Newsletter

American Express publikuje Global Travel Trends Report, raport o światowych trendach w podróżach w 2021 roku

09.03.2021, 17:27aktualizacja: 09.03.2021, 17:36

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

American Express Travel: Global Travel Trends Report
American Express Travel: Global Travel Trends Report
Międzynarodowe badanie konsumenckie ujawnia kluczowe trendy wskazujące na niewykorzystany popyt na podróże, gotowość do planowania przyszłych wyjazdów oraz wzrost popularności cyfrowych nomadów.

NOWY JORK--(BUSINESS WIRE)-- American Express (NYSE: AXP) opublikował dzisiaj raport American Express Travel: Global Travel Trends Report, który zawiera unikalny wgląd w nastroje konsumentów dotyczące podróżowania prawie rok po rozpoczęciu pandemii COVID-19. Wyniki raportu oparte na badaniach ankietowych przeprowadzonych w siedmiu krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Australii, Indiach, Kanadzie, Meksyku, Japonii i Wielkiej Brytanii [1], dowodzą, że konsumenci nie mogą doczekać się kolejnych podróży i planują je na przyszłość.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść jest dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210309005322/en/

Najważniejsze spostrzeżenia:

· Silny wzrost popytu odroczonego na podróże: 87% badanych stwierdziło, że planowanie podróży pozwala im z radością patrzeć w przyszłość, 76% respondentów tworzy swoją listę życzeń na przyszłe podróże, nawet jeśli nie są jeszcze w stanie ich odbyć, a 63% respondentów stwierdziło, że oszczędza punkty na kartach kredytowych, aby móc wyjechać na wakacje, gdy tylko poczują się bezpiecznie;

· Gotowość do rezerwacji: 56% respondentów stwierdziło, że brakuje im podróży tak bardzo, że są skłonni zarezerwować wyjazd już teraz, nawet jeśli w przyszłości będą musieli z niego zrezygnować;

· Narodziny cyfrowych nomadów: 54% respondentów stwierdziło, że wolność i elastyczność wynikająca z możliwości życia i pracy przy jednoczesnym podróżowaniu po całym świecie jest obecnie bardziej atrakcyjna niż przed wybuchem pandemii;

· Bezpieczeństwo to priorytet: 65% respondentów stwierdziło, że planuje podróżować po tym, jak oni i członkowie ich rodzin otrzymają szczepionkę przeciwko COVID-19;

· Prywatność to nowy największy luksus: 75% respondentów potwierdza, że oferty, które gwarantują najwyższy poziom prywatności, stają się kluczową cechą luksusowych podróży;

· Wzrost zrównoważonych podróży: 68% respondentów przyznaje, że stara się zwracać uwagę na to, które marki turystyczne są przyjazne dla środowiska i które chcieliby wspierać.

„Nasz najnowszy raport o ogólnoświatowych trendach pokazuje, że wśród konsumentów utrzymuje się niesłabnący popyt na podróże, wiele osób wyczekuje i zaczyna planować przyszłe wyjazdy – powiedziała Audrey Hendley, prezes American Express Travel. - Ponadto warunki pandemii przyczyniają się do powstawania nowych trendów, takich jak rosnąca atrakcyjność pracy z dowolnego miejsca podczas podróży globalnych, luksus definiowany jako bardziej spersonalizowane doświadczenia, czystość i prywatność jako najważniejsze luksusowe udogodnienia, a także rosnące zainteresowanie środowiskowym i społecznym celem podróży i przedsiębiorstw turystycznych”.

Poniżej przedstawiono kluczowe wnioski z raportu:

Konsumenci z niecierpliwością wyczekują kolejnych podróży

Ludzie czerpią nadzieję i pociechę z myślenia o przyszłych podróżach i ich planowania.

· Podróżowanie w celu poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia: 78% respondentów deklaruje chęć odbycia podróży w 2021 roku, aby odreagować stres związany z rokiem 2020;

· Planowanie i finansowanie przyszłych podróży: jedna na trzy osoby twierdzi, że w 2021 roku będzie częściej korzystać z punktów lub bonów podróżnych, aby opłacić całość lub część podróży, niż miało to miejsce przed pandemią COVID-19;

· Nadrabianie zaległości w podróży: 61% respondentów planuje wydać na podróż w 2021 roku więcej niż zazwyczaj ze względu na brak możliwości odbycia podróży w 2020 roku;

· Konsumenci są gotowi do poświęceń, aby podróżować: 64% respondentów tak bardzo tęskni za podróżami, że byliby skłonni zrezygnować z mediów społecznościowych na miesiąc, aby móc wyjechać na wakacje;

· Turystyka kulinarna pozostanie popularna: 62% respondentów twierdzi, że jedzenie jest najważniejszą czynnością, którą chcieliby wykonywać podczas podróży, co potwierdzają dane American Express Travel dotyczące rezerwacji na styczeń 2021 roku, które pokazują, że miasta, w których dominuje jedzenie, są głównymi celami podróży dla amerykańskich i międzynarodowych posiadaczy kart. Miami, San Francisco, Chicago i Houston to ulubione miejsca amerykańskich użytkowników kart American Express [2], natomiast Meksyk, Singapur i Tokio znajdują się na szczycie listy międzynarodowych użytkowników kart American Express3.

Nowe podejście do podróżowania

Systematyczne zmiany w polityce rezerwacyjnej, oferty turystyczne i nowe kierunki podróży sprawiają, że dziś mamy do czynienia z odmiennym sposobem myślenia o podróżowaniu.

· Podróże luksusowe: pandemia zmieniła postrzeganie przez ludzi luksusowych podróży – respondenci uznali spersonalizowane doświadczenia (82%), wysokie standardy czystości (81%) i prywatność (79%) za najbardziej pożądane luksusowe udogodnienia [1]. 59% respondentów deklaruje chęć skorzystania z usług biura podróży w celu zaplanowania i personalizacji następnej podróży, z kolei 80% deklaruje chęć podróżowania w miejsca poza sezonem, aby uniknąć tłumów;

· Wzrost liczby destynacji w mniej znanych miastach: 69% respondentów wyraża zainteresowanie odwiedzeniem mniej znanych miejsc, a dane dotyczące rezerwacji American Express Travel potwierdzają ten trend, wykazując wzrost liczby rezerwacji dla miejsc położonych w mniej znanych miastach. Przykładowo posiadacze kart międzynarodowych w miastach takich jak Dallas i Charlotte w styczniu 2021 roku dokonali większej liczby rezerwacji niż w roku poprzednim4 , przy czym konsultanci American Express Travel odnotowują zapytania o mniejsze miasta, takie jak Porto (zamiast Lizbony) w Portugalii czy Wellington (zamiast Auckland) w Nowej Zelandii.

Podróżowanie z celem

Konsumenci stają się bardziej świadomymi podróżnikami, są bardziej nastawieni na firmy turystyczne działające zgodnie z ich wartościami i deklarują chęć podróżowania do miejsc, w których mogą mieć pozytywny wpływ na społeczności.

· Wspieranie społeczności lokalnych: 72% respondentów przyznaje, że z pasją podchodzą do podróży do miejsc, gdzie mogą przyczynić się do wzrostu przychodów z turystyki i lokalnej gospodarki [1];

· Wspieranie marek turystycznych, dla których priorytetem jest różnorodność i włączenie społeczne: 69% respondentów przyznaje, że chce wybrać linię lotniczą/hotel, który ceni sobie zróżnicowanie i włączenie społeczne, a pracownicy stanowią odzwierciedlenie zróżnicowanej bazy klientów;

· Podróżnicy świadomi emisji dwutlenku węgla: 60% respondentów przyznaje, że chce rezerwować połączenia oferowane przez linie lotnicze, które są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla;

4500 konsultantów ds. podróży American Express Travel zapewnia klientom obsługę na najwyższym światowym poziomie, gdzie zaawansowana technologia łączy się z wysokiej jakości obsługą klienta, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Aby zapewnić klientom dodatkową wartość i pewność, że zawsze będą gotowi do podróży, firma wprowadziła szereg zniżek i ofert hoteli, biletów lotniczych i wynajmu samochodów oraz przedłużyła okres zwolnienia z opłat za anulowanie rezerwacji American Express Travel do końca września. Więcej informacji można znaleźć na stronie AmexTravel.com.

Dodatkowe informacje na temat raportu American Express Travel: Raport o światowych trendach w podróżach można znaleźć tutaj.

American Express Travel: metodologia raportu dotyczącego globalnych trendów w podróżach

[1] Sondaż internetowy Amex Trendex został przeprowadzony przez Morning Consult w dniach 15-24 stycznia 2021 roku na próbie 1000 osób podróżujących po Australii, Kanadzie, Indiach, Japonii, Meksyku i Wielkiej Brytanii oraz 2000 osób podróżujących po Stanach Zjednoczonych. Dochód gospodarstwa domowego (HHI) w Australii, Kanadzie, Japonii, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych wynosił równowartość ponad 70 tys. dolarów, w Meksyku równowartość ponad 50 tys. dolarów, a w Indiach równowartość ponad 20 tys. dolarów. Podróżnicy zostali zdefiniowani jako dorośli, którzy podróżowali samolotem co najmniej raz w 2019 roku. Wyniki mają margines błędu plus lub minus 2 punkty procentowe w Stanach Zjednoczonych; plus lub minus 3 punkty procentowe w pozostałych krajach.

[2] W oparciu o rezerwacje lotów i hoteli dokonane przez posiadaczy amerykańskiej karty American Express Travel w styczniu 2021 r.

[3] Na podstawie rezerwacji lotów i hoteli dokonanych przez posiadaczy kart międzynarodowych za pośrednictwem American Express Travel w styczniu 2021 r.

[4] Na podstawie rezerwacji hotelowych i lotniczych dokonanych przez posiadaczy kart międzynarodowych za pośrednictwem American Express Travel w styczniu 2021 r. w porównaniu do stycznia 2020 r.

American Express

American Express to działająca na całym świecie spółka zajmująca się zintegrowanymi płatnościami, oferująca klientom dostęp do produktów, ofert i doświadczeń wzbogacających życie i decydujących o powodzeniu biznesu. Więcej informacji można uzyskać pod adresem americanexpress.com lub na naszych profilach na facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress i youtube.com/americanexpress

Główne linki do produktów, usług i informacji dotyczących odpowiedzialności korporacyjnej: karty płatnicze i kredytowe, biznesowe karty kredytowe, usługi podróżne, karty podarunkowe, karty przedpłacone, usługi handlowe, Accertify, InAuth, karta korporacyjna, podróż, biznesowa i odpowiedzialność korporacyjna.

Wersja źródłowa jest dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210309005322/en/

Źródło: American Express

KONTAKT:

AMERICAN EXPRESS

Heather Norton

e-mail: Heather.A.Norton@aexp.com

-

Ali Pearce

e-mail: Ali.Pearce@aexp.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.03.2021, 17:27
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ