Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Zgodnie z art. 5 pkt 5 i art. 10 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29.03.2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim, a także w uzupełnieniu do raportu bieżącego nr 7/2020 z dnia 25.06.2020 r., Emitent na podstawie otrzymanych informacji podaje do publicznej wiadomości dane osób powołanych do Rady Nadzorczej.
Cezary Banasiński - Członek Rady Nadzorczej
Wykształcenie
wyższe menadżerskie i prawnicze - absolwent Wydziału Zarządzania UW oraz Wydziału Prawa i Administracji UW
Praktyka zawodowa:
Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - docent w Zakładzie Prawa Administracyjnego Gospodarczego i Prawa Bankowego - wykłady z zakresu publicznego prawa gospodarczego - od 1982 r.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (2001 - 2007) - odpowiedzialny za stan konkurencji na rynku polskim oraz prawną ochronę konsumentów, jak i monitorowanie udzielania pomocy publicznej.
Członek Komisji Papierów Wartościowych i Giełd (2005 - 2006) - działalność orzecznicza na mocy m. in. przepisów o obrocie instrumentami finansowymi oraz przepisów o nadzorze nad rynkiem kapitałowym.
Członek Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych (2005 - 2006) - w zakresie działania Komisji jest m. in. orzekanie w sprawach określonych przepisami ustaw: o pracowniczych programach Emerytalnych oraz o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych.
Członek Komitetu Koordynacyjnego ds. Konglomeratów Finansowych (2006 - 2007) - powołany na podstawie przepisów o nadzorze uzupełniającym nad instytucjami kredytowymi, zakładami ubezpieczeń i firmami inwestycyjnymi wchodzącymi w skład konglomeratu finansowego.
Szef Zespołu Negocjacyjnego o członkostwo Polski w Unii Europejskiej (2002 - 2004) - odpowiedzialnego za obszar negocjacyjny "Polityka konkurencji".
Podsekretarz stanu w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej w rządzie Jerzego Buzka (1999 - 2001) - odpowiedzialny za dostosowanie prawa polskiego do prawa wspólnotowego, twórca koncepcji tzw. Komisji Wielkiej Prawa Europejskiego s Sejmie RP IV kadencji, współautor ponad 150 tzw. ustaw dostosowawczych.
Radca w Biurze Orzecznictwa Trybunału Konstytucyjnego (1997 - 2000) - odpowiedzialny za analizę orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego - asystent i starszy asystent w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej (1980 - 1982).
Cezary Banasiński prowadzi działalność w Instytucie Prawa Konkurencji spółce komandytowej. Brak relacji konkurencyjnych. Nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej, jako członek organu spółki kapitałowej ani żadnej innej osoby prawnej. Nie jest wpisany w Rejestr Dłużników Niewypłacalnych prowadzony na podstawie ustawy o KRS.
Cezary Banasiński oświadczył, że spełnia kryteria niezależności w rozumieniu "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016".
Marek Borzymowski - Członek Rady Nadzorczej
Wykształcenie:
1979-1984 - ukończony Wydział Weterynarii na SGGW w Warszawie,
1990 - obrona pracy doktorskiej z weterynarii na LMU Monachium w Niemczech,
1997-1998 - studia podyplomowe "Marketing i Zarządzanie" w Warszawie.
Przebieg pracy zawodowej:
1990-1996 - działalność handlowo-konsultingowa w ramach własnej GmbH w Niemczech,
1996-2001 - Dyrektor Zarządzający w Schiesser Polska Sp. z o.o.,
2001-2002 - Dyrektor ds. Sprzedaży w Uniprom S.A.,
2002-2004 - Dyrektor ds. Sprzedaży w Eurodirect Sp. z o.o.,
2004-2007 - Członek Zarządu Triton Development S.A. (d. 7bulls.com S.A.),
Od 2007 roku - Prezes Zarządu AS Motors Sp. z o.o., AS Motors Calssic Sp. z o.o., AS Motors-Green Sp. z o.o.
Od 2009 roku - Przewodniczący Rady Nadzorczej Triton Development S.A.
Marek Borzymowski nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej, jako członek organu spółki kapitałowej ani żadnej innej osoby prawnej. Nie jest wpisany w Rejestr Dłużników Niewypłacalnych prowadzony na podstawie ustawy o KRS.
Marek Borzymowski oświadczył, że nie spełnia kryteriów niezależności w rozumieniu "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016".
Hubert Rozpędek - Członek Rady Nadzorczej
Doświadczenie zawodowe.
W latach 1996 - 2010 zdobywał doświadczenie w spółkach prowadzących działalność w segmentach: spożywczym, telekomunikacyjnym oraz motoryzacyjnym, gdzie z sukcesem przeprowadzał złożone procesy restrukturyzacyjne i optymalizacyjne jako Członek Zarządu odpowiadający za obszar finansów (CFO), jak również pełniąc obowiązki CEO.
W latach 2010 - 2013 jako Wiceprezes Zarządu/CFO trzeciej największej w Polsce grupy energetycznej - ENEA S.A., odpowiadał za pozyskanie finansowania na program inwestycyjny Grupy Kapitałowej Enea o wartości 18,5 mld PLN. Przygotował i wdrożył program zarządzania ryzykiem w GK Enea oraz program finansowania wewnątrzgrupowego. Przeprowadził również proces pozyskania dla Enea S.A. ratingu inwestycyjnego amerykańskiej Agencji Ratingowej Fitch, zakończony sukcesem w roku 2012.
W latach 2014-2016 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu Work Service S.A. gdzie odpowiadał za ustrukturyzowanie finansowania zapewniającego wzrost wartości Spółki w ramach prowadzonych procesów akwizycyjnych oraz wzrostu organicznego. W szczególności odpowiadał za operacyjne zarządzanie oraz centralizację procesów w obszarach: finansów, rachunkowości, podatków oraz IT Grupy Kapitałowej Work Service, działającej w 12 krajach i zatrudniającej 40.000 pracowników. Work Service była pierwszą polską spółką, notowaną równolegle na Giełdzie Papierów w Warszawie i równolegle na London Stock Exchange
W latach 2016 - 2018 pełnił funkcję Wiceprezesa Zarządu i CFO Grupy Kapitałowej Selena, polskiej grupy kapitałowej o zasięgu globalnym działająca w 16 krajach - producenta chemii budowalnej. Spółka Selena FM S.A. jest notowana na GPW.
Aktualnie pełni funkcję Prezesa Zarządu spółki Thumos Poland Sp. z o.o. Grupa Thumos / Paged to polska Grupa Kapitałowa będąca liderem w przemyśle drzewnym jako producent sklejki oraz mebli pod marką Paged. Jednocześnie pełni szereg funkcji w Radach Nadzorczych spółek Grupy Kapitałowej Paged / Thumos.
Pan Hubert Rozpędek posiada 25 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw produkcyjnych, usługowych oraz handlowych, w tym ponad 15 lat doświadczenia jako CFO spółek oraz grup kapitałowych notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
W okresie swojej kariery zawodowej pełnił funkcje w radach nadzorczych szeregu spółek kapitałowych, jako niezależny członek rady nadzorczej i przewodniczący Komitetu Audytu.
Wykształcenie
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania, Specjalizacja Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw,
Studium Dyrektorów Finansowych Międzynarodowej Fundacji Rozwoju Rynku Kapitałowego i Przekształceń Własnościowych w Rzeczpospolitej Polskiej - Centrum Prywatyzacji BiF.
Hubert Rozpędek nie prowadzi innej działalności poza przedsiębiorstwem Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej, jako członek organu spółki kapitałowej ani nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie jest wpisany w Rejestr Dłużników Niewypłacalnych prowadzony na podstawie ustawy o KRS.
Hubert Rozpędek oświadczył, że spełnia kryteria niezależności w rozumieniu "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016".
Karol Szymański - Członek Rady Nadzorczej
Wykształcenie:
wyższe prawnicze zdobyte na Wydziale Prawa Uniwersytetu Warszawskiego
Praktyka Zawodowa:
RKKW - KWAŚNICKI, WRÓBEL & PARTNERZY - RADCOWIE PRAWNI I ADWOKACI SPÓŁKA PARTNERSKA Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
Członek Zarządu
Z RKKW współpracuje nieprzerwanie od 2010 roku.
Od 2020 roku pełni funkcję Członka Zarządu RKKW.
2010 - obecnie
RKKW - BUSINESS ADVISORY SP. Z O. O. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
Wiceprezes Zarządu
2014 - obecnie
FUNDACJA NOVA ARS POLONIAE Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
Prezes Zarządu Fundacji
Celem Fundacji jest promocja polskiej sztuki współczesnej i rodzimych artystów specjalizujących się w dziedzinach malarstwa, rzeźby, fotografii oraz sztuk audiowizualnych w Polsce i poza jej granicami.
2020 - obecnie
FUNDACJA JESTEŚMY RAZEM. POMAGAMY! Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
Członek Rady Fundacji
Fundacja Jesteśmy Razem. Pomagamy! Powstała w celu wspierania szpitali, placówek i personelu medycznego, bezpośrednio zaangażowanych w zwalczanie i przeciwdziałanie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-cov-2. Powstanie Fundacji jest naturalną konsekwencją działań realizowanych w ramach Akcji Jesteśmy Razem. Pomagamy! To odpowiedź na coraz trudniejszą sytuację w kraju i pojawiające się w związku z tym nowe wyzwania, którym musimy sprostać.
2020 - obecnie
NORTH COAST S.A. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
North Coast S.A. należy do międzynarodowej Grupy Lactalis - światowego lidera w produkcji wyrobów mleczarskich z obrotem w wysokości 18,5 mld EUR rocznie.
2018 - obecnie
KREDYT INKASO S.A. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
Członek Rady Nadzorczej
delegowany do stałego indywidualnego wykonywania czynności nadzorczych
Członek Komitetu Audytu
Kredyt Inkaso S.A. to spółka portfelowa międzynarodowego funduszu private equity Waterland Private Equity Investments.
2016 - obecnie
DRUTEX OKNA S.A. Z SIEDZIBĄ W BYTOWIE
Członek Rady Nadzorczej
2019 - 2021
PROMEDICA CARE SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
Członek Zarządu
(interim manager)
Promedica Care sp. Z o.o. To podmiot dominujący międzynarodowej grupy kapitałowej z branży zarządzania zasobami ludzkimi o rocznych przychodach w wysokości ok. 0,5 mld zł. Promedica Care sp. z o.o. To spółka portfelowa forevest Capital Partners.
2018 / 2019
EMPERIA HOLDING S.A. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
Członek Rady Nadzorczej
Przewodniczący Komitetu Audytu
Emperia Holding S.A. jest częścią Maxima Grupė - największego litewskiego detalisty spożywczego,
posiadającego ponad tysiąc sklepów w krajach bałtyckich, Polsce i Bułgarii. Maxima Grupė zatrudnia około 40.000 pracowników we wszystkich 5 krajach.
2018
BALTIC BRIDGE S.A. Z SIEDZIBĄ W WARSZAWIE
Wiceprzewodniczący, później Przewodniczący Rady Nadzorczej
2012 - 2016
Członek Komitetu Audytu
2013 - 2016
KROŚNIEŃSKIE HUTY SZKŁA "KROSNO" S.A. W UPADŁOŚCI LIKWIDACYJNEJ Z SIEDZIBĄ W KROŚNIE
Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej
Czerwiec 2012
Karol Maciej Szymański nie prowadzi działalności konkurencyjnej wobec działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Triton Development S.A., ani nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej wobec tego emitenta jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej, ani nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Karol Maciej Szymański nie widnieje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy o KRS.
Karol Maciej Szymański oświadczył, że spełnia kryteria niezależności w rozumieniu "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016".
Jan Włoch - Członek Rady Nadzorczej
Wykształcenie
1. Wyższa Szkoła Oficerska
2. Uniwersytet Warszawski - polityka społeczna
3. Państwowy egzamin uprawniający do członkostwa w Radach Nadzorczych
Praktyka zawodowa
1977 - 2001 - Biuro Ochrony Rządu, w tym zastępca szefa BOR
2005 - 2007 - Dyrektor Biura Ochrony Wewnętrznej PZU S.A. - instytucja nie prowadząca działalności konkurencyjnej do działalności Emitenta.
Od 2007 roku Członek Rady Nadzorczej Triton Development S.A.
Jan Włoch nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności Emitenta, nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, osobowej, jako członek organu spółki kapitałowej ani żadnej innej osoby prawnej. Nie jest wpisany w Rejestr Dłużników Niewypłacalnych prowadzony na podstawie ustawy o KRS.
Jan Włoch oświadczył, że nie spełnia kryteriów niezależności w rozumieniu "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na GPW 2016".
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.04.2021, 17:02 |
Źródło informacji | ESPI |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |