Newsletter

HanesBrands została ogłoszona jedną z najbardziej etycznych firm na świecie w 2021 roku

24.02.2021, 08:58aktualizacja: 24.02.2021, 09:05

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

HanesBrands Inc - logo
HanesBrands Inc - logo
Pierwsze zgłoszenie do Ethisphere zapewniło firmie zaszczytne miejsce wśród 135 podmiotów z całego świata, wyróżnionych za rolę lidera w obszarze etycznych praktyk biznesowych.

WINSTON-SALEM, N.C. -- (BUSINESS WIRE) -- HanesBrands (NYSE:HBI), odpowiedzialny społecznie, czołowy światowy sprzedawca markowej odzieży do codziennego użytku, został uznany za jedną z Najbardziej Etycznych Firm Świata 2021 roku, przez organizację Ethisphere, światowego lidera w definiowaniu i rozwijaniu standardów etycznych praktyk biznesowych.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005687/en/

HanesBrands jest jednym z zaledwie dwóch producentów odzieży, którzy zostali docenieni spośród 135 firm z 22 krajów i reprezentujących 47 branż. Proces oceny Ethisphere obejmuje ponad 200 pytań dotyczących kultury, praktyk środowiskowych i społecznych, działań w zakresie etyki i zgodności z przepisami, zarządzania, różnorodności i inicjatyw wspierających stabilny łańcuch wartości. W tym roku Ethisphere oceniła również sposób, w jaki kandydaci dostosowali się i odpowiedzieli na globalną pandemię, bezpieczeństwo, równość i integrację oraz sprawiedliwość społeczną.

„Jesteśmy głęboko zaangażowani w odpowiedzialne działanie i niezmiernie dumni, że zostaliśmy wyróżnieni przez Ethisphere - powiedział dyrektor generalny Steve Bratspies. - To zaszczytne wyróżnienie jest wynikiem zaangażowania 61000 pracowników na całym świecie w prowadzeniu naszej działalności we właściwy sposób. Konsumenci mogą być dumni, że wybierając naszą odzież, wybierają przedsiębiorstwo głęboko zaangażowane w zrównoważony rozwój”.

HBI od dawna angażuje się w działalność na rzecz przywództwa w zakresie etycznych praktyk biznesowych. Po raz drugi już, spółka została wyróżniona przez Barron’s jako, jedna ze 100 najbardziej zrównoważonych firm w kraju, uzyskując po dwóch latach wynik A- w raporcie CDP 2020 dotyczącym zmian klimatycznych. HBI jest również jedyną wiodącą marką odzieżową w historii, która otrzymała amerykańską nagrodę U.S. Environmental Protection Agency Energy Star Sustained Excellence Award.

W październiku 2020 roku organizacja ogłosiła szeroko zakrojone międzynarodowe cele zrównoważonego rozwoju na rok 2030, które obejmują zobowiązanie do realizacji celów środowiskowych, opartych na badaniach naukowych, cel poprawy jakości życia co najmniej 10 milionów ludzi oraz uwzględnienie wykorzystania tworzyw sztucznych i surowców odnawialnych w produktach i opakowaniach. Założenia te zostały ogłoszone za pośrednictwem nowej strony internetowej poświęconej zrównoważonemu rozwojowi, której zadaniem jest zwiększenie przejrzystości firmy i raportowanie kluczowych wskaźników, w tym różnorodności, wzorców praw człowieka i oceny ryzyka dla inwestorów.

„Stawiając czoła trudnym wyzwaniom roku 2020, zauważyliśmy, że najbardziej ze wszystkich instytucji, to właśnie spółki wyróżniają się pod względem zaufania interesariuszy, poprzez swoją odporność oraz przywiązanie do etyki i uczciwości - oświadczył Timothy Erblich, dyrektor generalny Ethisphere. - Wyróżnieni w konkursie na najbardziej etyczne przedsiębiorstwa świata nadal wykazują niezachwiane zaangażowanie w przestrzeganie najwyższych wartości i pozytywne oddziaływanie na społeczności, którym służą. Gratulujemy całemu zespołowi HanesBrands zdobycia miana Najbardziej Etycznej Firmy Świata".

Więcej informacji na temat najbardziej etycznych firm na świecie oraz zaangażowania HanesBrand w kwestie odpowiedzialności.

Instytut Ethisphere

Instytut Ethisphere® jest światowym liderem w zakresie definiowania i rozwijania standardów etycznych praktyk biznesowych, które kształtują charakter przedsiębiorstwa, zaufanie rynku i sukces biznesowy. Ethisphere dysponuje rozległą wiedzą w zakresie mierzenia i definiowania podstawowych standardów etycznych, wykorzystując dane, które pomagają firmom wzmacniać charakter korporacyjny oraz mierzyć i udoskonalać kulturę. Ethisphere podkreśla najwyższe osiągnięcia poprzez swój program wyróżniania Najbardziej Etycznych Firm na Świecie i zapewnia społeczność ekspertów branżowych w ramach inicjatywy Business Ethics Leadership Alliance (BELA). Więcej informacji na temat Ethisphere można znaleźć na stronie: https://ethisphere.com.

HanesBrands

Spółka HanesBrands, z siedzibą w Winston-Salem, N.C., jest odpowiedzialnym społecznie wiodącym sprzedawcą codziennej bielizny osobistej i odzieży dla osób aktywnych w obu Amerykach, Europie, Australii i regionie Azji i Pacyfiku. Firma sprzedaje swoje produkty pod największymi markami odzieżowymi na świecie, takimi jak Hanes, Champion, Bonds, Maidenform, DIM, Bali, Playtex, Bras N Things, Nur Die/Nur Der, Alternative, L’eggs, JMS/Just My Size, Lovable, Wonderbra, Berlei and Gear for Sports. Koncern zajmuje się dystrybucją koszulek, biustonoszy, majtek, bielizny, skarpetek, wyrobów pończoszniczych oraz odzieży turystycznej produkowanej w ramach ogólnoświatowego łańcucha dostaw o niskich kosztach. Spółka Hanes, znajdująca się na liście Fortune 500 i należąca do indeksu giełdowego S&P 500 (NYSE: HBI), zatrudnia około 61 000 pracowników w ponad 40 krajach. Więcej informacji można znaleźć na stronie głównej firmy pod adresem www.Hanes.com/corporate oraz w dziale prasowym pod adresem https://newsroom.hanesbrands.com. Kontakt za pośrednictwem mediów społecznościowych: Twitter (@hanesbrands), Facebook (www.facebook.com/hanesbrandsinc), Instagram (@hanesbrands) i LinkedIn (@Hanesbrandsinc).

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210223005687/en/

Źródło: HanesBrands

KONTAKT:

Carole Crosslin

tel. (336) 671-3704

e-mail: carole.crosslin@hanes.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 24.02.2021, 08:58
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ