Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Każdy klient posiadający kartę Moja Biedronka, który od 15 do 30 kwietnia wyda łącznie 499 zł na świeże polskie produkty z kategorii: mięso, ryby, owoce lub warzywa, otrzyma od sieci Biedronka voucher o wartości 99 zł na zakupy w Biedronce do wykorzystania w maju 2021 r. Wartość zakupów będzie się sumowała na karcie Moja Biedronka i będzie też drukowana na paragonach zakupowych klientów. Voucher będzie można wykorzystać jednorazowo podczas zakupów z kartą Moja Biedronka w maju na właściwie cały asortyment dostępny w sklepie poza standardowymi wyłączeniami (alkohol, papierosy, produkty żywienia początkowego, doładowania kart i usług).
W ten sposób Biedronka jeszcze mocniej podkreśla nieustające wsparcie dla polskiej gospodarki i namawia klientów do wybierania polskich produktów świeżych. Co ważne, owoce egzotyczne, takie jak np. avocado czy bataty, nie będą się zaliczać do tej promocji, ale za to ziemniaki, jabłka czy gruszki pochodzące z Polski jak najbardziej. Podobnie będzie w przypadku mięs czy ryb: te pochodzące z Polski będą wliczane do promocji, a te importowane już nie - dlatego warto zwrócić uwagę na konkretne oznakowanie kraju pochodzenia na opakowaniu produktu. Co więcej, w tym przypadku akcje promocyjne będą się sumowały. Jeśli więc klient zakupi np. polskie świeże mięso za 99 złotych, kwota ta zaliczy mu się na karcie Moja Biedronka w ramach nowej akcji „Kupuj Świeże Polskie Produkty”, ale również dzięki już obowiązującej kwietniowej promocji voucherowej dla posiadaczy karty Moja Biedronka, otrzyma on voucher o wartości 15 zł do wykorzystania w ciągu dwóch najbliższych dni handlowych.
„Dzięki wyborom zakupowym naszych klientów tysiące polskich partnerów Biedronki może dalej rozwijać swoją działalność, budować nowe miejsca pracy, a w konsekwencji - wzmacniać polską gospodarkę. Naszą akcją chcemy się odwdzięczyć klientom za ich zaufanie, a jednocześnie jeszcze bardziej wesprzeć polskich producentów świeżej żywności, skupiając akcje na ich produktach” - mówi Maciej Łukowski, dyrektor działu zakupów i członek zarządu w sieci Biedronka.
W 2020 roku wśród produktów świeżych Biedronka sprzedała aż: 99,9% ryb, 93% mięsa oraz 67% owoców i warzyw pochodzących od polskich dostawców. Warto przy tym zaznaczyć, że popularne owoce egzotyczne nie są produkowane w Polsce, a niektóre inne odmiany mogą być uprawiane ze względu na warunki klimatyczne jedynie sezonowo.
Dodatkowo w trudnym naznaczonym pandemią koronawirusa roku 2020 Biedronka zorganizowała specjalne akcje edukacyjne i promocyjne promujące polskie produkty. W ramach kampanii „Kupuj Co Polskie” Klienci Biedronki wsparli polską gospodarkę zakupami w wysokości ponad 23,6 mld zł (od końca sierpnia 2020 r. do kwietnia 2021 r.). A już w kwietniu 2020 r., gdy rozpoczęła się pandemia koronawirusa, Biedronka zaoferowała małym lokalnym dostawcom możliwość sprzedaży ich produktów w sklepach sieci. W efekcie ponad 140 firm mogło sprzedawać ponad 200 produktów, które wcześniej były znane jedynie regionalnie. Natomiast od początku 2021 roku Biedronka wprowadziła stanowisko kupców lokalnych owoców i warzyw, którzy poszukują mniejszych rodzinnych gospodarstw rolnych i nawiązują z nimi bezpośrednią współpracę.
Regulamin promocji i wyłączenia znajdują się na biedronka.pl.
KONTAKT:
BIURO PRASOWE SIECI BIEDRONKA
tel. + 48 696 77 22 13
e-mail: media@biedronka.com
Źródło informacji: Jeronimo Martins Polska S.A.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 14.04.2021, 15:48 |
Źródło informacji | Jeronimo Martins Polska S.A. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT