Newsletter

CD PROJEKT SA (14/2021) Przyjęcie przez Zarząd strategii Grupy Kapitałowej CD PROJEKT

30.03.2021, 17:32aktualizacja: 30.03.2021, 17:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący z plikiem 14/2021

Podstawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd CD PROJEKT S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje do publicznej wiadomości założenia przyjętej w dniu 30 marca 2021 roku aktualizacji strategii Grupy Kapitałowej CD PROJEKT ("Strategia"), w ramach której bazując na trzech głównych obszarach zmian i rozwoju Grupy przyjęto m.in. następujące założenia:

- RED 2.0 - transformacja studia wiążąca się m.in. ze zmianą filozofii i sposobu tworzenia gier z segmentu AAA, wdrożeniem bardziej elastycznego procesu produkcji umożliwiającego równoległy rozwój produktów w obrębie dwóch głównych marek, zmianami zarządzania i środowiska pracy skoncentrowanego na rozwoju zespołu i wspieraniu talentów oraz zmianą podejścia do komunikacji z graczami,

- Rozbudowa MAREK - dalsze wychodzenie poza gry RPG z segmentu AAA i wykorzystanie potencjału zarówno marki Wiedźmina, jak i Cyberpunk poprzez nowe produkty, kolaboracje oraz nowe media, co w konsekwencji powinno zmaksymalizować zasięg, rozpoznawalność i siłę marek;

- Rozwój ONLINE - zmiana długofalowego podejścia do elementów sieciowych w produkcjach Grupy Kapitałowej CD PROJEKT i uczynienie z nich ważnej części portfolio tytułów, przy jednoczesnym wykorzystaniu GOG GALAXY do wspierania rozwoju i komunikacji społeczności graczy na całym świecie.

Główne założenia przyjętej Strategii Grupy Kapitałowej CD PROJEKT przedstawione zostały w dokumencie, który Spółka przekazuje w załączeniu do niniejszego raportu. Załączony dokument zawiera również odnośnik do materiału wideo z komentarzem przedstawicieli Spółki.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 30.03.2021, 17:32
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ