Pobierz materiał i Publikuj za darmo

"Szczepienia są najlepszym rozwiązaniem, jeśli zależy nam na bezpieczeństwie sanitarnym i jak najszybszym powrocie do normalności" - przekonuje w komunikacie Lotnisko Chopina. Jak dodaje, największy port lotniczy w Polsce włączył się w promocję szczepień przeciw COVID-19.
We wszystkich halach stołecznego terminala pojawiły się grafiki zachęcające do wzięcia udziału w tej ogólnopolskiej akcji. "Widoczna na nich strzykawka, powiązana z akcentami lotniczymi – samolotami będącymi w nieustannym ruchu - ma symbolizować szczepienie jako najskuteczniejszy sposób na powrót do powszechnych podróży lotniczych" - tłumaczy lotnisko.
Rzecznik Lotniska Chopina Piotr Rudzki podkreśla, że zaszczepienie się przeciwko koronawirusowi "powinno być wpisane w nasze nawyki, powinno być naszym naturalnym odruchem, zabezpieczającym przed transmisją koronawirusa". "Mamy nadzieję, że nasza akcja zwiększy zainteresowanie programem szczepień przeciw COVID-19, dzięki czemu podróże lotnicze znów staną się popularne. Dlatego właśnie postawiliśmy na hasło +ZDROWYodRUCH+" - przekazał.
Lotnisko podkreśliło, że działania warszawskiego portu wpisują się w ogólnopolską akcję #SzczepimySię, która została przygotowana przez Ministerstwo Zdrowia i KPRM, by zachęcać Polaków do skorzystania z programu szczepień przeciw COVID-19. (PAP)
autor: Aneta Oksiuta
aop/ mmu/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.03.2021, 13:19 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Group of leading Polish retailers intends to join EMD, Europe’s leading buying and marketing group
• EMD-Membership brings new sourcing opportunities for Grupa Eurocash, Grupa Chorten and Netto.
• Strong presence in Poland strengthens EMD’s international market position.- 18.07.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Andersen Consulting pogłębia wiedzę fachową w zakresie dostępu do rynku, nawiązując współpracę z brazylijską firmą Prime Action
- 18.07.2025, 09:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Image
Znamy zwycięzców nagród Stevie® 2025 dla najlepszych pracodawców
Gala dla laureatów odbędzie się w Nowym Jorku 16 września.- 18.07.2025, 09:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ