFF Guangzhou ogłaszają zupełnie nowe repozycjonowanie marki

09.02.2021, 08:41aktualizacja: 09.02.2021, 08:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire - targi CIFF
PR Newswire - targi CIFF

GUANGZHOU, Chiny, 9 lutego 2021 r. /PRNewswire/ -- Chińskie Międzynarodowe Targi Mebli w Guangzhou (China International Furniture Fair – CIFF Guangzhou) ogłosiły repozycjonowanie marki osadzone w „trendach wzornictwa, globalnym handlu i kompleksowym łańcuchu dostaw” w odpowiedzi na dynamiczną sytuację w kraju i na świecie oraz aktualny stan branży. Dzięki nowemu pozycjonowaniu CIFF Guangzhou będą mogły dalej kształtować innowacje we wzornictwie, równoważąc działalność eksportową poprzez kładzenie większego nacisku na wzrost sprzedaży w kraju.

Targi CIFF Guangzhou działają na rzecz przekształcenia branży w oparciu o oryginalne wzornictwo. W ramach 45. edycji CIFF Guangzhou w lipcu 2020 r. odbyły się pierwsze Chińskie Targi Współczesnego Wzornictwa Meblowego (Contemporary Chinese Furniture Design Fair) „Design Spring”, których tematem przewodnim były sposoby integracji sztuki, wzornictwa i życia w celu dokonania oceny i odkrycia wyjątkowych walorów kulturowych, artystycznych, wzorniczych i marki współczesnego wzornictwa meblowego w Chinach. Wydarzenie to, wraz z innymi działaniami, takimi jak inauguracyjne 2030+ International Future Office, w którego centrum zainteresowania znajdą się stylowe i wyznaczające trendy meble, potwierdza przyjęcie przez CIFF Guangzhou nowego kierunku pozycjonowania marki.

W 2021 r. CIFF Guangzhou skupi się także na stworzeniu jedynej w swoim rodzaju, w pełni funkcjonalnej platformy mającej na celu zwiększenie sprzedaży w kraju i za granicą, przy czym oba te strumienie biznesowe mają się uzupełniać tak, by zaprowadzić nową erę działalności gospodarczej w Chinach. W kraju działania te wzmocnią funkcję biznesową CIFF, skupiając czołowe marki, określając nowe trendy branżowe i cechy rynku, łącząc różne wystawy i sklepy, a także zapewniając dotarcie do większej liczby konsumentów poprzez marketing precyzyjny. CIFF Guangzhou skupi się na realizacji trzech dużych planów mających na celu promowanie światowego handlu: ponadgranicznego e-handlu, programu partnerskiego CIFF Global Partners oraz platformy wystawiennictwa online.

Jako jedyne na świecie targi meblowe uwzględniające cały łańcuch branży CIFF Guangzhou będą dalej korzystać ze swojej wyjątkowej pozycji w celu integrowania początkowych i końcowych ogniw łańcucha dostaw, realizując plany uruchomienia sieci łączących salony i sklepy meblowe, dystrybutorów mebli oraz wystawców w większej liczbie miast, łącząc zaplecze odbiorców i kanałów, wzmacniając potencjał twórczy, prowadząc objazdowe akcje reklamowe i wydarzenia mające na celu tworzenie sieci kontaktów pomiędzy projektantami i instytucjami, a także zwiększanie ekspozycji w branży nieruchomości.

Na 47. edycji targów CIFF Guangzhou zaprezentuje się ponad 4,3 tys. wysokiej klasy marek, a w wydarzeniu weźmie udział 300 tys. specjalistów z całej branży. Wydarzenie odbędzie się w dniach 18-21 marca i 28-31 marca 2021 r. w kompleksie wystawienniczym Canton Fair Complex i PWTC Expo w Guangzhou. Głównym założeniem targów jest promocja walorów wzornictwa i zgromadzenie w jednym miejscu całego łańcucha dostaw w celu wzmocnienia pozycji branży i stworzenia korzystniejszych warunków do rozwoju krajowych przedsiębiorstw w popandemicznej rzeczywistości.

Rejestracja na wydarzenie prowadzona jest tutaj: https://www.ciff-gz.com/en/visitors/pre-register

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1433681/CIFF_2021__2.jpg

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1433682/CIFF_2021__1.jpg

Źródło: China International Furniture Fair (Guangzhou)

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.02.2021, 08:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ