Newsletter

MIRACULUM SA (16/2021) Informacja o otrzymaniu przez Spółkę wyróżnień w badaniu konsumenckim "Najlepszy Produkt 2021 - Wybór Konsumentów".

25.02.2021, 12:24aktualizacja: 25.02.2021, 12:25

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 16/2021

Zarząd Spółki Miraculum S.A. ("Spółka") informuje o otrzymaniu przez Spółkę prestiżowego wyróżnienia w 10. edycji badania konsumenckiego "Najlepszy Produkt 2021 - Wybór Konsumentów". Spółka informuje, że w 2021 roku otrzymała aż dwa wyróżnienia: pierwsze w kategorii Kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy dla kobiet - linia kosmetyków Miraculum Woda Termalna zdobyła brązowy medal. Drugie z wyróżnień dotyczy linii wód perfumowanych MIRACULUM, które otrzymały srebrny medal w kategorii Wody toaletowe i perfumowane damskie. Spółka będzie wykorzystywać znak Najlepszy Produkt 2021. Zagości on na opakowaniach nagrodzonych linii jak również będzie obecny przy pozostałych działaniach marketingowych Spółki. Spółka wyraża nadzieję, że tak prestiżowe wyróżnienia pozwolą jeszcze bardziej wyeksponować wysoką jakość produktów Spółki i ich niepowtarzalny charakter.

Przedmiotem 10. edycji ogólnopolskiego badania "NAJLEPSZY PRODUKT - Wybór Konsumentów®" było 253 NOWOŚCI - spożywczych, chemicznych i kosmetycznych, wprowadzonych do dystrybucji między 1 września 2019 a 30 września 2020 roku w ramach 49 kategorii FMCG. Celem badania było zidentyfikowanie, które nowe produkty FMCG zasługują na miano najlepszych. Zwycięzców wybrali konsumenci ankietowani przez instytut GfK Polonia. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu.

Spółka informuje, że także w roku 2020 jej produkty spotkały się z dużym uznaniem konsumentów i jurorów konkursów. Linia odżywek SOS After Hybrid JOKO otrzymała nagrodę Doskonałość Roku Twojego Stylu 2020 będącego jednym z największych i najbardziej prestiżowych konkursów branży kosmetycznej w Polsce. Ponadto, baza pod makijaż Anti-Pollution Serum marki JOKO została uznana za Produkt roku 2020 "Women's Health" w kategorii: Ochrona w 7. edycji plebiscytu magazynu Women's Health na najlepsze produkty kosmetyczne 2020 roku. Spółka informuje także o otrzymaniu przez jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek - markę Pani Walewska certyfikatu ZŁOTY LAUR KLIENTA 2020 - będącego pierwszym i jednocześnie jednym najbardziej się liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju.

Otrzymane przez Spółkę nagrody, wyróżnienia i certyfikaty dla Spółki ogromnym wyróżnieniem oraz dowodem ogromnego zaufania i uznania klientów, jak również motywacją do dalszego działania w celu dostosowywania oferty Spółki do aktualnych trendów kosmetycznych i potrzeb rynkowych.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.02.2021, 12:24
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ