Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W dniu 18.03.2021 r., Rada Nadzorcza Grupy Żywiec S.A., działając na podstawie art. 368 par. 4 Kodeksu spółek handlowych, w oparciu o wniosek Prezesa Zarządu Spółki, powołała w skład Zarządu Spółki, na kolejną trzyletnią kadencję Pana Marcina Celejowskiego, powierzając mu ponownie funkcję Członka Zarządu Grupy Żywiec S.A.
Pan Marcin Celejowski od 16 września 2015 r. - Członek Zarządu Grupy Żywiec S.A. Dyrektor ds. Sprzedaży. Pan Marcin Celejowski jest absolwentem Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej, kierunek Biotechnologia. W latach 1997 - 2012 był związany z firmą Unilever Polska, gdzie zajmował m.in. stanowiska: Kierownika ds. Zarządzania Kategorią, Kierownika Kategorii Produktu, Kierownika ds. Relacji Handlowych, Szefa Działu Rozwoju Sprzedaży, Dyrektora Operacyjnego ds. Rozwoju Klienta i Marketingu Klienckiego, Globalnego Dyrektora ds. Marketingu Handlowego Kanału Drogeryjnego oraz Dyrektora Sprzedaży ds. Egzekucji i Dystrybucji. W 2012 r. rozpoczął pracę w Grupie Żywiec obejmując funkcję Dyrektora Sprzedaży ds. Detalu Nowoczesnego. Od stycznia 2015 r. pracował na stanowisku Dyrektora ds. Detalu Tradycyjnego i Gastronomii. Od 1 sierpnia 2015 r. zajmuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży Grupy Żywiec S.A. Od dnia
16 września 2015 r. jest Członkiem Zarządu Grupy Żywiec S.A. Pan Marcin Celejowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec Grupy Żywiec S.A. oraz nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.03.2021, 17:42 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |