Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Umowa sponsoringowa największej wielofunkcyjnej areny w Polsce – PGE Narodowego obowiązywała do 14 lutego br. W związku z funkcjonowaniem na terenie PGE Narodowego szpitala tymczasowego część świadczeń wynikających z umowy nie może być realizowana. PGE i PL.2012+ zdecydowały o zawarciu aneksu do obowiązującej umowy, aby móc w pełni rozliczyć wszystkie świadczenia sponsoringowe. Tym samym okres jej obowiązywania został wydłużony o okres funkcjonowania szpitala. Jednocześnie PGE zainicjowało postępowanie przedłużające sponsoring największej areny wielofunkcyjnej w Polsce o kolejne 5 lat.
„Z naszych badań wynika, że umowa sponsoringowa PGE Narodowego jest bardzo efektywna i chcemy ją kontynuować. Ta współpraca ma dla nas wymiar nie tylko biznesowy, ale też wizerunkowy” - mówi Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
„Jako operator PGE Narodowego niezwykle cenimy sobie dotychczasową, 5-letnią współpracę z największą grupą energetyczną w kraju. Jestem przekonany, że owocem rozpoczętych negocjacji będzie wynegocjowanie nowego kontraktu satysfakcjonującego obie strony, a na obiekcie ponownie odbywać się będą najbardziej prestiżowe wydarzenia, które dostarczą gościom ogromnej dawki pozytywnych emocji” – podkreśla Włodzimierz Dola, prezes zarządu spółki PL2012+.
PGE Polska Grupa Energetyczna jest jednym z największych sponsorów polskiego sportu i mecenasem kultury. Sponsoring tytularny PGE Narodowego wpisuje się w odpowiedzialne podejście PGE do prowadzenia biznesu oraz budowania wizerunku marki.
Źródło informacji: PGE Polska Grupa Energetyczna
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.02.2021, 15:53 |
Źródło informacji | PGE Polska Grupa Energetyczna |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Dlaczego kontrahenci nie płacą? Bo sami mają problemy lub po prostu złe intencje
Aż 94 proc. firm handlujących z odroczonym terminem płatności przynajmniej raz zetknęło się z problemem faktur, które nie były opłacone na czas. Ponad połowa z nich przeterminowana jest o co najmniej 60 dni - wynika z cyklicznego badania Skaner MŚP realizowanego na potrzeby BIG InfoMonitor. Nieodzyskane należności to zmora przede wszystkim firm transportowych i handlowych, ale też mikro i małych przedsiębiorstw. Spóźnialski klient przeszkadza w płatnościach i inwestycjach, ale często ma też złe intencje.- 24.04.2024, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Konfederacja Lewiatan
-
Image
Iron Mountain inwestuje 10 mln zł w modernizację centrum digitalizacji w Radomiu PAP
Radomskie centrum digitalizacji Iron Mountain - jeden z największych tego rodzaju obiektów na świecie, został w 2023 r. uhonorowany tytułem Center of Digital Excellence. Na modernizację obiektu, w tym budowę dedykowanego Centrum Digitalizacji Dziedzictwa Kulturowego, Iron Mountain przeznaczy do 10 mln zł.- 24.04.2024, 14:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
SUPCON już w czerwcu zaprezentuje przełomowe produkty, w tym pierwszy na świecie UCS
- 24.04.2024, 13:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire