Pobierz materiał i Publikuj za darmo
"Szczepienia są najlepszym rozwiązaniem, jeśli zależy nam na bezpieczeństwie sanitarnym i jak najszybszym powrocie do normalności" - przekonuje w komunikacie Lotnisko Chopina. Jak dodaje, największy port lotniczy w Polsce włączył się w promocję szczepień przeciw COVID-19.
We wszystkich halach stołecznego terminala pojawiły się grafiki zachęcające do wzięcia udziału w tej ogólnopolskiej akcji. "Widoczna na nich strzykawka, powiązana z akcentami lotniczymi – samolotami będącymi w nieustannym ruchu - ma symbolizować szczepienie jako najskuteczniejszy sposób na powrót do powszechnych podróży lotniczych" - tłumaczy lotnisko.
Rzecznik Lotniska Chopina Piotr Rudzki podkreśla, że zaszczepienie się przeciwko koronawirusowi "powinno być wpisane w nasze nawyki, powinno być naszym naturalnym odruchem, zabezpieczającym przed transmisją koronawirusa". "Mamy nadzieję, że nasza akcja zwiększy zainteresowanie programem szczepień przeciw COVID-19, dzięki czemu podróże lotnicze znów staną się popularne. Dlatego właśnie postawiliśmy na hasło +ZDROWYodRUCH+" - przekazał.
Lotnisko podkreśliło, że działania warszawskiego portu wpisują się w ogólnopolską akcję #SzczepimySię, która została przygotowana przez Ministerstwo Zdrowia i KPRM, by zachęcać Polaków do skorzystania z programu szczepień przeciw COVID-19. (PAP)
autor: Aneta Oksiuta
aop/ mmu/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.03.2021, 13:19 |
Źródło informacji | PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Dlaczego kontrahenci nie płacą? Bo sami mają problemy lub po prostu złe intencje
Aż 94 proc. firm handlujących z odroczonym terminem płatności przynajmniej raz zetknęło się z problemem faktur, które nie były opłacone na czas. Ponad połowa z nich przeterminowana jest o co najmniej 60 dni - wynika z cyklicznego badania Skaner MŚP realizowanego na potrzeby BIG InfoMonitor. Nieodzyskane należności to zmora przede wszystkim firm transportowych i handlowych, ale też mikro i małych przedsiębiorstw. Spóźnialski klient przeszkadza w płatnościach i inwestycjach, ale często ma też złe intencje.- 24.04.2024, 16:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Konfederacja Lewiatan
-
Image
Iron Mountain inwestuje 10 mln zł w modernizację centrum digitalizacji w Radomiu PAP
Radomskie centrum digitalizacji Iron Mountain - jeden z największych tego rodzaju obiektów na świecie, został w 2023 r. uhonorowany tytułem Center of Digital Excellence. Na modernizację obiektu, w tym budowę dedykowanego Centrum Digitalizacji Dziedzictwa Kulturowego, Iron Mountain przeznaczy do 10 mln zł.- 24.04.2024, 14:13
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
SUPCON już w czerwcu zaprezentuje przełomowe produkty, w tym pierwszy na świecie UCS
- 24.04.2024, 13:49
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire